Nette onderhandeling.

Uitleg auto bij ontvangst mocht iets beter,

Tot heden naar verwachting en netjes behandeld (goed)

Levering goed en netjes verlopen zoals afgesproken en bij vragen netjes antwoord gekregen de rest moet de toekomst leren,

Eerlijke verkoop en de tijd voor ons genomen, met extra service.

Op een zaterdag een half uur voor sluitingstijd langsgekomen om toch even een auto te bekijken. De verkoper nam de tijd voor ons en een proefrit met de auto kunnen maken. Afgesproken om doordeweeks even terug te komen (desbetreffende inruilauto hadden wij niet mee). Een prima deal kunnen maken en de zaterdag erop de auto op kunnen halen. Met prima service de auto afgeleverd. Wij zijn tevreden!

Bij de aanschaf van de auto hebben wij een goed gevoel aan HD over gehouden. Toekomst zal uitwijzen of dit t.a.v. onderstaande punten ook geldt

Vriendelijk en professioneel bedrijf.

Top bedrijf. Heel fijn bedrijf. Vanaf moment één al heel goed en vriendelijk contact. Heel meegaand met onze situatie. Donny is een hele fijne verkoper. Wij raden dit bedrijf ook zeer zeker aan! Een dikke 10!

Goed, duidelijk en fijn zaken gedaan tot volle tevredenheid.

Nog nooit zo snel een auto gekocht en de oude ingeruild.

Super tevreden wat software problemen gehad en ruil auto gebracht en weer omgeruild en problemen opgelost

Vriendelijk

Ik vond het fijn om Auto van jullie te kopen. jullie waren vriendelijk, auto naar verwacht. Goede service dat jullie mij van het station hebben opgehaald.

Prettig zaken gedaan.

Ver voor moeten rijden. De ontvangst was prima Een bijna nieuwe Peugeot gekocht. Een goed gevoel bij De verre reis was het zeker waard.

Denkt goed mee met de klant en is open.

Verrassende ervaring van een autobedrijf dat leuk opereert in een nichemarkt.

Top zaak! Goed geholpen en blij met de auto.

Mijn vriendin en ik hebben onlangs een auto gekocht bij Harrie Dijk. De verkoper die ons heeft geholpen was Donny! Een aardige jongen die ons goed heeft geholpen. Wij kwamen van ver om naar de auto te kijken en proef te rijden. Hierin waren ze heel flexibel. Vanuit hier hadden wij al een goed gevoel en hebben besloten dat we de auto wilde. Vanaf toen hebben ze snel en goed alles afgehandeld en konden we snel onze mooie auto rijden. Bedankt voor de goede service en het is absoluut een aanrader Harrie Dijk!

Vanaf eerste moment een goed gevoel en goed contact

Nog geen 5 sterren omdat dit mijn eerste ervaring is met Harrie Dijk, maar tot nu toe eigenlijk wel 5 sterren waard. Vanaf eerste kennismaking een goede voorlichting en een eerlijk verhaal. .de verkoper “Donny” kon goed uitleggen en was eerlijk en open naar ons toe. Geen verkooppraatjes maar gewoon hoe het is. Daar hou ik van. Inmiddels heb ik mijn Cupra Formentor nu een week en ben zeer tevreden.

Professioneel en vriendelijk.

Eerlijke informatie, degelijke controle van de auto, heel netjes en volgens afspraak afleveren.

Garage zonder poespas

Mooie auto en goede inruilprijs. Alles wat afgesproken was, netjes uitgevoerd. Aardige mensen.

Een mooie auto voor een betaalbare prijs.

Prettig bedrijf!

Aardig, deskundig personeel, fijn in de omgang. Alle afspraken keurig nagekomen.

Goede communicatie en afspraak=afspraak

Hoeveel de levering van de auto erg vertraagd was, werd hierover goed gecommuniceerd en uit eindelijk zijn de afspraken na gekomen.

Super gastvrij en kundige garage

Super gastvrij, aardig en kundig personeel.

geweldige service

De service was uitstekend. De bedoeling was dat ik met mijn auto van Groningen naar Hellendoorn zou lomen. Echter door een storing in de motor was dit niet mogelijk. Door meedenken van de verkoop werd de nieuwe auto naar mij gebracht voor een proefrit. Daarna kom ik beslissen of de koop doorging. Dit is iiteindelijk ook gebeurt. Geweldige service.

Top bedrijf

Bij binnenkomst voel je dat je welkom bent. Geen stress maar alles rustig en duidelijk vragen Meteen een kop koffie of thee Heel vriendelijke medewerkers Ze komen hun afspraken na Een heel verschil tussen oost en west.

Ben goed ontvangen

Zeer goede service!

Super netjes geholpen zowel aan de telefoon als met de aankoop van onze auto. Waar we echt blij mee zijn.

Helemaal top

Wij hebben een zeer goede service gehad van Donny en ook een serieus bod voor je inruilauto. Ondanks we ruim 200 km hebben moeten rijden, is dit autobedrijf zeker een aanrader. Je wordt netjes te woord gestaan en de aflevering van de auto gebeurd ook netjes. Donny geeft goede uitleg van de auto en dit wordt ook op een rustige persoonlijke manier gedaan. Donny heeft het top gedaan. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Voelt vertrouwd, vriendelijke mensen.

Super mooie auto gekocht, opel crossland. Werden netjes ontvangen. Proefrit gemaakt. Daarna onder het genot van een kopje koffie alles besproken. Alles werd goed uitgelegd, wel een extra pakketservice erbij genomen. en kwamen al gauw tot een deal. We moesten er wel een uurtje voor rijden, maar dat was het zeker waard. Een week later konden we de auto ophalen en kregen een mooie bos bloemen. Wij zijn heel tevreden. TOP !!!

Fijne betrouwbare autoverkoper

We hebben onze Opel Mocca ingeruild en weer een Opel Mocca gekocht bij Autobedrijf Harrie Dijk. Wij zaten aan tafel met een uitzonderlijk vriendelijke betrouwbare verkoper... Hij heeft écht alles voor ons geregeld. Deze oprecht vriendelijk en behulpzame verkoper met kennis van zaken verdiend een dikke pluim!

Kluversweg 4 b

7447JK Hellendoorn

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.