Fijn geholpen door verkoper Bram.

Wij zochten een Renault Captur met een hogere instap en zagen deze via internet bij Harrie Dijk auto’s staan. Wij hadden een Megane met een voor ons een te lage instap. Na een telefoontje met verkoper Bram konden wij dezelfde dag de auto bekijken en een proefrit maken. Zijn het daarna eens geworden met verkoper Bram over het toe te betalen bedrag hebben we de volgende dag besloten om de auto te kopen. Op de dag van ophalen stond deze netjes klaar, na uitleg over de auto kregen wij een mooie bos bloemen waarna de rit naar huis kon beginnen. De Captur rijdt heel goed en heeft voor ons goede hoge instap ! Fijne ervaring met autobedrijf Harrie Dijk, en fijn geholpen door verkoper Bram.

duidelijk en vertrouwend

plezierige benadering in gesprekken

super vriendelijk en betrouwbaar

Alles volgens afspraak En staan je altijd te woord

fijne verkopers hebben alle tijd voor jou en leggen uit wat je moet weten over je elektronica koop er zeker nog wel eens een auto

Een autobedrijf die doen wat ze beloven

Een occasion gekocht bij Harrie Dijk. Een prima inruilprijs gekregen voor mijn auto. Verder duidelijke afspraken , zijn ze transparant en doen wat ze zeggen. En ook bij vragen na aankoop wordt je netjes te woord gestaan en prima geholpen. Een zeer betrouwbaar autobedrijf waar je met een gerust hart een auto kan kopen.

Goed bedrijf met mooie auto,s

Voor de eerste keer hier een auto gekocht. De jonge verkoper (Bram) deed het super netjes. Geen gladde verkoop praatjes. Ook een service puntje werd snel opgelost.

we zijn tevreden over de gang van zaken

wij zijn goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Was even rijden maar dan heb je ook wat

Zoekopdracht leverde een prachtige nieuwe auto op

Zoekopdracht uitgezet bij Harrie Dijk, goed geholpen met het vinden van een passende auto. Nu tevreden vele veilige kilometers tegemoet.

“Vriendelijk en deskundig”

Wij hebben een Nissan Qashqai van 2022 gekocht en onze Mitsubishi Asx ingeruild. Zijn bijzonder fijn, rustig en deskundig geholpen door Ramon. Wij zijn ontzettend blij met de aanschaf. Harrie Dijk is een klantvriendelijk bedrijf met “een lage drempel” Een echte aanrader.

Nette en vriendelijk personeel.

Vriendelijk door Donny ontvangen en uiteindelijk onze auto hier gekocht. Komen hun afspraken na en handelen alles netjes af. Komen hier zeker weer, kortom een goeie zaak.

Enorm goed geholpen door Donny. De auto in perfecte staat geleverd gekregen. Een betrouwbare auto bedrijf. Ik zal zeker in de toekomst weer terug komen voor een andere auto. Bedankt jongens.

goede wijn behoeft geen krans

medewerkers nemen de tijd, je goed te informeren. recht door zee, wat afgesproken is komen ze na. kortom: Harry Dijk - zeker betrouwbaar onderweg

Een erg fijne koop gehad. Met respect voor beide partijen en op zeer klantvriendelijke manier een auto gekocht. Topservice.

Vriendelijk en deskundig

We werden door donny plezierig ontvangen en hij gaf goede uitleg over de te kopen auto

Goed geholpen communicatie kon beter.

Prettige en gemoedelijk geholpen

Donny, heeft mij fijn geholpen met de verkoop van mijn Peugeot 2008! Na vele jaren te hebben geschakeld, nu overgegaan naar automaat!

Vriendelijk en goed geholpen

Bij hele traject van ontvangst bij de proefrit tot de aflevering vriendelijk en goed geholpen. Alle vragen en opmerkingen werden serieus genomen en beantwoord. We bleken een auto te hebben die redelijk nieuw in het assortiment was waardoor sommige informatie (oa de fabrieksgarantie) nog niet duidelijk was. Maar dat werd ter plekke uitgezocht of netjes achteraf volgens afspraak bevestigd.

Super service!

Echt een super service ervaren bij Harrie Dijk. Snelle reactie op al mijn vragen door Donny. Harrie Dijk een absolute aanrader voor je nieuwe auto.

Prima geholpen

Wij hebben ons auto ingeruild voor en nieuwe auto in deze kleine gezellig familie bedrijf. Wij waren prima geholpen door Bram en Kevin, heel fijne verkopers met en fijne informeel gesprek. Wij zijn hier prima geholpen. Echt een aanrader.

Prettige garage, prettig contact

Prettig contact gehad. Afspraken worden goed nagekomen.

Een bedrijf waar de klant echt nog op 1 staat!

Na wat online speuren bij harrie dijk uitgekomen voor de aanschaf van een cupra formentor performance. Omdat ikzelf uit de buurt van Amsterdam kom werd alles telefonisch besproken. De verkoper Donny heeft mij tot en met de dag van ophalen keurig op de hoogte gehouden en stond altijd voor mij klaar. Bij de dag van levering werden we netjes opgevangen en verwelkomt in een klein maar gezellig familiebedrijf. Geen fratsen en grote verhalen maar gezellig een informeel babbeltje waardoor je echt het gevoel hebt als mens behandeld te worden in plaats een wandelende zak poen zoals veel andere autobedrijven. Onze mooie cupra zal dienst gaan doen als zakelijke auto, mocht deze weer aan vervanging toe zijn weet ik zeker waar ik als eerste weer langs ga! Donny, bedankt voor je vertrouwen en we zien elkaar zeker nog een keer.

Super goed

Super goed

Vriendelijk en betrouwbaar

Mijn oude auto golf6 ingeruild voor een jongere golf7. Garage Harrie Dijk een van de oude stempel open eerlijk en betrouwbaar. Geen poes pas en verkoopgeneuzel. Verkoper Donny recht door zee heeft kennis van zaken en verteld een eerlijk verhaal. Kan deze garage zeker aanraden om te bezoeken. Mark

Bij Harrie Dijk nemen ze de tijd voor je!

Helder, gedegen en eerlijk advies, in combinatie met een grote mate van serviceverlening. Dat, en niets minder, heb ik gekregen bij de aanschaf en leverantie van mijn auto bij Harrie Dijk.

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.