prima verkoop

Ben goed geholpen door een vriendelijke verkoper. goede service.

Soepele en duidelijke afhandeling

Keurig bedrijf en goede, respectvolle behandeling

Top bedrijf

Auto Luykx ervaar ik als en bedrijf en het personeel dat er ook echt voor hun klant klaar staat. Wij hebben nu voor de 3e keer een Suzuki bij Auto Luykx gekocht en zijn wederom blij wat deze mensen weer allemaal voor ons geregeld en gedaan hebben. Ook de monteurs verdienen een pluim , want zelfs als het 17.00u is en ik met een probleempje langs kwam, werd ik zonder moeite weer snel op weg geholpen. Auto Luykx en personeel ga zo door met de omgang van jullie klanten. Trots op jullie.

Ik vind Luykx een heel goed bedrijf Helpt waar het nodig is , Goede service en vriendelijk personeel Kortom, ik ga daar niet meer weg, en zal dat ook tegen andere zeggen.

Vriendelijk meelevend

Heerlijk ontspannen de nw auto opgehaald. Fijne uitleg. Top.

Dank voor uw reactie. We hebben een leuk gesprek gehad en, wij van Auto Luykx Heemstede wensen u heel veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, David Appel uw verkoper

Superfantastisch

Ik heb mijn meisjesdroom waar kunnen maken en vond het best emotioneel. We zijn zo goed door dhr Petri geholpen, een knuffel als troost, juichen bij het ophalen, de hele garage leefde mee. Ook werd er goed meegedacht en zo heb ik de allermooiste Suzuki Jimny ever!

Prima geholpen

Prettig, duidelijk, alle tijd

Uitstekend zoals altijd!

Netjes, keurig, beleefd, vriendelijk, meedenkend. Kortom prima!

Prettige en zeer deskundige verkopers

Zeer prettige medewerkers (verkopers en ander personeel) en namen ruim de tijd voor ons. Denken mee en hebben ons goed geadviseerd. Aflevering auto zeer keurig en plezierig.

Topbedrijf

Wij komen hier al jaren, altijd goede service, vriendelijke personeel en heerlijke koffie. Je voelt je altijd welkom.

Dank u wel voor de positieve feebback Wij van Auto Luykx Heemstede wensen u heel veel plezier met uw nieuwe auto. David Appel

Vriendelijk en netjes geholpen

Vriendelijk en netjes geholpen

No Nonsense

Informele sfeer. Geen nette pakken en mooie praatjes. Gewoon vertellen zoals het is. Nadelen en voordelen kun je zelf tegen elkaar afwegen. Overtuigd dat Suzuki een betrouwbare auto is. Aan jou de keus.

Vriendelijke, prettige benadering.

Rustig rondkijken. Als je iets wil weten, is er iemand in de buurt. Proefrit snel geregeld. Prettig onderhandelen en tot een besluit komen. Goede uitleg omtrent nieuwe auto.

Dank voor uw positieve reactie Auto Luykx Heemstede wenst u veel plezier van uw nieuwe auto Met vriendelijke groet, David Appel

Mijn wensen gaan vóór die van hun, erg fijn. Ze hebben engelengeduld

Martine, Dank je wel voor de mooie review die je ons gegeven hebt. Wij van Auto Luykx Heemstede wensen je heel veel plezier met je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, uw verkoper David Appel

Altijd klantvriendelijk

Goede informatie over de nieuwe auto met tijd en aandacht. Altijd laagdrempelig te bereiken en een grote bereidbaarheid.

Dank u voor de positieve feeback. Wij van Auto Luykx Heemstede wensen u heel veel plezier en veilige kilometers toe. David Appel

subliem

Geweldige uitleg bij het in ontvangst nemen van de auto. Alle tijd en in alle rust.

Heel fijn

Duidelijk.vriendelijk

Dank voor uw positieve review Ik wens u heel veel rijplezier met uw nieuwe auto David Appel Auto Luykx Heemstede

Zeer tevreden!

Wordt altijd goed geholpen, afspraken worden altijd nagekomen. Ook voor deze derde Vitara voor ons werd rustig de tijd genomen.

duidelijk en goed geregeld

Zeer duidelijke en prettige uitleg van nieuwe auto. Werd de tijd voor genomen, konden vragen wat we wilden. Kunnen altijd terecht voor verdere vragen. Je zou bijna vergeten dat (buiten hun schuld),we een jaar hebben moeten wachten.

Zeer vriendelijk en duidelijk

Deze dealer was mij onbekend. Mijn vrouw en ik beschikten over de 2 auto's. Gezien onze leeftijd (beide 70-ers) besloten we om haar auto (KIA Pincanto) te verkopen. Wij waren wel voornemens een andere nieuwe auto aan te schaffen maar een kleiner exemplaar. We reden een Nissan Qashqai 1.2 Acenta. Ons oog viel op Suzuki Ignis. De verkoop van beide auto's verliep probleemloos en de nieuwe aankoop werd goed geadviseerd. We besloten zelfs voor een lease constructie. Al met al zijn we dik tevreden.

Snelle en uitstekende service ontvangen.

Een langzaam leeglopende band van mijn Vitara was de klacht die ik melde bij Luykx. Ik mocht gelijk langskomen en half uur later was het probleem opgelost, de monteur liet mij een heel klein spijkertje zien wat de klacht veroorzaakt had. Ik was hem uiterst dankbaar, maar niet alleen hem, ook de heren van de service-afdeling die mij uiterst vriendelijk te woord hebben gestaan en die het voor mij mogelijk hebben gemaakt om direct langs te komen. Klasse.

Top garage

Ik moest voor de eerste onderhoudsbeurt voor mijn Suzuki Swift sport naar het filiaal van Luykx in Amsterdam. Ik had een paar weken ervoor opeens problemen met mijn apple car play in de auto. Het lukt opeens niet meer om mijn iPhone te verbinden met de apple CarPlay in de auto. Ondanks ik het originele iPhone snoertje gebruik. Bij de garage hadden ze er even naar gekeken. Dit ligt niet aan Suzuki media systeem maar aan de nieuwe iPhone snoertjes van Apple. Het alternatief was een nieuwe prijzig snoertje bij de garage kopen van een ander merk. Dit merk was getest en werkte altijd goed. Ik had echter nog een oud beschadigde iPhone snoertje wat nog wel werkte. De monteur heeft de oude kabel met speciale tape weer gemaakt zodat ik deze kon weer gebruiken. Kortom er wordt mee gedacht en gekeken wat voor de klant de beste en goedkoopste oplossing is. Daarnaast een top onderhoudsbeurt met een kleine attentie in de auto als bedankje voor het laten uitvoeren van de onderhoudsbeurt bij Luykx. Bijzonder vriendelijk en oprecht personeel. Geen gladde verkooppraatje maar gewoon vertellen zoals het is.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en denken goed mee!

Heel fijn, klant krijgt alle aandacht en fantastische service!

Een geweldig goed bedrijf

Auto Luykx is een bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan. Ik ben blij dat ik mijn auto bij hen heb gekocht.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.