Buitengewoon servicegerichte medewerkers! Top!

Mooi aanbod aan bestelbussen, op zaterdag hele dag open. Servicegerichte medewerkers, die ook na aankoop met je meedenken.

Meer van hun verwacht

Verhaal van verkopers klopt niet met de werkelijkheid Veel foto's van auto maar niet van gebreken Jammer had betere ervaringen met andere bedrijven

Prima garage vriendelijke verkoper

Ben vriendelijk ontvangen en het gaf mij een vertrouwd gevoel.

Deal snel gesloten

Prima.

Alles is goed verlopen.

Alles is goed verlopen.

De auto is nog maar enkele dagen in ons bezit. Lijkt perfect.

Onze ervaring met het bedrijf is ons goed bevallen.

mijn ervaring is gewoon goed te noemen

Correctie

Mijn eerste contact met dit bedrijf was negatief. Inruilwaarde te laag. Nieuw bod gekregen. Ik blijf echter zoeken. Ze doen hun best.

Ik ben goed en vriendelijk geholpen.

Ik heb het goed ervaren bij jullie vriendelijk en behulpzaam personeel. Zou jullie garage aanraden bij anderen Gr. J. H. Buurman van Veen

T gaat

Verkoper heeft gebeld en excuus aangeboden voor onderstaande. In de aanbeveling ben ik neutraal. Toen ik de auto kwam halen die ik gekocht had richtte de verkoper zich niet tot mij. Terwijl ik toch duidelijk degene was die de auto gekocht had. Daarbij was de persoon die mee ging ophalen ook een ander dan die er bij was ten tijde van de koop. Dit gaf geen goed gevoel.

Ben naar alle tevredenheid geholpen.

Extreem goed

Erg goede ervaring genoten met dit bedrijf, de verkoper die mij te woord stond was vanaf het allereerste begin uitermate kundig en vriendelijk. Grote complimenten voor Dirk Tjeerdsma, voor zijn excellente service en amicaliteit, ik zou dit bedrijf aan een ieder aanraden om er een auto te kopen.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Ervaringen tot nu toe zijn enkel positief.

Prima service!

Tevreden over de vlotte afhandeling!

Geweldige en vooral betrouwbare service

Bij het kopen van een auto is men open en eerlijk waar het gaat om de status van de aangeboden auto's. Ik heb ook een bijzonder goede ervaring betreffende het onderhoud van de auto's die de medewerkers van Autobedrijf Gerard Vulink uitvoeren. Degelijk en kostenbewust.

Positief

Prima bedrijf

Goed, en snel geholpen met de koop van een andere auto

Erg blij met de aankoop van mijn jong gebruikte auto bij Autobedrijf Gerard Vulink! Net bedrijf, spontaan team. Geen poespas, meedenkend en er wordt tijd voor de klant gemaakt! Aan alles wordt gedacht voor een goede en nette aflevering! Bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Auto gekocht zonder garantie. Na een maand toch een mankement. Dit is toen in overleg allemaal netjes opgelost. Top service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede ervaring klantvriendelijk

Ik ken dit bedrijf al jaren, je word altijd vriendelijk ontvangen en de koffie staat klaar. Ook hebben ze altijd tijd voor een praatje en de kwaliteit prijsverhouding is prima. Je voelt gewoon dat dit eerlijke mensen zijn en je word niet beduveld. Kortom bij dit bedrijf koop ik ook graag mijn volgende auto.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben er helemaal klaar mee . Deskundigheid ? Volgens mij is het meer hoe kan ik zo snel mogelijk veel verdienen. Bij mijn aankoop drongen ze er erg op aan om een soort van verzekering af te sluiten mocht er wat aan de auto mankeren. Het is mij nu wel duidelijk geworden waarom

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

gewoon, apk bij garage vulink. 6 juli. auto apk afgekeurd: wat moet er aan gebeuren? uitlaat gaatje dichtmaken, 1 band onvoldoende profiel, gordel beschadigd (rafeltje van ongeveer 2mm breed en 2 cm lang aan de zijkant (die zou vulink dan vanuit sloop regelen.), 1 achterlichtlampje, en kentekenplaatje-lampje vervangen. wat gaat me dat kosten? raming van vulink: rond de 700 euro! dat vond ik al verbazingwekkend hoog bedrag. ter plekke betaald: 51,88 euro voor keuring, koelvloeistof en werkplaatstarief. meteen betaald. dus ik dacht nu kan ik zelf eerst het een en ander doen, voordat de herkeuring plaatsvindt. dus lampjes zelf vervangen uit een lampensetje van de action van een paar euro, gordel vervangen door een volvoliefhebber-kennis, 15 euro, daar twee banden gekocht voor 40 euro. ik weer terug naar vulink, die zou mijn banden erop zetten, en uitlaat kitten. tot mijn verbazing bleek een band lek (snee erin), onverklaarbaar, want de banden die ik leverde waren goed. er was opnieuw apk keuring uitgevoerd, dat wou ik niet, eerst maar eens wachten tot alles weer in orde is, en dan herkeuring, maar zo dacht men daar waarschijnlijk niet. in ieder geval: weer een rekening voor een (mijn eigen geregelde ) band erop gezet, balanceren, apk en werkplaatstarief 115 euro! (25 juli). nu moest er nog een nieuwe band op, omdat de door mij geleverde band een kleinere maat had. ik had de auto dringend nodig voor 4 augustus, maar vulink kon dat onmogelijk doen voor die tijd wegens te druk. dus naar euromaster, daar kon het meteen. nu kan hij dus afgemeld worden bij de rdw, omdat alles in orde was dus nu. ik weer naar vulink om dat even te laten doen, maar nee dat kon onmogelijk voor vrijdag, sorry te druk. de man bij euromaster vond dat vreemd en belde naar vulink om te vragen waarom dat niet kon, waar hij meteen nul op het rekest kreeg. toen zakte mijn broek helemaal af. ik meteen naar automat voor herkeuring, dat kon meteen 2 augustus, en nu is ie dus in orde na al dit gedoe. automat stelde wel vast trouwens dat de uitlaat niet goed dichtgemaakt was door vulink, maar dit nog terzijde. samenvattend betaalde ik dus bij vulink 166, 81. wat is daarvoor gedaan? 1 band erop gezet, die ik zelf leverde, uitlaat gekit (niet goed), koelvloeistof, balanceren en werkplaatstarief, en 2x apk keuring waarvan de tweede keer nog niet nodig was op dat moment. en daarna service van niks, geen enkel voorstel aan de klant om hier uit te komen bij vulink kom ik dus niet meer, en raad het anderen ook sterk af.

Klipperweg 7

8102HR Raalte