Uitstekende communicatie en levering

Persoonlijk contact met correct advies.

Goede service!

Bestelling snel binnen, goede service en uitleg. Prima bedrijf.

zeer goed

ik las toevallig dat er een oordeel gegeven kan worden, dus dat doe ik ff Het maakt niet uit waarvoor: verkoop caravan , onderdelen of camping artikelen elke keer perfect en naar volle tevredenheid geholpen. zeker niet te vergeten de "werkplaats" waar ook personeel werkt die er verstand van hebben en service beurten/keuring of reparaties nog steeds naar volle tevredenheid uitgevoerd hebben ,en niet te duur (een datum heb ik niet ,we kwamen vroeger al bij Theo vinken in Someren voor camping artikelen toen de kinderen nog heeeeeel klein waren en we met de tent op de Philips camping stonden, ook toen al zeer tevreden)

Super goede service.

Nadat onze bestelling niet op tijd geleverd kon worden, is door Vinken prima meegedacht en is binnen één dag een alternatief aangeboden en geleverd. Super service.

Geweldige service

De door ons bestelde Thule 3200 luifel werd binnen enkele dagen gratis geleverd. Door Vinken caravans werden we per E-mail perfect op de hoogte gehouden van de exacte levertijd en datum. De luifel kwam op de afgesproken dag binnen. De Thule 3200 luifel voldoet geheel aan onze wensen/eisen het is een prachtig product voor op onze Jeep. Hartelijk dank.

Super tevreden.

Een caravan gehuurd bij Vinken.Alles perfect,geweldige uitleg gehad en een hele mooie caravan meegekegen.Volgend jaar zeker weer naar Vinken.

Snel en netjes geholpen!

We zochten de uitbouw voor onze bestaande voortent. Een belletje en een paar mailtjes verder en de tent was al in huis. Super service! Aanrader.

uiterst tevreden over de service!

Ik woon in Belgie en zocht een voortent tegen een voordelige prijs, omdat mijn oude tent vernield werd door de storm Odette. Zo belandde ik toevallig bij een aanbieding van Vinken, tweedehandse voortent was één jaar gebruikt en met een nieuw frame. Ik bestelde online. Op minder dan een week had ik alles in huis, heel netjes verpakt en alles leek tot mijn verbazing nog heel nieuw. Dat had ik niet verwacht voor een tweedehandse aankoop. Omdat ik nog een tweede bestelling had geplaatst enkele dagen na de eerste was Vinken onmiddellijk bereid om die samen mee op te sturen. De verzendingskost die ik ook voor de tweede bestelling had geplaatst werd mij zonder discussie onmiddellijk teruggestort. Ik ben een tevreden klant geworden van Vinken, en zal er zeker nog bestellen.

Advies sateliet tv uitstekend

Als leek op het gebied van sateliet Tv ben ik door Vinken Caravans meer dan uitstekend geholpen. Een goed en degelijk pakket aan sateliet apparatuur gekoppeld asn zo mogelijk nog betere vakkennis. Helemaal TOP en zeer aanbevolen!!

goede service,veel kennis,enorm vriendelijk

we hebben een occasion caravan gekocht. Jeroen neemt alle tijd voor je, zoekt op waar nodig. Niet pushen om te kopen, je krijgt de ruimte. kortom super vriendelijk en georganiseerd bedrijf.

Ze nemen de tijd om je vragen goed te beantwoorden.

Klantvriendelijk behulpzaam komen afspraken na.

In juli een nieuwe caravan gekocht. Dhr. Jeroen Wijnen heeft ons bij deze aankoop fantastisch geholpen. Zijn met de caravan 2 weken naar Zeeland gegaan. Op 8 augustus van plan om weer weg te gaan. Campingplaats reeds eerder geboekt. Op 7 augustus echter geen beweging in de mover te krijgen. Gebeld met Vinken met dit probleem. Mocht meteen komen en het bleek dat de afstansbediening stuk was. Gelukkig een nieuwe afstandsbediening gekregen. Wij zijn zeer tevreden over Vinken.

Helaas slechte service

Enkele weken geleden stonden we op het punt een korte vakantie te gaan houden in Nederland met de caravan. Die was dit voorjaar voorzien van een nieuw dak en een mover bij Vinken, dus we dachten dat de caravan er helemaal klaar voor was. Het weekend voor vertrek bleek echter bij de controle dat de kachel niet goed brandde. De vlam ging telkens uit. Een klein mankement, volgens mij, dat gemakkelijk te verhelpen zou moeten zijn. Dus ik bel op naar het servicecentrum met de vraag of we de volgende dag, op weg naar de camping, even langs konden komen om het mankement te verhelpen. De voorspellingen voor het weer waren slecht, dus een beetje warmte zou welkom zijn. Er werd gezegd dat ik echt niet langs kon komen; de week erop was er pas ruimte. En daar sta je dan. Je dealer laat je letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Gelukkig zijn niet alle dealers zo. Want Linberg in Hulten (op weg naar de camping gelegen) bleek wel bereid om te helpen. “Bij een klein mankement helpen we altijd”, zo werd er gezegd. En inderdaad, met even doorblazen was het probleem opgelost. We hoefden zelfs niets te betalen. “Is service” was de mededeling. We hebben overigens wel iets in de fooienpot gedaan. Service is ons zeker wel wat waard. Die service hebben we dus totaal gemist bij Vinken. De planning van het maken van het dak was al een mijl op zeven. Maar het letterlijk in de kou laten staan geeft de doorslag. Collega Linberg heeft laten zien dat het ook anders kan. Op een mail hierover met de mededeling dat we onszelf niet meer als klant beschouwen hebben we geen reactie meer gehad.

