Top service vriendelijk en goed geholpen

Ik was al een tijdje op zoek na een nieuwe bus. Alleen deze tijd zijn de levertijden helaas lang. Ik heb ruben benadert om er 1 op te zoeken voor mij en heeft mij ook netjes op de hoogte gehouden van wat er te krijgen was. Uiteindelijk heeft hij er 1 gevonden en hebben we samen gekeken wat ik wilde en het resultaat is een hele mooie en fijne bus Bedankt voor de goede service

Alsof ik al jaren klant was.

Super vriendelijk allemaal met een uitstekende service. Ze denken met je mee en dringen je niks op wat zeker wel eens anders is bij die of geen. Hier kan je met veel vertrouwen een auto aanschaffen.

Fijn geholpen

Voor de 3e x bijna nieuwe auto aangeschaft, opnieuw top geholpen dit x door Ruben, fijne knul , niets opdringen, gewoon goede heldere info. Kwamen al gauw tot overeenstemming, lekker vlotte aflevering, keurig gepoetst, strik erom , voor 3e maal erg tevreden met Autohuis Benschop, weet dat after sale daar, ook goed voor elkaar is, met Marco in de garage, kortom ben een tevreden klant.

Mooi bedrijf kunnen jullie trots op zijn, als we in de buurt zijn komen we zeker een keer langs

Ik was opzoek naar een Skoda Karoq in de juiste kleur en uitvoering. Die heb ik bij Autohuis Benschop gevonden. Alle communicatie met Ruben ging prima. Ook de aanpassingen die ik wilde doen waren geen probleem en tegen een goede prijs. Daarnaast mijn oude Skoda nog prima ingeruild.

Uitstekende service!

Paar weken geleden hier een mooie VW Tiguan R-Line gekocht. We zijn vriendelijke geholpen en de auto stond ook netjes klaar voor een proefrit. Het afhandelen ging makkelijk. Ruben geeft je echt het gevoel dat je rustig kunt nadenken en niets moet. Erg fijne service bij Autohuis Benschop, we rijden ondertussen al een paar weken met onze mooie VW Tiguan.

Dik tevreden

Fijn bedrijf, netjes geholpen.

Prettig automobiel bedrijf

Prachtige nieuwe zwarte VW Tiguan gekocht. Heel prettig geholpen door Ruben. Goede uitleg bij aflevering.

Vriendelijk, professioneel, duidelijk, behulpzaam, meedenkend

Let op: Mijn eerste volledige virtuele aankoop zonder proefrijden! Wie: Autohuis Benschop (AB) had precies DIE auto die ik zocht. Wat: VW T7 Long PHEV 7 zitter Life Energetic uit 2022 in mijn kleur, met ACC en scherp geprijsd! Waar: In Lopik dus maar 45 minuten rijden! Wanneer: oktober 2022. Waarom: 2 redenen, dus a) bel een willekeurige VW dealer en wacht tot Sint-juttemis (agv chip market clash) en ik wil deze auto hebben vooor Dec 2022! b) zie YT => #anwb #anwbautotest #volkswagenmultivan of "2022 VW Multivan review with Edd China" of "Volkswagen Multivan 2022 Crash & Safety Tests | ★★★★★ Rating" of Auto55.be, Marek, ElectrifyMe, Cars BOOM etc etc Hoe: Een beller is sneller.. Begon met een fijn telefonisch contact, een betrouwbare en vlotte afhandeling bij AB: Ruben bedankt!

Ging vlot en correct!

Heb al weer ruim 8 jaar ervaring met Autohuis Benschop. Ondanks afstand vanuit Gouda, kom ik voor service graag naar dit bedrijf, vriendelijke en deskundige service,dat is ook de hoofdreden om nieuwe auto bij Benschop te kopen. Ook dit keer goede ervaring opgedaan kan dit bedrijf aanbevelen. Hendrik Jan Kors

Uitstekend advies en dienstverlening

Via Internet uitgekomen bij Autohuis Benschop waar ik door Ruben prima ben geholpen bij het vinden (en kopen) van een jong gebruikte Seat Ateca. Het verkoopgesprek was helder, open en prettig. Ook de after-sales diensten en aflevering waren uitstekend! Kortom, een tevreden klant!

Fijne communicatie!

Heel persoonlijk en prettig contact gehad met Ruben. Ook alles zeer goed geregeld en alle zorg uit handen genomen. Bij aflevering uitgebreide uitleg gehad over de auto met alle opties.

Een zeer fijne ervaring gehad met Autohuis Benschop. Ruben is vanaf het eerste contact vriendelijk en behulpzaam geweest. 's Ochtends gebeld voor een auto, 's middags al helemaal showroom klaar om de auto af te halen. Auto stond netjes klaar binnen om hem op het gemak te bekijken. Eventuele vragen werden vakkundig beantwoord. Na een uitgebreide proefrit zijn we het eens geworden over de prijs (& inruil) en is alles verder geregeld. Al met al een zeer prettige ervaring met Ruben & de collega's gehad tijdens de aankoop van de auto.

