Gewoon een heel fijn, meedenkend bedrijf

Makkelijk bereikbaar, staan altijd voor je klaar als er iets is. Vriendelijke mensen die echt met je meedenken als er een probleem is. Halen echt niet het uiterste uit de kan en bieden ook goedkopere opties aan. Gewoon echt een heel prettig, betrouwbaar bedrijf.

Wordt altijd direct geholpen

Prettig, vriendelijk en klantgericht.

Eerste indruk is prima! Ervaring met werkplaats moet nog blijken.

Zeer gemakkelijk de app voor de afspraak,de afhandeling betreffende het voertuig, telefonisch benaderd alsmede de factuur per mail.Belangrijk ook het terugkoppelen als er reparaties uitgevoerd moeten worden, van welke groote dan ook.

uitstekend

Snelle en prettig persoonlijke service met een goed resultaat

Vriendelijk en attent

Snelle service bij problemen

Ja goed

Leuk en prtettig

Zoals gebruikelijk geen klachten. Prima service. Goede garage.

Heb een bus gehuurd, ben goed en vriendelijk geholpen

Attent en professioneel

Ze regelen alles voor je mbt inruil auto. Duurde wel wat lang voordat mijn nieuwe auto een beurt en rijklaar gemaakt kon worden.

Klantvriendelijk zeer attent heel goed!!!

Prima ervaring

Goede afspraken, keurig geholpen, zeer tevreden.

Uitstekende en vriendelijke service

Als altijd een snelle service, meedenkend en vriendelijk.

Goede service, communicatie en tevreden over het resultaat

Goede service, communicatie en zeer tevreden over het resultaat.

Fijne benadering van de klant

Tot nu toe ben ik zeer prettig geholpen bij dit bedrijf. Het klantencontact voelt betrouwbaar en erg prettig. Zeer attent en meedenkend naar de klant toe. Mooie, nette garage met vriendelijke medewerkers.

Behulpzaam ulpzaam

Snelle service, goed overleg vooraf aan de reparatie

Service en personeel zijn prima

Een garage waar je geen nummer bent maar een klant. Waar het personeel vriendelijk en behulpzaam is.

Ik word altijd goed behandeld

Als het wat gebeurt of onkosten Bell ze altijd

Goed.

Het is Mw. Joling!!!! Hier verdienen jullie geen ster mee. Ik had het al vaker aangegeven. Er komt een vrouw met de auto in de garage. Wordt er een rekening gemaakt voor de heer. Later een mail met als aanhef: dhr. Jan Joling. Dhr. Jan Joling was mijn vader. Mijn eigen man is ook overleden. Zouden jullie het aan kunnen passen a.u.b.

Uitstekende service, waarbij ze verder gaan dan normaal

Garage Okken geeft een uitstekende service, waarbij ze verder gaan dan normaal. Onze ervaring is dat ze er alles aandoen om het de klant zo tevreden mogelijk te maken, met al zijn of haar wensen.

Wordt mee gedacht

Top, eerlijk en zeer betrouwbaar

Service en kennis zeer goed. Fijne garage betrouwbaar, eerlijk, klantgericht en denken mee. Niet te vergeten erg vriendelijk.

Klantvriendelijk, no nonsens, transparant,professioneel

Gewoon tevreden. Blij dat dit bedrijf in Gieten gevestigd is.

Altijd behulpzaam

Vriendelijke medewerkers. Ze staan altijd klaar om je te helpen.

Probleem met mijn auto is goed opgelost en op een vriendelijke manier.

Oelenboom 8

9461VA Gieten

Over Autobedrijf Okken Gieten B.V.

Welkom bij Autobedrijf Okken "Ouderwetse service in moderne techniek" Wij bieden volledige service voor uw auto, ongeacht het merk, kilometerstand of leeftijd. In onze ruime en moderne werkplaats werken wij dagelijks hard aan uw mobiliteit. Of het nu gaat om onderhoud, APK of een een complete motorrevisie, met een nieuwe auto of een classic, bedrijfswagen, camper of elektrische auto, u kunt terecht bij Autobedrijf Okken. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte personen- en bedrijfswagens van alle merken en in iedere prijsklasse. Deze auto's worden geleverd onder dezelfde condities en garanties als bij de merkdealer. 24 uur per dag tanken kan bij ons Shell tankstation en voor een heerlijk vers belegd broodje en/of een kopje koffie is er onze Stop34Bakery in onze tankshop. Een moderne roll-over wasstraat en 3 doe het zelf wasboxen ontdoen uw auto, camper, caravan en zelfs truck van al het vuil.