Klasse!

Zeer behulpzaam op bedrijfsmatig en persoonlijk gebied! Er was tijdens de verkoop van een auto persoonlijke hulp nodig. Met spoed werd 112 gebeld en snel kwam de ambulance naar Zwolle. Hartelijk dank! Dit is de eerste keer dat ik hier kom. Woon niet in de buurt, maar ik vertrouw erop dat alles goed geregeld is en wordt. Het lijkt me zeker een bedrijf waar je op kunt bouwen!

Deze garage werkt oplossingsgericht.

Aardige mensen en we hebben voor ons doen, een best dure auto gekocht voor mijn vrouw, die tot nu toe heel goed bevalt. Bij de aankoop had de auto een remblok storing, die de auto direct aangeeft na het starten. Door een miscommunicatie bleek de storing nog steeds in de auto te zitten tijdens afleveren. Doordat wij verder weg wonen heeft de verkoper ervoor gezorgd, dat de remblokken naar ons worden opgestuurd, zodat ik ze zelf kan vervangen, omdat dit voor mij een eenvoudige klus is. Mijn vrouw was super blij! Autobedrijf Gerard Vulink doet er alles aan om de klant tevreden te stellen. Bedankt voor deze geweldige Service.

klantvriendelijk en meedenkend

Mijn auto daar gekocht en zeer tevreden daarover. Daarna al meerdere jaren dar in onderhoud en ook daarover zeer tevreden

Vriendelijk en goede service

Netjes en vriendelijk geholpen

Goed geholpen en nette afhandeling

Prima geholpen door Dirk. Auto super netjes afgeleverd.

Prettige mensen om zaken mee te doen.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers .

Prettig zaken gedaan en tevreden naar huis.

Prettig zaken gedaan en tevreden naar huis.

Wij zijn vriendelijk benaderd en correct afgehandeld

Wij kregen genoeg de tijd met het bespreken van een auto te kopen. Het is prima verlopen .

Vriendelijke en goede service

Na mijn proefrit om de tafel gezeten. Dirk was geen opdringerige verkoper en dacht echt met je mee. Uiteindelijk de auto gekocht waarbij ik ook nog wat extra services er zo bij kreeg (of wellicht doen zij dit al standaard?) Super fijn! Een week later de auto opgehaald, zag er keurig gepoetst uit. Nu mooi kilometers maken. Bedankt Dirk!

Prima service wordt goed meegedacht, geen onnodige reparaties.

Prima service, aardige mensen. Denken mee in mogelijkheden ook om de prijs goed te houden.

ik ben uitstekend geholpen.

ik ben geholpen door iemand die al snel in de gaten had waar ik naar zocht. Hij luisterde belangstellend en gaf me op een heel vriendelijke manier een rondleiding. Hij adviseerde zonder opdringerig te zijn, echt met de bedoeling om mij te helpen. Ook de afhandeling en het gunnen van het beste verliep heel fijn.Ik had er een goed gevoel bij en vertrouwde op zijn kundigheid en advies.Ook mijn zoon had het gevoel dat ik er op kon vertrouwen dat het een goede koop was. De verkoper gaf hem ook het gevoel dat hij kundig was en eerlijk. Kortom, zonder deze ervaring had ik de auto niet gekocht. Het voelde gewoon goed.

Klasse!

Mijn ervaring met Autobedrijf Gerard Vulink is supergoed. Bij het ophalen van "mijn Zoe" stond de auto volledig geladen en gepoetst klaar. Maurice had alle geduld om alle functies uit te leggen. Dank daarvoor! Klasse.

We zijn fijn geholpen.

Alle tijd en goed geholpen. Overleg en uitleg goed.

persoonlijk en betrouwbaar

Na een eenzijdige aanrijding, waarbij mijn auto economisch total loss was, kwam ik terecht bij autobedrijf Gerard Vulink. Het eerste wat zij deden was mij met een bak koffie tot rust brengen. Omdat ik docent ben, had ik slechts een klein budget voor een nieuwe tweedehands auto. De verkoper ging daarop uitgebreid in het systeem kijken welke auto de beste onderhoudsgeschiedenis heeft, binnen het budget. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met de Renault Laguna. Een persoonlijk en betrouwbaar autobedrijf!

Keurige afhandeling en oplevering

De auto is keuring netjes volgens afspraak opgeleverd. Superblij mee

Goed en correct geholpen.

Prima garage.

Zeer positieve ervaring vandaar dat we opnieuw hier een auto kopen.

Er wordt goed meegedacht en de prijzen zijn heel reëel voor de aangeboden auto's.

Prettig geholpen

Groot assortiment occasions, vriendelijke service en snelle afhandeling

Zeer prettig

Eerlijk, recht door zee. Prettig geholpen.

No nonsense

Gewoon zeggen zoals t is en niet mooier voordoen.

Fijne ervaring

Vorige week een andere auto gekocht. Heb een eerlijke prijs voor mijn oude auto terug gekregen en een nette prijs voor de CHR betaald. Goed en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en eerlijk

Verkoop ging snel en ze waren eerlijk over de mankementen van de auto. Geen geheimen en verborgen gebreken.

Open en plezierig zaken doen

Het contact met verkoper Dirk was erg prettig. Hij was open en proactief over in de communicatie. Er was veel informatie over de tweedehands auto beschikbaar (bijv NAP, Intake-rapport), wat veel vertrouwen gaf. Een groot contrast met enkele andere bedrijven waar ik hiervoor in het oriëntatieproces was geweest. Erg blij met mijn nieuwe tweedehands bestelbus!

Vriendelijk ontvangst

Goed en eerlijk te woord gestaan , nu nog even geduld tot de 'punten' afgewerkt zijn en we de auto kunnen halen met een kleine vertraging Beter goed afgeleverd dan iets te moeten aantreffen dat niet juist werkt

Zakelijk en menselijk ruim voldoende

Een prettige en vriendelijke verkoop gesprek met tot slot geen koop. Na een week nogmaals contact gehad en op een ontspannende manier toch tot een koop gekomen. Beiden tevreden met deze koop. Maurice nogmaals bedankt en groeten uit Delden. MVG Johan Besselink

Klipperweg 7 8102HR Raalte