Vriendelijk en betrouwbaar

Mijn oude auto golf6 ingeruild voor een jongere golf7. Garage Harrie Dijk een van de oude stempel open eerlijk en betrouwbaar. Geen poes pas en verkoopgeneuzel. Verkoper Donny recht door zee heeft kennis van zaken en verteld een eerlijk verhaal. Kan deze garage zeker aanraden om te bezoeken. Mark

Bij Harrie Dijk nemen ze de tijd voor je!

Helder, gedegen en eerlijk advies, in combinatie met een grote mate van serviceverlening. Dat, en niets minder, heb ik gekregen bij de aanschaf en leverantie van mijn auto bij Harrie Dijk.

Garagebedrijf Harrie Dijk maakt waar voor wat zij beloven!

Mijn ervaring met deze garage is als volgt; Wij, mijn vrouw en ik, werden op een vertrouwde en prettige wijze geadviseerd bij de aanschaf van de door ons gekozen auto. We voelden ons op ons gemak bij de gesprekken met de medewerkers van dit familie bedrijf. Ook voor de inruil van onze oude auto kregen wij een goed bod. De beslissing werd al snel gemaakt en na een week zijn wij in het bezit van een goede occasion met weinig kilometers. Wij moesten wel een hele rit maken naar deze garage, maar dit was zeker de moeite waard. Ik kan garage Harrie Dijk van harte aan bevelen!

Top bedrijf

Goede kennis onder het personeel. En goede service en hulp bij het uitzoeken van de auto. Auto is top afgeleverd!

Fijne mensen om zaken mee te doen.

Auto ingeruild en nieuwe auto netjes opgeleverd. Afspraken werden nagekomen en nadien een tekortkoming snel opgelost.

Auto stond volgens afspraak netjes klaar voor proefrit. Prettig informeel gesprek met verkopers. Bij ophalen auto eventjes moeten wachten i.v.m. drukte proefritten. Genoeg tijd genomen om infotainment uit te leggen.

Vertrouwd en betrouwbaar adres

We kregen vanaf het eerste contact met Donny een goed gevoel over dit autobedrijf. Heel open en transparant inzake de historie van de auto die we op het oog hadden. Ook het inruilbod op onze auto was reëel, we zijn het dan ook vrij snel met elkaar eens geworden. De auto die we gekocht hebben voldoet aan onze wensen. Harrie Dijk is een adres die wij een ieder kunnen aanbevelen.

Prettige ervaring

Wederom met een goed gevoel een auto hier gekocht.

Medewerkers zijn betrokken naar de klant. Wij zijn erg blij met onze auto!

Inmiddels mijn 3e auto gekocht Bij Harry dijk Hellendoorn We zijn zeer tevreden over deze garage we wilden graag een ruimere Auto We zijn hier prima geholpen door Donny luieweerd Echt een aanrader om eens te kijken Bij Harry dijk auto.s Hellendoorn

Keurig en betrouwbaar adres

Prettige ontvangst en vriendelijk

Perfect geholpen, ruim tijd genomen voor uitleg over auto.

Deskundig en vriendelijk te woord gestaan!

Deskundig en heel vriendelijk te woord gestaan. Heel relaxed en ondanks het feit dat het druk was, werden we uitgebreid voorgelicht. Gegevens over de desbetreffende auto waren prima op orde. Alles werd in het werk gesteld om aan onze wensen te voldoen. We konden de auto gelijk meenemen. Echt super!

Mooie auto gekocht en goede service. Niks mis mee .

Net autobedrijf

*Aankoop onderhandelingen zoals je mag verwachten, geen druk *Nette prijs *Komt afspraken na

Klantvriendelijk

Wij werden zeer goed geholpen , ze hadden alle tijd voor ons, En een ruime keuze, kortom ze hebben er een klant bij Johan van Duren

Heel goed geholpen en zeer goede uitleg voor mijn nieuwe auto

Prettig contact van eerste kennismaking tot aflevering

Vanaf het eerste contact hebben wij prettig contact onderhouden met Donny over de inruil van mijn auto en de aflevering van de nieuwe auto. Een mooi verzorgd bedrijf waar je vanaf het begin met vertrouwen een auto koopt.

Nette onderhandeling.

Uitleg auto bij ontvangst mocht iets beter,

Tot heden naar verwachting en netjes behandeld (goed)

Levering goed en netjes verlopen zoals afgesproken en bij vragen netjes antwoord gekregen de rest moet de toekomst leren,

Eerlijke verkoop en de tijd voor ons genomen, met extra service.

Op een zaterdag een half uur voor sluitingstijd langsgekomen om toch even een auto te bekijken. De verkoper nam de tijd voor ons en een proefrit met de auto kunnen maken. Afgesproken om doordeweeks even terug te komen (desbetreffende inruilauto hadden wij niet mee). Een prima deal kunnen maken en de zaterdag erop de auto op kunnen halen. Met prima service de auto afgeleverd. Wij zijn tevreden!

Bij de aanschaf van de auto hebben wij een goed gevoel aan HD over gehouden. Toekomst zal uitwijzen of dit t.a.v. onderstaande punten ook geldt

Vriendelijk en professioneel bedrijf.

Top bedrijf. Heel fijn bedrijf. Vanaf moment één al heel goed en vriendelijk contact. Heel meegaand met onze situatie. Donny is een hele fijne verkoper. Wij raden dit bedrijf ook zeer zeker aan! Een dikke 10!

Goed, duidelijk en fijn zaken gedaan tot volle tevredenheid.

Nog nooit zo snel een auto gekocht en de oude ingeruild.

Kluversweg 4 7447JK Hellendoorn

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.