In een keer geslaagd en ook nog is een leuke tijd gehad met de rijlessen. Ze zegt waar het op staat en zal nooit boos reageren maar altijd vragen waarom je iets deed zoals je het deed. Ik heb veel geleerd en als je geslaagd bent heb je het idee dat je ook echt kan rijden en niet nog dingen niet kan. Zeker aan te bevelen!

Geweldige rijinstructrice, grappig en ze weet alles van het verkeer. Ook heel erg serieus af en toe, maar dat hoort er bij als je rijlessen gaat nemen.

Deze rijschool is zeker aan te raden! Irma is streng maar rechtvaardig en geduldig. En daarbij echt een leuk mens. Ik ben van nature erg chaotisch en snel afgeleid (geen handige eigenschappen achter het stuur) maar het is haar gelukt structuur aan te brengen in mijn rijgedrag wat ik tot op de dag van vandaag nog goed volhoud. Ook met faalangst weet Irma wel raad!

In 2004 autorijbewijs gehaald in 1keer.

Heel erg fijne ervaringen gehad met deze rijschool. De problemen waar ik zelf tegenaan liep werden van meerdere kanten bekeken en daardoor werden er ook meerder oplossingen geprobeerd om uiteindelijk bij een goed resultaat uit te komen. Daarnaast is het een erg begripvolle, gezellige vrouw waar je uiteindelijk zelfs persoonlijke verhalen bij kan vertellen. Het is duidelijk te merken dat ze veel plezier in haar baan heeft. Kortom: Je wordt goed begeleid en gestuurd zodat je uiteindelijk met zelfvertrouwen je examen kan afleggen.

Mijn beide dochters hebben bij deze rijschool les gehad. Ze kunnen nu heel goed en vooral veilig aan het verkeer deelnemen.Het RIS systeem is een erg goed systeem. De vorderingen qua kennis en vaardigheden worden goed bijgehouden. Je weet als cursist precies welke zaken je beheerst en welke zaken nog niet. Leuke bijkomstigheid; ze hebben ook het \'nieuwe rijden\'geleerd (zuinig en milieubewust maar wel met de veiligheid voorop). Zelf heb ik ook een avond bijgewoond over het nieuwe rijden. Gevolg: ik rijd bewuster en haal soms wel 80 kilometer extra uit een tank diesel.

Ik heb een hele leuke gezellig tijd gehad bin Irma van den Berg. De rijlessen waren allemaal heel erg leerzaam. Irma legt de lat heel erg hoog. Zo ben je voor bereid op alle examinatoren zegt ze. En dit was ook zo, ik ben in 1x geslaagd.

Goeie uitleg, en het juiste matriaal, helpt je en geeft extra aandacht aan waar het nodig is. Aardige lieve vrouw vol passie voor haar werk en doet er alles aan om Jou/u alles te leren en vertellen Wat je moet weten voor je het examen gaat afleggen, kortom echt een aarader vooral Als je last hebt van beperkingen of in mijn geval last hebt van faalangst TIP: de theorie curces die ook geven word door irma zijn heel goed en leerzaam daarna kan je gelijk Examen doen. En er word ook slip curces en dag trip rijden in amsterdam georganiseerd erg leerzaam En ook nog leuk ook!

Dit is een test vanaf eigen adres

Ik ben heel blij dat ik deze rijschool heb gevonden, want ik reed eerst bij een andere rijschool, maar ik had niet het idee dat die naar mij luisterde. Bij mw van den Berg heb ik wél dat idee. Ze is heel geduldig en ze weet echt alles! Ze kan heel goed uitleggen waardoor ik ook moeilijke onderwerpen goed snap. Haar rijlessen zijn zo opgebouwd dat je ook onthoudt wat je eerder hebt geleerd. Ik durf bij haar ook \'domme\' vragen te stellen en ik heb echt vertrouwen in mezelf gekregen. Ook haalt ze mij altijd op van het station, echte service!

Na enkele omzwervingen ben ik bij Rijschool Irma van den Berg gekomen. Van vrienden had ik al veel goeds over haar gehoord. Aan de telefoon stelde zij mij gelijk al een beetje gerust, wij gaan niet meteen met de auto rijden, eerst alleen even in de auto zitten praten. Er viel een enorme last van mij af, ik heb namelijk angst om te rijden. Vandaar dat het lessen elke keer weer misging, en ook lukte het mij niet te slagen voor het examen, alhoewel ik al goed kon rijden! Het is gelukt!!! Samen met Irma, van rijschool Irma van den Berg, is het mij dit keer wel gelukt! Ik heb mijn rijbewijs!!! En ik rij nu alleen én met zelfvertrouwen in mijn eigen autootje! Irma dank je wel voor je geduld en positiviteit! Je bent een gouwe meid! Goed 2014! Sylvia Knoop

Uitstekende rijschool waar ik na ruim 2 jaar nog steeds met een goed gevoel aan terug denk.

Een betere rij-instructrice kan ik me niet voorstellen, het is erg fijn om naast iemand te zitten die goed op de hoogte is van ADD en weet hoe er mee omgegaan moet worden. Ook is het fijn dat er altijd zo enorm goed aan veiligheid gedacht wordt, zoals vroegtijdig de winterbanden onder de auto. Irma is iemand met veel verstand van haar vak en ik voel me er trots op dat ik haar leerling heb mogen zijn.

Mijn ervaringen zijn erg goed, de rijlessen zijn duidelijk en je leert er erg veel. Irma is erg aardig en herhaald alles goed zodat je alles begrijpt.

Irma van den Berg stopt veel tijd en energie in haar leerlingen. Ze is erg flexibel en streng maar rechtvaardig. Hoog slagingspercentage. Het is natuurlijk erg fijn om in 1 keer te slagen :)!!

Ik heb een zeer gedegen opleiding gehad bij Irma. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd en ingeoefend. Ik ben dik tevreden.

Irma van den Berg is een erg goed rijinstructrice die voor elke leerlingen een aparte en geschikte leermethode kan verzinnen. Alhoewel ze erg streng is en je vaak het idee krijgt dat ze het alleen maar doet om je te pesten, doet ze er alles aan om je zo snel mogelijk te kunnen laten afrijden

Eigenlijk bijna alleen maar positieve punten. Zeer veel deskundigheid, aandacht voor veiligheid en degelijkheid. Betrouwbaar en denkt echt na over wat het beste voor jou en jouw leerproces is. Is niet gericht op snel geld verdienen, maar op het neerzetten van een echt goed resultaat. Zeker aan te bevelen!