Erg vriendelijke personeel

Vriendelijk personeel en je wordt ook zo snel mogelijk geholpen

Netjes, snel en volgens afspraak

Altijd onze auto's daar in onderhoud gehad, en dit zal ook zo blijven. Top service!

Super goed geholpen

Fijne service, netjes en vriendelijk!

Geweldige service. Goede kwaliteit

Goede service, prima personeel.

Vorig jaar onze 2e auto gekocht bij van dijk. Deze week onze auto heen geweest om een kleine onderhoudsbeurt. Top!

Top service, met zeer vriendelijk personeel

Aankoop van een volkswagen UP

Geweldige service!

Zeer tevreden, klantvriendelijk. Aanrader!

Keurig geholpen

Ondanks de dure reparatie ben ik netjes gebeld over de opties en is men met een passend voorstel gekomen.

Ben goed en snel geholpen. Vriendelijk en alles in overleg. Fijn de snelle service. En de leenauto 1 woord geweldig!

Snelle, goede service

enthousiast geweldig (jong) team

Supersnel en top uitleg!

Wordt goed en netjes geholpen! Heb er een top auto weggehaald en zonder hun was ik nu niet in zn mooie auto terecht gekomen. Er zijn nog een paar dingen die even aangepast moeten worden maar even een berichtje naar het bedrijf en kreeg meteen een reactie dat ze het gaan regelen! Had helemaal geen reactie verwacht op het moment van sturen maar echt top!

Dankjewel

Goed geholpen, vriendelijk personeel, top service! Dankjewel!

Helemaal uit Weert gekomen maar was het zeker waard! Hele aardige werknemers. Communiceren snel vriendelijk. Auto zag er bij ophalen tip top uit. Prijs was zeer redelijk. Ik kom hier later zeker terug voor een nieuwe auto. Echte aanrader!

Auto van Dijk heeft mij weer uitstekend opweg geholpen

Super service en meedenkend

Mijn partner en ik waren al enige tijd op zoek naar een nieuwe auto. We hebben meerdere auto geprobeerd, maar waren we kwamen er niet uit. Toen heeft de eigenaar ons getipt dat hij wel een leuke auto voor ons is tegengekomen. We waren allebei enthousiast en hebben dezelfde dag ook de auto aangeschaft. We vroegen nog wel of een paar dingen aan de auto aangepast kon worden. Dit was geen probleem. Alle afspraken zijn nagekomen. We zijn heel tevreden. Bij een volgende auto komen we weer langs. Super Service. Super service en super de auto naar onze afgeleverd. We zijn erg tevreden en komen weer bij auto van Dijk als we op zoek naar een nieuwe occasion.

Klantvriendelijk

Altijd vriendelijk en tijd voor je hebben. Echt een aanrader.

Super service

Onlangs onze 2e auto hier gekocht. Accu binnen de garantie periode stuk. Direct vervangen voor een nieuwe kostenloos.

Zeer klantvriendelijk

Vanaf de dag dat we daar onze auto gekocht Hebben geen spijt gehad.

Snel en goed geholpen

Leuke en deskundige mensen met mooie auto’s in de verkoop.

Geweldige service.

Vriendelijke medewerkers.

Goeie service!

Erg vriendelijk en netjes geholpen. Erg blij met onze Twingo!