Prima bedrijf

Goede service. Prima nazorg. Grote keus uit diverse merken campers.

Een uitstekende service

Alle puntjes waar we opmerkingen over hadden voordat we de camper daadwerkelijk kochten, waren keurig opgelost. En zelfs op eigen initiatief van Van Tuyl waren er ook nieuwe voorbanden gemonteerd (de oude waren nog wel goed genoeg voor de door Van Tuyl uitgevoerde APK, maar goed genoeg was blijkbaar niet goed genoeg en dus waren er toch nieuwe banden opgelegd, kortom: perfect). Ook de verdere uitleg over alles wat er in de Camper verder te vinden was, werd prima gegeven! In een woord: aanbevelenswaardig!

Goed, snel, professioneel

Goed, snel, professioneel Goed geholpen, in korte tijd tot zaken gekomen, en zeer tevreden met onze inruil en aangeschafte (gebruikte) camperbusje.

Prettig en klantvriendelijk bedrijf

We zijn deskundig en vriendelijk begeleid tijdens de aankoop van onze camper. Ook maanden later werden we nog telefonisch geholpen met vragen die we achteraf nog hadden

Mijn ervaring met van tuyl was heel goed net bedrijf.

Mijn ervaring met van tuyl was heel goed net bedrijf en blij met de aankoop van een camper.

Degelijk en zonder poespas

Voor een schadeherstel aan mijn camper klopte ik toch aan bij Van Tuyl, alhoewel er goede bedrijven dichter bij mij in de buurt zijn. Ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen en ik kan met name het niet opdringerige en persoonlijke contact waarderen.

To the point, behulpzaam en prettig in de omgang.

Ik kocht een mini-camper bij van Tuyl. Een knappe Dacia-Dokker van 7 jaar jong. Na de afleveringsbeurt rij ik nu al weer een half jaar met de wagen en hij bevalt me prima zonder mankementen Goed bedrijf dat Van Tuyl met aardige mensen.

Ok en vertrouwd

Prettig contact,tevreden en goed gehandeld.

Betrouwbaar bedrijf met een fijne nazorg

Bij toeval kwamen we in contact met van Tuyl. Direct telefonisch een afspraak ingepland om een camper te bekijken die nog binnen moest komen. Het was maar goed dat we deze afspraak gemaakt hadden, want toen we de camper kwamen bekijken lag een stapeltje geinteresseerden, mochten wij het niet doen. Heel fijne camper, luxe, goed nagekeken, alles was goed. Na een paar weken op vakantie te zijn geweest liepen we thuis tegen het volgende op. Bij een stoplicht vloog de automaat vanzelf in zijn vrij. Met behulp van de ANWB is de camper bij mijn garage belandt in Zwolle. De volgende dag van Tuyl gebeld en die zou contact opnemen met de garage voor de verdere afhandeling. Uiteindelijk bleek het allemaal mee te vallen. Er was een slangetje lek. Je moet het maar weten. Al met al prima geregeld en zelfs op afstand een prima service.

Het eerst contact met Autobedrijf van Tuyl was een eye opener en kwam meteen als zeer betrouwbaar en klantvriendelijk over. Jacco van Tuyl heeft ons met zijn adviezen bijzonder fijn geholpen met de keuze voor onze Ford Nugget Westfalia. We hebben vanaf juli van dit jaar met volle teugen kunnen genieten van onze aanwinst, mede dankzij Autobedrijf van Tuyl

Ongelooflijk goede en eerlijke dealer

Wij zijn enorm blij met deze camperdealer. Jacco heeft ons fantastisch geholpen, denkt met je mee in mogelijkheden en verleend hele goede service. Een absolute aanrader dit bedrijf!

Een vakkundig en klantvriendelijk bedrijf.

We hebben begin oktober onze gebruikte Ford Nugget opgehaald. De aflevering was precies volgens afspraak. We kregen een uitgebreide uitleg over alle aspecten van de bus. Bij de overdracht bleek de binnenkant van de bus niet helemaal goed schoongemaakt, maar dat werd door Van Tuijl netjes opgelost door zonder extra kosten legplankjes aan te brengen in de hangkast. Daar waren we heel content mee. Daarna hebben we de bus goed kunnen testen met een korte vakantie naar Italië en hij voldeed aan alle verwachtingen. Een betrouwbaar bedrijf.

Mooi bedrijf met fijne mensen

Goed geholpen en komen afspraken na

Professioneel en prettig

Wij huurden en kochten daarna een Ford Nugget bij Van Tuyl. De contacten waren altijd buitengewoon vriendelijk en prettig. Er is ontvangst met koffie; rust en alle tijd bij de uitleg van een huurcamper of aanschaf. Ook de telefonische contacten waren heel vriendelijk, bv alle begrip over uitstel huur ivm Corona.

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Zeer tevreden met mijn Weinsberg CaraTour. Nog even het gordelalarm uit en betere raamuitzetters monteren (nog steeds niet goed...) en dan is ie perfect. Maar dat gaan we ongetwijfeld regelen. En de komende jaren de bus in perfecte staat houden.

We zijn heel tevreden over uw bedrijf.

Aandacht voor alles, goede uitleg en intussen een paar maanden verder hebben we veel plezier van onze camper.

Goede- praktische informatie

De afwikkeling rond de aankoop van de auto was prima.

Hèt adres voor buscampers

Verstand van zaken, verstand van campertechniek, klantvriendelijk, goede service.

Eerlijk en waardevol advies. Louter positief!

Fijn familiebedrijf met een eerlijk advies, persoonlijke aandacht tegen een eerlijke prijs. Niet wat je tegenwoordig vaak meer tegenkomt.... Voor we een bezoek brachten eerst wat ervaringen opgezocht. Wij hadden zelf een net zo positieve ervaringen als veel andere klanten voor ons. Bij ons eerste bezoek hebben wij direct een tweedehands camper gekocht. Een Dekra keuring en taxatie voor de verzekering nadien hebben onze eerste ervaring en aankoop in positieve zin bevestigd.. Geen verassingen en een goed gevoel over de aankoop. Bedankt van Tuyll!

Wederom goede ervaring met dit bedrijf

Ook voor mijn tweede auto bij van Tuyl geweest en ook nu weer prettige ervaring.Jacco nam ruim te tijd voor ons zowel bij het eerste bezoek als later bij de uitleg van de camper. Zijn zeer tevreden.

No nonsens duidelijkheid.

Gedreven personeel, duidelijke afspraken.

Mooi bedrijf met ruime keus uit camperbusjes,goed geholpen

Op zoek naar buscamper uitgekomen bij een verlengde vw T5 met inbouw van Aart Camperbouw. Keurige auto, goede aflevering, tevreden

Prettige zaak, ter zake kundig en behulpzaam.

Wij hebben onze eerste camper bij van Tuyl gekocht. We zijn goed voorgelicht. Wij hebben dank zij de uitleg en demonstratie een goed beeld gekregen van wat we kochten. Ne enkele weken met de camper op pad te zijn geweest is het voor ons een juiste keuze geweest. Bij vragen naderhand, altijd snel antwoord.

Na herhaaldelijke bezoeken met en zonder rondleiding waagden wij de aankoop van een Nugget. De heer Van Tuyl was zeer behulpzaam en duidelijk tijdens de verkoop. De auto werd perfect afgeleverd in Lommel, België. De invoer deden we zelf maar bij vragen krijgen we meteen antwoord. Fijne zaak, fijne man.

Nieuwe steeg 43 4171 CW Herwijnen