Betrouwbaar

Altijd goede service en geen onnodige reparaties uitvoeren. Ben al heel lang klant en heb nog nooit klachten gehad. Sterk aanbevolen.

Goede reparatie

keurige en tijdige servicebeurt uitgevoerd.

Afhandeling van de servicebeurt inclusief bandenwissel is keurig en tijdig uitgevoerd.

deskundig en zeer vriendelijk

Topservice, meedenkend en vriendelijke medewerkers

Of het nou een schade is, een lampje vervangen,een APK of grote beurt. Altijd goed en vriendelijk geholpen!

Super service

Super sevice

Alles keurig volgens afspraak

Alles keurig volgens afspraak

Zeer netjes geholpen

Kon zelfs een dag eerder de auto halen. Wordt ook goed meegedacht. Heel blij mee.

Onderhoud en APK weer prima verlopen

APK en onderhoud weer prima verzorgd.

Alles in goed overleg keurig afgehandeld

Klantvriendelijk

Goede service, fijne klantencontact, een nette werkomgeving en deskundig.

Vakkundig en vriendelijk

Deze mensen zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken. Vakmensen dus.

Betrouwbare garage

Betrouwbare garage met vakkundig personeel.

Ze hebben mij gelijk geholpen

Ze hebben mij gelijk geholpen

prima service

prima klant vriendelijke.

Professioneel bedrijf met kennis van zaken

Ee stond een beurt met keuring en distributie riem vervangen gepland. Wat ik niet wist maar wat het bedrijf wel zag in het boekje was dat deze al was vervangen. Ik heb de bus nog niet zo lang. Dat scheelde mij behoorlijk geld.

Goede, snelle service en eerlijke mensen!

Goede service overleggen wat er moet gebeuren en werken snel aan de reparaties. Kosten vallen lager uit dan gedacht. Kortom goede en snelle garage met eerlijkheid en snelle en goede service.

Goede service, persoonlijk en betrokken!

altijd vriendelijk en klantgericht, super service.

online een afspraak maken is geen probleem je krijgt altijd een bevestiging, halen en brengen is geen probleem en de koffie staat klaar.

Prima garage

Iedereen is erg vriendelijk en denken met je mee Zeer te tevreden

Klantgericht en -vriendelijk, prima en vlotte service, deskundige reparatie.

Je wordt er geholpen zoals je dat graag ziet: vriendelijk, vlot, deskundig.

Technicus Henk Otten heeft mijn camper op een zeer deskundige manier onder handen gehad. Daarnaast was de uitleg zeer duidelijk en erg plezierig

een goede Autobedrijf Okken

Vriendelijk en keurig in 1 dag klaar

Na de APK en kleine beurt met 4 nieuwe banden en kentekenplaat stond mijn trouwe Prius weer gewassen op mij te wachten.

Oelenboom 8 9461VA Gieten

Over Autobedrijf Okken Gieten B.V.

Welkom bij Autobedrijf Okken "Ouderwetse service in moderne techniek" Wij bieden volledige service voor uw auto, ongeacht het merk, kilometerstand of leeftijd. In onze ruime en moderne werkplaats werken wij dagelijks hard aan uw mobiliteit. Of het nu gaat om onderhoud, APK of een een complete motorrevisie, met een nieuwe auto of een classic, bedrijfswagen, camper of elektrische auto, u kunt terecht bij Autobedrijf Okken. Wij verkopen zowel nieuwe als gebruikte personen- en bedrijfswagens van alle merken en in iedere prijsklasse. Deze auto's worden geleverd onder dezelfde condities en garanties als bij de merkdealer. 24 uur per dag tanken kan bij ons Shell tankstation en voor een heerlijk vers belegd broodje en/of een kopje koffie is er onze Stop34Bakery in onze tankshop. Een moderne roll-over wasstraat en 3 doe het zelf wasboxen ontdoen uw auto, camper, caravan en zelfs truck van al het vuil.