vriendelijke mensen die verstand hebben van zaken

Autohuis Benschop kan ik zeker aanbevelen , heb er zelf goede ervaring mee

Fijn bedrijf

Vriendelijk ontvangen en geholpen, kennis van zaken, goede service via mail en met aflevering, deal snel gesloten. Ik ben een tevreden klant!

Prettige en correcte service

Een erg fijn autobedrijf wat het belang van de klant snapt en op een prettige manier hun service verleent en verkoopt.

Perfect!

Zeer goede service, zowel via de telefoon en mail. Auto was precies zoals beschreven in de de advertentie. En aflevering was zoals het moet: Auto netjes gewassen, gepoetst en afgeleverd. En niet te vergeten zeer behulpzame verkoper: Ruben

Deskundig en betrouwbaar persoonlijk contact.

Op advies van de audi-dealer, nota bene, zonder afspraak langs gereden. Goed ontvangen en prettig te woord gestaan, zonder aarzeling een auto mee om proef te rijden en de koop gesloten. Goede afspraken die ook zijn nagekomen.

Zeer net bedrijf

Prettige open en eerlijke communicatie.

Autohuis Benschop straalt betrouwbaarheid uit.

Op het moment van kennismaken wist ik al dat het goed zat.

Betrouwbaar en relaxt

Prima ervaring met dit autobedrijf! Niet het dwingende gedrag van de gemiddelde autoverkoper, Alex is relaxt en komt zijn afspraken na. Ik heb mijn auto pas een week maar alles voelde goed!

Goed geholpen en advies gekregen

De auto vandaag opgehaald, we zijn erg fijn geholpen. Gewoon duidelijk waar je aan toe bent. Voor de uitleg wordt de tijd genomen als je de auto komt ophalen.

Middels goede service snel een prachtige auto geleverd met een mooie prijs

Autohuis Benschop heeft ons aan een prachtige auto geholpen. We zijn er erg blij mee.

Snel, duidelijk, betrouwbaar.

De eerste keer dat ik híer een Seat Leon heb gekocht en heb ingeruild. Eerlijke contacten, prima inruilprijs voor mijn oude Seat Leon. Zéér tevreden.

Keurig gang van zaken!

Super te verden Eerlijke en goede gang van zaken Keurig begeleid bij afleveren van de auto Verkoop nam goed de tijd om alles uit te leggen met mijn nieuwe auto met al die functie van tegenwoordig

Super fijn bedrijf!

Fijn personeel en een goede service!

super auto super prijs

leuke mensen goed geholpen zeer vriendelijk en mooie autos voor goede prijzen echt een aanrader

Top, heel goed geholpen

Heb hier een nieuwe Caddy gekocht. Super goed geholpen en alles was snel geregeld. Ook voor de aflevering werd ruimschoots de tijd genomen. Veel autobedrijven kunnen hier nog wat van leren! Bedankt en ga zo door!

Het bedrijf straalt vertrouwen uit.

Een prettig onderhoud met de verkoper, komt de gemaakte afspraken na en is duidelijk in zijn uitleg. Ook het telefonisch contact was goed. Verwacht ook dat dit vertrouwen in stand blijft.

goede service!

Alex was erg vriendelijk en heeft ons heel goed geholpen.

Erg goed geholpen. Er waren wat problemen met het ophalen maar netjes telkens overleg gehad om dit te verplaatsen.

Zeer prettig bedrijf..... Aardige mensen

Zeer mooie auto gekocht...... Vriendelijk te woord gestaan..... Alleen jammer dat er niet een nieuwe APK op de auto zit....

Top bedrijf!

Dit is alweer onze derde auto in 16 jaar Top bedrijf fijn en vertrouwd nemen de tijd voor je zonder dat je je eigen verplicht voelt om een auto te kopen. Ze Willen dat je een goed gevoel heb bij de auto en een goede keuze maak. We hadden de auto gekocht en kregen een goede uitleg ze en nemen de tijd.... Wij zijn helemaal blij en dank je wel Ruben top! Groetjes Fam van der Steen uit Ijsselstein.

Perfecte geholpen

Was wel vriendelijke bedankt voor alles.

Professioneel bedrijf

Vandaag nieuwe auto (VW Golf 1.5 etfsi) opgehaald bij Ruben. Keurig afgeleverd en alles volgens afspraak afgewikkeld. Prachtige auto. Topper!

Wederom was het contact met de verkoper prettig en professioneel.

Al enkele jaren is onze relatie met dit autobedrijf goed te noemen. inmiddels hebben wij al 4 x een auto gekocht. Een van de verkopers van autohuis Benschop, Alex, is zeer servicegericht en kundig en neemt alle tijd voor zijn klanten. Er is voldoende ruimte voor onderhandeling en hij toont interesse voor zijn potentiële klanten. Is niet opdringerig en het contact kan soms ook vrijblijvend zijn. Kortom een betrouwbaar autobedrijf met goede service, waar ook goede afspraken mee gemaakt kunnen worden.

uitstekend

je word geweldig geholpen echt perfecte service

De beste

Heel goed geholpen Ruben is de beste :-)

Graafdijk 2 c

3411JW Lopik

Over Autohuis Benschop

Al sinds 1983 is Autohuis Benschop actief in de autobranche. Bij Autohuis Benschop zijn we gespecialiseerd in jonge (gebruikte) modellen. Mooie complete auto’s met zowel een aantrekkelijk kilometerstand als prijs! We zijn gegroeid tot een modern autobedrijf dat (inter)nationaal levert, service verleent en waarbij we ons met name richten op bedrijfswagens en personenauto’s van Volkswagen, Audi, Skoda en Seat. Voor deze merken zijn wij ook volledig ingericht als servicepunt. Wat betekent dat we beschikken over alle officiële apparatuur en gereedschappen, kennis en vakmensen die nodig zijn om de juiste service te verlenen.