Gezellig contact, kwam de afspraken goed na

Goed behandeld. mooie auto

top

Plezierig een auto gekocht

Zonder moeilijke toestanden een auto gekocht. Er werd direct een proefrit aangeboden. Ook werden de corona regels nageleefd. Goed bedrijf met ruime voorraad aan auto's waar voor ieder wat wils staat. Ook bij ophalen van de auto verliep alles vlotjes en correct.

Prettig zaken doen!

Vriendelijke en professionele mensen. We zijn blij met onze “nieuwe” auto.

Mag een betere uitleg geven over de auto

Voelde me persoonlijk niet goed gehoord op mijn vragen. Er mag meer uitleg gegeven worden. Bv. Dat het een import auto is. Hier moest ik na vragen. Dit geeft meer vertrouwen.

Goed en professioneel geholpen.

Snel en prettig geholpen. Tijdens afspraak voor een proefrit werd er goed meegedacht en konden we tevens in een soortgelijke auto met een ander motorblok rijden, om het verschil te ervaren.

na het melden van een probleem, perfect afgehandeld

Bij het kopen van een Peugeot werd bij de aankoop aangegeven dat het type motor bekend staat om een hoger olieverbruik. Een maand later bleek echter dat de motor meer dan acceptabel veel olie verbruikt. Na dit gemeld te hebben bij de verkoper heb ik de auto, zonder gezeur, kunnen inruilen voor een andere auto waar ik erg tevreden mee ben.

Prettig contact

Mooie auto gekocht, de omschrijving klopte niet helemaal, maar na de koop kreeg ik toch compensatie. Netjes afgehandeld.

Ik heb een mooie Volvo V50 gekocht bij Gerard Vulink B.V.

Netjes ontvangen goed gesprek gehad en alles goed besproken. Na een bakje koffie hebben we een proefrit gehad, en die pakte heel goed uit voor ons. Auto was netjes, en G. Vullink legde alles eerlijk en goed uit. Verkoper was niet opdringerig zoals je bij de meeste garages ziet. Ik heb hier een prachtige auto gekocht voor een zeer nette prijs :)

Prachtige auto gekocht

Ik heb een mooie auto gekocht bij Vulink. Verkoop ging een beetje snel waarbij ik liever iets meer uitleg over bv de extra verzekering had gehad. Na verkoop bleef de linker voorband leeglopen en dat is top opgelost door hen. Excuses en kon het bij plaatselijke garage laten maken.

Duidelijk en eerlijk

Netjes ontvangen goed gesprek en zonder twijfel de auto gekocht

vriendelijke en snelle service

Ik heb bij Gerard Vulink een vijf jaar oude Nissan gekocht. Na de aankoop bleken er twee kleine reparaties nodig die bij de aflevering over het hoofd waren gezien (aan de ruitenwissersensor en aan een van de banden). Nadat ik die gemeld had konden ze op een moment dat ik in de buurt van de garage was gelukkig snel verholpen worden. Ik ben alles bij elkaar heel tevreden.

prettig geholpen

prima ,bijna alle afspraken nagekomen.

Voldoende maar voor €21450,- had ik betere afleverservice verwacht

Goed contact gehad met Dirk. De prijs op marktplaats moet wel de afleverprijs zijn en niet als ik in gesprek er plotseling allerlei kosten bij komen. Dat kwam bij mij niet erg netjes over. Verder goede auto gekocht. Had wel verwacht dat de auto voor die prijs aan de binnenkant ook even schoongemaakt zou worden en gepoetst. Dat viel mij best wel tegen. Het bedrijf ziet professioneel uit en is betrouwbaar. Dat laatste is denk ik wel het belangrijkste.

Uitstekende vriendelijke en behulpzame service

Makkelijk en snel geregeld, ook met de inruil van de oude auto heel vlot gegaan.

Klantvriendelijk

Gast vrij en je wordt goed geholpen

Éfficacité.

Nous avons eu un bon contact, je suis satisfait de mon achat, je savis ce que je voulais.

Perfect!

Ik kwam om een prachtige Fiat te bekijken. Het eindige met het feit dat ik hem direct heb kunnen meenemen. Hele fijne service en een gastvrij bedrijf.

Goed geholpen met inruil en aankoop van een nieuwe bus.

Vriendelijk en een verzorgd bedrijf

Ik heb hier een prachtige auto gekocht voor een zeer nette prijs :)

Mooi om te horen, bedankt voor je bericht en nog veel plezier met de auto.

Vaste klant en zeer tevreden

Ben weer klantvriendelijk en snel geholpen

Super bericht, dank!

Correct

Net en vakkundig advies. Snelle en goede afwikkeling.

Buitengewoon servicegerichte medewerkers! Top!

Mooi aanbod aan bestelbussen, op zaterdag hele dag open. Servicegerichte medewerkers, die ook na aankoop met je meedenken.

Meer van hun verwacht

Verhaal van verkopers klopt niet met de werkelijkheid Veel foto's van auto maar niet van gebreken Jammer had betere ervaringen met andere bedrijven

Prima garage vriendelijke verkoper

Ben vriendelijk ontvangen en het gaf mij een vertrouwd gevoel.

Klipperweg 7 8102HR Raalte