Dikke tien!

Helemaal blij met mijn nieuwe Beetle! Bijzonder hoe dit bedrijf alle puntjes op de I zet en wat ze toezeggen ook nakomen. Heel transparant in duidelijk in de verkoop. Fijn om zaken te doen! En nu een prachtige unieke auto.

Goede service.

De communicatie was goed.

Ze nemen alle tijd voor je

Super goede, vriendelijke ervaring

Mijn auto moest een beurt hebben, ik had een leenauto besteld. Alles ging goed en snel. Mijn auto rijdt weer als een tierelier. Dank jullie wel

In november een mooie Mazda CX5 gekocht. Ik ben goed geholpen door Dennis een eerlijke verkoper zonder verkooppraatje, ik had er direct een goed gevoel over. Dat blijkt ook wel want het is een heerlijke auto. Ik ga voor de volgende Mazda zeker weer terug naar Dennis :-)

snelle service met Apk

Ik bracht mijn auto heen om APK te keuren en dit werd gelijk uitgevoerd zodat ik na 20 minuten al terug kon rijden met mijn eigen auto met nieuwe APK. Super service!!!!

superservice en ook nog meedenken.

Ben al jaren klant bij van Dijk auto's en service is geweldig.Ze denken ook met je mee of iets nodig is of niet.

Kundig personeel, en direkt geholpen

Prima service en vriendelijk personeel

Super top personeel

Super geregeld en ben blij met de afhandeling Gr woodworks international bv

super snelle correcte afhandeling van herstel

Gebeld, kon snel ingepland i.v.m. auto direct weer nodig. Terstond opgepikt en hersteld. Vriendelijk te woord gestaan en naar verhouding niet duur!

Enorm blij met alle hulp!

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Aan de hand van duidelijke informatie en een goede keuze kunnen maken om mijn auto ipv te laten repareren in te ruilen voor een veilige 'nieuwe' auto!

Top Service!

Dikke 10 voor dit fantastische bedrijf! Bedankt voor onze prachtige auto nadat de onze niet meer te maken was is er een auto voor ons ingekocht precies zoals wij deze wilden, zelf nog met een paar extra opties! Scheelde ons veel zoekwerk en zijn al jaren hier voor de APK en onderhoud dus alle vertrouwen erin! Vakkundig personeel die ook de tijd neemt en alles uitlegt simpelweg geweldig bedrijf.

Prima garage, doen wat ze beloven.

Prima garage, doen wat ze beloven.

Top garage met fijne medewerkers

Ik kom telkens weer terug bij dit bedrijf voor zowel het onderhoud als de aankoop van mijn auto's De medewerkers/sters zij erg aardig, gastvrij en denken met de wensen van de klant mee. Ondanks dat dit het bedrijf zich niet bij mij om de hoek bevindt heb ik de rit er graag voor over en voel me telkens weer erg welkom in Klazienaveen. "Team Van Dijk", ga zo door!!!

Goede snelle service!

Klein dingetje een week na aanschaf snel en goed hersteld!

Een bedrijf dat je een gevoel van vertrouwen geeft.

Vriendelijk personeel met complete zorg omtrent de aankoop. Niets op aan te merken.

Uitstekend geholpen

Gebruik gemaakt van de mobiliteitsservice. De monteur heeft een nieuwe accu geplaatst.

Zoals altijd; Goed!

Ik word altijd goed geholpen en vooral wanneer je iets hebt met de auto!

Snel gereageerd op probleem

Super fijn

Zelfs in de bouwvak vlot een afspraak , binnen pat uur berichtje dat auto klaar is en heel prettig contact en goede uitleg bij t ophalen . Top .

Klantvriendelijk goede service

Altijd klantvriendelijk. Goeie service eerlijk en snel

Altijd behulpzaam en vriendelijk!

Klantvriendelijk, deskundig, behulpzaam en goede service.

Klantvriendelijk en service gericht

Als er extra onkosten zijn worden we gebeld zodat we niet voor onverwachte kosten komen te staan Fijne leenauto meegehad .en altijd een vriendelijke lach en groet van iedereen daar .we kome graag terug voor de volgende beurt

Top service! Zeer vriendelijk

Mijn auto gaf ineens aan dat hij oververhit was. Snel naar de dichtstbijzijnde garage gegaan. Mocht een leen auto mee en dezelfde dag was mijn auto al klaar en mocht ik hem al ophalen. Personeel was vriendelijk en maakte tijd vrij.

Rigel 1

7891VH Klazienaveen