Geweldig bedrijf met goeie service.

Mijn contact met Ruben Benschop was van a tot z heel prettig. Echt een vriendelijke persoon die de tijd voor je neemt. Ik heb daar een nieuwe Skoda Kodiaq gekocht. Niet leverbaar bij de dealer in Nederland maar wel bij Auto Benschop. Ruben heeft zicht aan alle afspraken gehouden die wij afgesproken hadden. Echt ouderwetse service, klant vriendelijk, gewoon hoe je het zou willen TOP !! Ruben bedankt voor deze mooie auto en prettige ervaring.

Ik heb een zeer fijne ervaring met Autohuis Benschop. Ruben is vanaf het eerste contact vriendelijk en behulpzaam geweest. Bij aankomst stond de auto al klaar. Ik kreeg alle tijd om te kijken naar de auto en al mijn vragen werden netjes en vakkundig beantwoord. Nadat er koffie werd aangeboden en we een akkoord hadden bereikt over de prijs, verliep het contact via WhatsApp ook prettig. Ik vond het fijn dat Ruben met mij ging meedenken in bepaalde opties en mogelijkheden. Hierin was hij eerlijk en transparant. Uiteraard niet te vergeten: tijdens het ophalen van de auto kreeg ik een lekkere fles wijn mee. Klein gebaar, groot effect. Al met al top!

Erg goed geholpen.

Ik heb mijn contact fijn ervaren, Ruben heeft mij niet sneller kunnen helpen. Alles liep vlot en service is top. aanrader!

Keurig en correct geholpen

Goed gevoel, nemen ruim de tijd voor je, goede uitleg mbt de nw auto. Alles netjes afgehandeld. Ga zo door. M.vr.gr. Fam. Both.

Service zoals het hoort, maar niet overal meer zelfsprekend is.

Keurige service bij Autohuis Benschop te Lopik. Geen patserige verkopers, maar nette en eerlijke mensen. Goede informatie en communicatie. Fijn dat je zo op de hoogte wordt gehouden. Wij zijn heel content met de service en onze occasion.

Doen waar ze voor staan!

Eerst had ik een andere bus op het oog. Op hun advies niet gekocht “Probleem motor de 199 PK” Maar we hebben misschien wel wat! Dit bleek een prachtige bus te zijn. Alle wensen die ik had waren mogelijk. De bus is opnieuw opgebouwd en schuttert je tegemoet. Bedankt voor de goede zorgen

Vanaf het eerste contact meteen een vertrouwd gevoel!

Persoonlijke aandacht en service vind ik heel belangrijk, net dat stukje extra. Dit heb ik ervaren bij Autohuis Benschop. Ontzettende fijne sfeer en professionele aanpak. Een echte aanrader!!!!

Uitstekend!

Verkoper: Behulpzaam,geduldig,kennis van zaken,vriendelijk! Topper,mooi visitekaartje voor het bedrijf!

Leuk, goed en professioneel geholpen.

Wij zijn netjes en ontspannen geholpen, kregen alle tijd en hulp op onze vragen. Wij zijn heel blij met de nieuwe auto en complimenten voor Ruben hoe hij ons geholpen heeft!

Vriendelijk en goede service

Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen door Alex. Er werd de tijd voor ons genomen en altijd snel gereageerd op vragen die we achteraf nog hadden. Bij het afleveren van de auto werd ook de tijd genomen en een duidelijke uitleg gegeven over de auto. Wij kunnen Autohuis Benschop aanbevelen!

Buitengewoon tevreden

Autobedrijf Benschop is een klein familiebedrijf waar wij een prachtig mooie nieuwe VW Caravelle hebben gekocht. We zijn fantastisch geholpen door Ruben Benschop. En we zijn hun geweldig dankbaar en komen graag weer terug. Super bedankt nogmaals!!

vriendelijke mensen die verstand hebben van zaken

Autohuis Benschop kan ik zeker aanbevelen , heb er zelf goede ervaring mee

Graafdijk 2 3411JW Lopik

Over Autohuis Benschop

Al sinds 1983 is Autohuis Benschop actief in de autobranche. Bij Autohuis Benschop zijn we gespecialiseerd in jonge (gebruikte) modellen. Mooie complete auto’s met zowel een aantrekkelijk kilometerstand als prijs! We zijn gegroeid tot een modern autobedrijf dat (inter)nationaal levert, service verleent en waarbij we ons met name richten op bedrijfswagens en personenauto’s van Volkswagen, Audi, Skoda en Seat. Voor deze merken zijn wij ook volledig ingericht als servicepunt. Wat betekent dat we beschikken over alle officiële apparatuur en gereedschappen, kennis en vakmensen die nodig zijn om de juiste service te verlenen.