Prettig geholpen, goede uitleg van de mogelijkheden die er zijn en een luisterend oor voor de wensen van de klant.

geweldig

David heeft me ontzettend goed een beleefd geadviseerd met het kopen van een nieuwe auto

Vakkundig prettig contact

David heeft veel kennis, geeft goede adviezen en heeft ons fijn begeleid tijdens onze ‘overstap’ van Peugeot naar Suzuki. We hebben er zin in, dank!

Nemen de tijd voor je

Goed geholpen, oprecht en professioneel

Rogier heeft meteen vanaf het begin meegedacht en rekening gehouden met onze wensen en ook agenda. We zijn goed geholpen en hebben nu een prachtige auto. De gesprekken waren goed en Rogier is oprecht. Bedankt hiervoor!

prima service,

prima service,

Een prima bedrijf!

In december een Suzuki S-Cross boosterjet 1.4 bij firma Luykx gekocht en door de heer David Appel uitstekend geholpen. Deskundigheid en betrokkenheid staan bij deze firma hoog in het vaandel en dat was in alles te ervaren. Van aankoop tot aflevering was alles tot in de puntjes geregeld en verzorgd. In een woord geweldig! Een prima bedrijf!

Prettig bedrijf

Bij de aanschaf van onze nieuwe Suzuki zijn we uitstekend geholpen. Auto Luykx noemt zichzelf transparant en dat is ze ook. Verademend is het dat het een bedrijf zonder enige humbug is.

De mensen waren zeer vriendelijk, bekwaam en voorkomend.

Het kopen van onze nieuwe auto was een heel plezierige kennismaking met de dealer. We werden steeds zeer vriendelijk ontvangen. De mensen waren voorkomend en hebben ons prima geïnformeerd en geholpen.

Prettige en deskundige verkoper

Wij kwamen voor een nieuwe Suzuki. Het bleek dat de prijzen de laatste tijd erg gestegen waren. Toen adviseerde de verkoper ons een twee jaar oude Vitara. Wij waren direct enthousiast. Wij zijn blij met de aankoop.

Bij het zoeken naar een nieuwe auto om mijn 8 jaar oude Citroen C4 Cactus diesel in te ruilen, ben ik zeer goed geinformeerd door de dealer zowel in Leiderdorp als in Heemstede over de Suzuki Vitara Style hybrid. Uiteindelijk stond de auto waar ik naar op zoek was in Heemstede bij Suzuki dealer Luykx. Na uitgebreid en geduldig verder van wijsheid voorzien en een proefrit gemaakt te hebben, heb ik bij hun een deal gesloten. Daarnaast ook over hun verzekeringsofferte ingelicht, die ik alsnog ook bij Suzuki heb afgesloten. Ik verwacht nog jaren met deze Suzuki over de wegen te toeren en de toekomst safe tegemoet te kunnen zien, wat dat betreft. Veel dank aan de heer David Appel.

Uitstekende ervaring!

Heel vriendelijk en professioneel geholpen door Vincent. Alles goed geregeld en er werd ruim de tijd genomen voor uitleg over de auto en aanverwante zaken. Blij met onze nieuwe Suzuki Swift!

Prettig geholpen, en aan de service kan het niet liggen.

Deskundige verkoper

Deskundige en vriendelijke verkoper die de tijd nam voor onze vragen. De koop was hierdoor snel gesloten.

Rogier is een aardige gezellige eerlijke en behulpzame verkoper, die je ook alles goed uitlegt en een stapje extra voor je zet als je hulp nodig hebt.

Professioneel en uiterst vriendelijke medewerkers!…

Was uitermate tevreden met Suzuki Luykx…jammer dat ze verhuist zijn….maar ook Suzuki Heemstede prima en betrouwbare dealer…afgelopen donderdag in Heemstede onze volgende Suzuki opgehaald…de Swace…om de enorme kofferbak…geweldig gegaan met Rogier Petri…slechts èèn klein minpuntje…linksvoor en links achter zaten er twee lelijke krassen….ook Rogier zag ze voor het eerst…schrikken….doch Rogier wist ons te verzekeren dat Brian Cuvelier het binnenkort gaat herstellen …we blijven klant!.

Supergaaf!!!

Nieuwe Ignis gekocht bij Rogier en wat een fijne auto is dat. Geen onnodige verkooppraatjes maar de juiste informatie gekregen. Kon de auto al binnen een weekje ophalen en geniet nu van mijn mooie groene Ignis.

Modern bedrijf met ouder service

Heb de laatste 8 jaar veel auto’s gekocht maar dat bosje bloemen is toch heel leuk ipv een sleutelhanger

Prettige verkoper en een prettig gesprek

Goede prettige verkoper die mij heel goed heeft geholpen aan een mooie Ignis.

Uitstekend goede service

Vriendelijke verkoper David Appel , goede service bij de receptie werkplaats ook uitstekende service .

Dank u voor de zeer positieve feedback ik wens u heel veel plezier en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, David Appel

Goede informatie, goed geadviseerd. Fijne sfeer.

Al jaren trouwe klant!

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg over de nieuwe auto en mee denkend.

Dank u voor uw positive feedback Ik wens u heel veel plezier en veel veilige kilometers David Appel

Prima geadviseerd en bijgestaan door Rogier!

Hartelijk dank!

Uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen door Rogier! Duidelijke uitleg en afspraken gemaakt en bij het ophalen van de auto werd alle tijd genomen om de functies van de auto door te nemen. Ook de bloemen werden op prijs gesteld!

Vriendelijk klantgericht en duidelijke informatie gekregen

Er wordt ruim de tijd genomen om alles te bespreken en je vragen te beantwoorden. Uitleg bij ophalen van de nieuwe auto idem.

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.