Prima geadviseerd en bijgestaan door Rogier!

Hartelijk dank!

Uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen door Rogier! Duidelijke uitleg en afspraken gemaakt en bij het ophalen van de auto werd alle tijd genomen om de functies van de auto door te nemen. Ook de bloemen werden op prijs gesteld!

Vriendelijk klantgericht en duidelijke informatie gekregen

Er wordt ruim de tijd genomen om alles te bespreken en je vragen te beantwoorden. Uitleg bij ophalen van de nieuwe auto idem.

Persoonlijke service door bekwaam personeel

Een fijne ervaring met deze Suzuki dealer en de verkoper, die ons prima adviseerde zonder opdringerig te worden. De inruil voor de oude auto was ook naar onze zin. Bij de aflevering werd er ruim de tijd genomen om ons enigszins wegwijs te maken met de auto. Nu gaan we genieten van onze nieuwe en eerste Suzuki Vitara.

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk. Denken mee en in oplossingen. Geweldig bedrijf

Een autodealer waar ik niet zomaar meer weg ga.

In augustus bij Luykx in Amsterdam een Vitara gekocht met al een hele goede service. Helaas was die Vitara total loss vanwege een boom die er op was gevallen. Hierdoor heb ik meteen de dealer gebeld voor een mooie Vitara die er stond, die nieuwe vitara was zonder problemen meteen gereserveerd onder voorbehoud wat de verzekering zou uitkeren aangezien het nog niet zeker was dat de oude vitara total loss was. Daarnaast duurde het vanuit de verzekering en schadeherstel bedrijf ontzettend lang en was ik al over mijn 10 dagen van de verzekerde leenauto heen. Toen heeft Auto Luykx mij uitstekend goed geholpen door mij een leenauto aan te bieden zonder kosten, alleen vroegen ze of ik de leenauto weer vol getankt wou inleveren. Dan bij aflevering van de nieuwe Vitara: Ook weer extreem goed geholpen door Rogier Petri. Hij heeft mij advies gegeven over de verzekering en wat het handigst was om te doen, alles uitgelegd over de nieuwe auto. Waarbij de auto super netjes is afgeleverd en er keurig uit zag. Conclusie: Los van een uitstekende service en goede voertuigen die ze afleveren, helpen ze ook echt graag. Ookal gaat de vestiging in Amsterdam helaas sluiten om naar Heemstede te gaan, ga ik met veel liefde en plezier naar Heemstede voor de service van mijn auto, en zal ik ongetwijfeld mijn volgende aankoop ook hier weer doen.

We zijn prima geholpen en ook erg vriendelijk.

geweldig geholpen

Top geholpen en wat ik fijn vond is dat we niet "gepusht" werden. Aardige vent Vincent; goed alles uitgelegd.

Enthousiaste ontvangst

Leuke enthousiaste ontvangst, goede en leuke uitleg van de auto. Auto net in ontvangst genomen dus over service en onderhoud kan ik nog niks zeggen,

Communicatie snel en vriendelijk, ontvangst goed alleen andere uitvoering en lak dan geadverteerd

Vanwege de afstand (240km) uitgegaan van advertentie Toyota Yaris Cross Dynamic uitvoering wit metallic (wat ook op het voorlopig koopcontract stond). Maar op het koopcontract staat i.p.v. een wit metallic Dynamic een Business uitvoering die niet metallic (parelmoer) maar gewoon wit blijkt te zijn. De auto blijkt bovendien een import auto te zijn wat volgens de verkoper bij het eerste contact is vermeld… het is zijn woord tegen de mijne. Alhoewel het een mooie auto is waar we vast veel plezier aan gaan beleven heb ik nog een beetje een rare smaak in de mond die vast snel zal verdwijnen maar toch…

Soepele overdracht.

Na ruim 10 maanden wachten heb ik eindelijk mijn nieuwe Ignis op kunnen halen. Prachtig opgepoetst stond hij te wachten. Van de vakkundige verkoper Rogier heb ik een goed inruil bedrag gekregen voor mijn vorige Ignis. De overdracht was soepel en met een mooie bos bloemen. Zeer tevreden met de nieuwe auto.

Heel prettig en ontspannen

Tijd voor de klant , duidelijke uitleg in de mogelijkheden die er zijn . Behulpzaam indien nodig.

Zeer fijn geholpen

Fijn geholpen met de aanschaf van een nieuwe auto. Ontspannen en informatief..

Dank u wel voor uw review Uw verkoper David Appel wenst u heel veel plezier met uw nieuwe auto

Zeer prettige ervaring

Heel fijn geholpen door Rogier bij het bestellen van een nieuwe auto. Er wordt de tijd voor je genomen en er wordt meegedacht. Bovendien natuurlijk heel blij met de auto!

Werdt goed geholpen lekker rustig benaderdt

Vriendelijk personeel

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg. Niet opdringerig.

Ontzettend attente verkoper

Nimmer heb ik zoveel voldoening gehad na de aanschaf van een auto. Dat de verkoper een kippenvel kreeg van van mijn wensen, was hartverwarmend. Zijn eerlijkheid en openheid heb ik als oprecht ervaren.

Goede professionele service

Wij zijn reeds jaren bekend met Auto Luykx en na ook een aantal andere merken gereden te hebben nu weer terug en een Suzuki Vitara occasion gekocht. De service bij de aankoop en aflevering door de heer David Appel was vriendelijk, deskundig en professioneel. We hopen de komende jaren van onze Suzuki Vitara te kunnen genieten.

prima verkoop

Ben goed geholpen door een vriendelijke verkoper. goede service.

Soepele en duidelijke afhandeling

Keurig bedrijf en goede, respectvolle behandeling

Top bedrijf

Auto Luykx ervaar ik als en bedrijf en het personeel dat er ook echt voor hun klant klaar staat. Wij hebben nu voor de 3e keer een Suzuki bij Auto Luykx gekocht en zijn wederom blij wat deze mensen weer allemaal voor ons geregeld en gedaan hebben. Ook de monteurs verdienen een pluim , want zelfs als het 17.00u is en ik met een probleempje langs kwam, werd ik zonder moeite weer snel op weg geholpen. Auto Luykx en personeel ga zo door met de omgang van jullie klanten. Trots op jullie.

Ik vind Luykx een heel goed bedrijf Helpt waar het nodig is , Goede service en vriendelijk personeel Kortom, ik ga daar niet meer weg, en zal dat ook tegen andere zeggen.

Vriendelijk meelevend

Heerlijk ontspannen de nw auto opgehaald. Fijne uitleg. Top.

Dank voor uw reactie. We hebben een leuk gesprek gehad en, wij van Auto Luykx Heemstede wensen u heel veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, David Appel uw verkoper

Superfantastisch

Ik heb mijn meisjesdroom waar kunnen maken en vond het best emotioneel. We zijn zo goed door dhr Petri geholpen, een knuffel als troost, juichen bij het ophalen, de hele garage leefde mee. Ook werd er goed meegedacht en zo heb ik de allermooiste Suzuki Jimny ever!

Jarmuiden 29 1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.