Fijn geholpen en blij met onze aankoop, de aflevering en de service

Vriendelijke ontvangst en zijn door de ervaring snel tot aankoop overgegaan. Ook de aflevering ging heel prettig en we zijn nog steeds blij, dat we bij Van Tuyl terecht zijn gekomen.

Uitstekende service. Mooi assortiment.

Heeft verder geen uitleg nodig.

Goede vakdealer

Een paar keer een probleempje gehad dat steeds met een brede glimlach werd opgelost.Jacco en zijn team geven je een gevoel van welkom te zijn.Goede service.fam Goelema Werkendam

Persoonlijke en deskundige service !

Wij waren op zoek naar een compacte camper en werden getriggerd door het grote aanbod aan mooie buscampers bij Van Tuyl. We zagen zaterdags een prachtige camper op hun terrein staan, net die dag binnengekomen, net 2 jaar oud en weinig kilometers. Conform onze afspraak met Van Tuyl, werden we direct maandagochtend gebeld over de vraagprijs, en na een prettige snelle onderhandeling kochten we onze mooie rode Ducato Clever. De camper is netjes aan ons afgeleverd, met prima uitleg van Van Tuyl. We hebben onze eerste korte trip achter de rug en zijn erg blij met de camper. We zullen nog jaren plezier van deze camper hebben.... Review van Nils en Melanie.

Uitgevoerd wat beloofd werd

Prettig contact

Fijn familie bedrijf met veel kennis.

Eerlijk en fijn zaken doen Met jacco engoed personeel in de werkplaats..nu onze 6de camper hier gekocht. Dat zegt genoeg.

Snel geholpen. Probleem opgelost.

prima en snel geholpen

In de garantietijd zijn de problemen die ik met mijn kampeerbus had, zonder discussie, snel verholpen. Mijn dank daarvoor.

Eerste ervaring met van Tuyl. Op ons gemak overal kijken daarna koffie en vragen stellen. Alles rustig en begrip vol laten zien en uitleg over geven. Na een week bedenktijd terug gekomen voor de onderhandeling. Was prima snel overstag en nieuwe camper gekocht. Uitleg bij ophalen camper zeer zorgvuldig alles laten zien uitleg en bijzonder goed advies. Ook de nazorg was prima direct antwoord oplossing of terug gebeld. Ik kan Van Tuyl aanraden als een zeer goed bedrijf.

Prima bedrijf, goede voorlichting en service.

Na heel lang zoeken naar een geschikte camperbus, kwamen we bij Van Tuyl. Dat was een heel goede keuze en ook nog dicht bij huis. Voldoende keuze in bussen, zelfs in deze krappe markt. Goede voorlichting en uitleg gehad. Ook onderhoud en reparatie met goede service. Aardige medewerkers.

Wij zouden graag onze mening geven maar we zijn nog niet geweest.....

Ja, wat moet ik zeggen?

Mooie campers.

Veel aanbod, vriendelijke communicatie.

Mensen die weten wat kwaliteit leveren is.

Nadat we een hele rit uit het zuiden hadden gemaakt, kwamen we bij van Tuyl aan hier werden we vriendelijk te woord gestaan met een kopje koffie. Daarna werd de buscamper aan ons voorgesteld die wij op het oog hadden, alles werd netjes uitgelegd, daarna konden we een test ritje maken, en werd de bus grondig geïnspecteerd, aangezien ik Q inspector bij BMW ben kon ik geen bijzonderheden vinden, bus zag er gewoon als nieuw uit, we zijn inmiddels al weer een paar keer weg geweest en alles is nog steeds naar wens. Ik kan alleen maar zeggen Toppie ga zo door.

Snelle service en meedenken.

Zelfs goede suggesties voor vermaak in de buurt tijdens het wachten op de camper als deze voor service in de garage is.

Verwachtingen komen uit

Super service

Uitgebreide uitleg bij oplevering is erg nuttig.

autobedrijf van Tuyl is een klantgericht en betrouwbaar bedrijf.

Wij hebben een half jaar geleden een Ford Nugget van 10 jaar oud gekocht. We zijn zeer tevreden met deze aankoop. Men heeft alle tijd genomen om ons de bus uit te leggen. Op vragen die later bij ons opkwamen werden via mail of telefonisch snel gereageerd en tot tevredenheid afgehandeld. Wat een prettige mensen werken er bij van Tuyl! Inmiddels hebben we het bedrijf bij vrienden en familie aanbevolen.

Een bedrijf met veel kennis van zaken resp. de markt en een ruim aanbod..

Je wordt er vriendelijk ontvangen en men neemt de tijd mits er een afspraak gemaakt is. Wel had ik het prettig gevonden als men mij nadrukkelijk op de uitrustingsverschillen ( tov de ingeruilde bus van het zelfde type) gewezen had. Dit had de mogelijkheid geboden. Eventuele aanpassingen in de kooponderhandeling mee te nemen.

Bij de eerste kennismaking ter plaatste bleek een drukte (veel aanwezig geïnteresseerde potentiële klanten) van jewelste! Een nieuwe vervolg afspraak is bijzonder goed verlopen. Uiteindelijk zijn naar tevredenheid de afspraken keurig nagekomen!

uitstekend

Zeer tevreden met de nieuwe camper. Goed contact met van Tuyl. Doet wat het belooft.

Reële prijzen, zeer goede uitleg, uitvoerige aflevering.

Absoluut geen opdringerigheid.

Goed bedrijf

Uiterst professioneel en eerlijk bedrijf. Kun net een gerust hart zaken nee doen

Topbedrijf

Het is in onze ogen een topbedrijf met hele fijne en vriendelijke mensen Ook de service is heel goed

Prettige mensen om zaken mee te doen

Aankoop nugget plus met inruil andere nugget was binnen een uurtje tot wederzijdse tevredenheid afgerond. De levering en afwerking incl de afgesproken accessoires ook volgens afspraak uitgevoerd.