Ze helpen je zoeken naar de speld in de hooiberg en vinden hem!

Iedereen met een oudere camper kent het probleem de zoektocht naar een onderdeel is zoeken naar een speld in de hooiberg. Bij dit bedrijf zoeken ze met je mee vinden het en lossen problemen creatief op. Wij zijn er blij mee.

Ronduit gastvrij, meedenkend, keurig bedrijf

We zijn goed ontvangen, de behulpzame medewerker heeft ons ontzettend veel uitleg en goeie tips gegeven voor beginnend kampeerders, echt top

Afspraken komen ze na

Na mijn nieuwe caravan gekocht te hebben kreeg ik al vrij snel problemen met de linker rem. Zowel Knaus alsook Alco zeiden dat het niet bij hun lag. Uiteindelijk heeft de firma Vinken een coulanceregeling getroffen en werden de nieuwe remmen en een nieuwe velg door hun vergoed.

Heel goede service.

Wij bestelden een Kampa tent die niet direct voorradig was. Joost heeft al het nodige gedaan en heeft ons zo goed geholpen en ingelicht dat onze Kampa tent toch nog op tijd in België geraakte. Super!

Super ervaring en hele snelle service

Erg klantvriendelijke mensen en heel snelle opvolging van bestelling alsook van mails. Zelfs een doorgestuurde mail op zondag.. Bedankt aan Joost De Haas voor de vlotte samenwerking om onze Thule fietsdrager tijdig bij ons te kunnen bezorgen.

zeer goed geholpen en snelle service

Wij willen jullie hartelijk danken voor de geleverde service. Campingtafel was buiten de garantieperiode maar toch met vertegenwoordiger contact opgenomen en tafel vergoed gekregen en een nieuwe uit mogen zoeken. Hier kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Snel en prettige samenwerking

Nieuwe voortent gekocht bij een andere firma, helaas kwam deze stuk uit de verpakking. Voortent weer ingeleverd, maar helaas niet meer leverbaar voor de vakanties. Via de beruchte Google bij Caravan World Vinken terecht gekomen. Contact gehad met Joost en de nieuwe voortent binnen vier werkdagen in huis. De onderlinge contact heel erg prettige ervaren, nu heerlijk op vakantie met de nieuwe voortent.

Prima!

Bij Vinken gordijnen besteld voor in onze voortent. Bij levering bleken er maar 5 gordijnen in de doos te zitten ipv 7. Vinken besteld deze gordijnen bij de firma zelf, vandaar dat Vinken hier niks aan kon doen. Zonder enige aarzeling hebben ze bij de firma de ontbrekende gordijnen alsnog bijbesteld en ze naar ons,kosteloos, opgestuurd. Top! Nogmaals dank voor de goede service.

Supersnelle levering en zeer klantvriendelijk

Ik heb een bestelling gedaan van een campingdouche van Kampa, later nadat de bestelling al was bevestigd toch besloten voor de Isabella campingdouche te gaan. Geen enkel probleem, de order werd direct omgezet. Joost van Vinken verdient een pluim voor zijn meedenken en daarom beveel ik Vinken zeer aan. Bij eerdere bezoeken aan deze kampeerzaak troffen wij ook al zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel aan. Kortom een zaak om niet aan voorbij te gaan, qua prijs, qua hulp en afhandeling.

Absoluut aanrader

Heel erg klantgericht, meedenkend, oplossingsgericht en zeer snelle service. Maandag betaald, dinsdag tent al bezorgd. Ontzettend prettige ervaring. Absoluut een aanrader.

Goed bedrijf waar je met een gerust hart kunt kopen.

Wij hebben onze Weinsberg camper nu ruim anderhalf jaar, waarin veel kinderziektes zaten. Vinken heeft er steeds voor gezorgd dat de problemen toch weer opgelost werden. Daarom ook de complimenten aan het team van Vinken caravans en campers. Bedankt!

Snelle, vriendelijke, correcte communicatie.

Concurrentie met overige Nederlandse zaken is oké, alhoewel hier en daar iets duurder. Maar wat mij betreft is de service en dienst na verkoop ook heel belangrijk.