Goed bedrijf waar je met een gerust hart kunt kopen.

Wij hebben onze Weinsberg camper nu ruim anderhalf jaar, waarin veel kinderziektes zaten. Vinken heeft er steeds voor gezorgd dat de problemen toch weer opgelost werden. Daarom ook de complimenten aan het team van Vinken caravans en campers. Bedankt!

Snelle, vriendelijke, correcte communicatie.

Concurrentie met overige Nederlandse zaken is oké, alhoewel hier en daar iets duurder. Maar wat mij betreft is de service en dienst na verkoop ook heel belangrijk.

Jarenlang topservice

We huren al jaren een camper bij het bedrijf en altijd is alles super geregeld. De ontvangst is vriendelijk en gastvrij. De camper tiptop in orde en ook de bereikbaarheid bij vragen over de camper vanaf het vakantieadres is uitstekend. Fijn om bij zo'n vertrouwd adres terecht te kunnen.

Top service. Je bent echt klant

Ik wil uw bedrijf een compliment geven voor de keurige afhandeling van de bestelling. Wij hadden echt het gevoel, dat we klant waren en niet een nummer. Het bestellen via de site ging gemakkelijk. We werden keurig gebeld, dat de bestelde kleur pas later leverbaar was. Er werd zelfs nog geïnformeerd bij de leverancier. Dit alles allemaal in korte tijd Ook waren we blij verrast, Toen er gebeld werd om te zeggen, dat de luifel eventueel een week eerder geleverd kon worden. Als ons dit tenminste uitkwam. Echt we zijn zeer tevreden .

Superservice!

Zelfs op zondag nog geholpen! Langs deze weg nogmaals dank voor het bijdrage aan een fijne en zorgeloze voorbereiding van onze vakantie!

Uitstekende no nonsens! service.

Een caravanluifel besteld. Binnen enkele ogenblikken bevestiging met levertijd ontvangen. Echter een bericht ontvangen, dat de verpakking, die de leverancier van fa. Vinken had gebruikt kapot was, waardoor er aan de luifel beschadigen waren ontstaan. Fa. Vinken heeft direct een nieuwe luifel besteld en ook meteen uitgeleverd. Dit bedoel ik nou met no nonsens service! Ook heb ik aangegeven, dat ik de luifel wegens gebrek aan goede opslagruimte de luifel niet direct wil uitpakken, maar dat tijdens de onderhoudsbeurt de luifel ook wordt gemonteerd en als er evt. mankementen/beschadigingen mij werd verzekerd, dat dit bespreekbaar is. Mijn contactpersoon bij fa. Vinken, met wie ik steeds prima contact heb gehad is Joost de Haas aan wie nogmaals mijn dank.

Geweldige service en overleg per mail.

Had nogal wat vragen voor het bestellen en plaatsen van een Omnistor luifel met accessoires voor een oudere Eriba Touring. Werd uitstekend geholpen. Ook de levering ging vlot. Bedankt Joost!

Super vriendelijk en behulpzaam

Klantvriendelijk Behulpzaam Denkt mee Goede communicatie

Zeer snelle levering

En vlotte reacties op de mail.

Duidelijke website, goede klantenservice en netjes te woord gestaan bij vragen. Ook nacontrole, dus dikke 10 voor jullie!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

door mij een voortent van dorema voor mijn caravan gekocht bij de verkoper richard goede voorlichting en verder super geholpen .

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

3 jaar geleden een tafel gekocht bij Vinken Caravans. En dan....3 jaar later gaat de tafel een eigen leven leiden. De tafel heeft een hekel gekregen aan warmte en zonneschijn en laat dat merken door van het blad een hoepel te maken en de aardappelen rollen bijna van het bord. Vinken gebeld voor een oplossing. En de oplossing kwam snel...tafel terug brengen en een nieuwe uitzoeken. Dit is klasse, hier mag je spreken van een warme douche. Ook de communicatie is ronduit geweldig. Zijn we toe aan een andere caravan dan gaan we zeker eerst bij Vinken Caravans kijken.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Door een valwind is onze luifel total loss geraakt Contact gezocht met dhr. Joost de Haas van caravan Vinken Deze had een leuke aanbieding maar toen ik hem op de webshop wilde bestellen was deze advertentie verwijderd .Joost gebeld en deze zorgde ervoor dat de advertentie weer opnieuw geplaatst werd. Op woensdagavond besteld en binnen 2 dagen( vrijdagmiddag 3 uur ontvangen Dit ook nog eens op de camping bezorgd waar wij verbleven.Kortom Joost bedankt voor de snelle en zeer vriendelijke afhandeling

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wij hadden een verkeerde omloopmaat voortent besteld, na contact met Joost de Haas kon deze tegen een redelijke vergoeding omgeruild worden, mits deze uiteraard nog netjes was. Wij zijn hier zeer tevreden over.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Erg goed geholpen en advies gekregen door de heer Joost de Haas. Niets was hem te veel en hij dacht goed mee. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Nieuwe cassette luifel gekocht ,perfect voorgelicht door Joost de Haas. Hij nam alle tijd voor jou en goede uitleg. Joost bedankt.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Keuken besteld van Isabella in de webshop, deze was beschadigd tijdens het transport. Dit gemeld en zeer snel een reactie gekregen. Deze werd keurig omgeruild aan huis. Top service!!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service nadat er iets niet in de doos zat van het bestelde het werd meteen opgelost prima service verleend door de heer Joost de Haas.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Voortreffelijke service.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wat een geweldige service. Goed advies, ook op afstand via mail en telefoon. Bij een garantieclaim werd ik zeer snel en netjes geholpen. Richard ging verder dan noodzakelijk, om mij uit de brand te kunnen helpen. Dat is nog eens klantgericht!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een draaisteunslot en een Omnistor 1200 luifel hier besteld... prima communicatie vai e-mail en levering van de luifel uitstekend!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Via internet DE voortent gevonden voor onze nieuwe camper. Na telefonisch advies van Joost de Haas hebben wij besloten deze te bestellen via de website. Joost hield ons keurig op de hoogte over het verloop van de bestelling en bezorging. Vinken heeft ons gedurende het proces van bestellen en leveren meerdere keren verrast met het meedenken en communiceren. Dat maak je niet meer altijd mee tegenwoordig !!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Na dagen zoeken op internet vond ik het adres www.4vrijetijd.nl waar we een los omnistor 8000 luifeldoek bestelde en betaalde via Ideal. Na enkele dagen was mijn hoop vervlogen. Het bedrag was terug gestort met enkel de mededeling, sorry niet leverbaar. Maar een mailtje naar Vinken caravans gaf me weer hoop. Het doek werd voor mij besteld en tussen tijds werden we op de hoogte gehouden over kleur en gewenste bezorg datum. Dat is pas service. Bij deze dan ook een bedankje aan Joost de Haas van Vonken caravans. Account 4vrijetijd opgezegd. En een account gemaakt bij Vonken want er is meer te koop als alleen luifeldoek.

Ommelseweg 65

5721WT Asten