prettig

zoals altijd netjes geholpen

Zeer tevreden.

Aandacht, behulpzaam, zeer tevreden over de auto reparaties!

Deskundige medewerkers/monteurs en leiding.

Plezierige ontvangst ( na afspraak uiteraard) en men neemt de tijd om te luisteren naar de problematiek t.a.v. de auto. Er wordt keurig gebeld als er iets bijzonders aan de hand is en men houdt zich aan de afspraken. Kortom : ik ben tevreden!

uitstekend op alle fronten

zeer klant gerichte benadering vlg afspraak worden de zaken geregeld en uitgevoerd

top

altijd goed en snel geholpen

Goede service & duidelijke afspraken nakomen

Ben alweer enige jaren klant & tevreden met het contact & uitgevoerde werkzaamheden. Wens het familiebedrijf véél succes in de toekomst :-)

Prettige bediening en service

Heel prettig in de omgang. De service is geweldig.

Professioneel en betrouwbaar

Keurig geholpen prijs kwaliteit verhouding prima volgende keer nog vervangend autootje ( heb ik nu niet om gevraagd hoor) dan zijn 5 volle sterren

Garage touw is top

Tevreden

Auto gekocht en afgeleverd met een volle tank. Erg netjes!!! Aardige verkoper

Altijd goed

Bij Garage Touw denken ze mee en lossen ze het op.

Prima garage. Van alle markten thuis!

Prettig in het contact. Goede service. Nooit in ons opgekomen om naar een ander te gaan sinds we in Koudekerke kwamen wonen (1990), al zijn we ondertussen verhuisd naar een andere plaats op Walcheren.

Je word er vakbekwaam geholpen

Een fijne en betrouwbare garage, met vakbekwame mensen. Doorgaan op deze weg.

Aandacht voor de klant en zijn / haar probleem

Goede service en een eerlijke prijs.

Mijn auto wordt fantastisch onderhouden

Ik heb een AH sprite MK II sinds 2002 en wordt door de Garage Touw met zeer zorg onderhouden en vertroeteld

goede service, en vakkundig alsmede klantgericht vriendelijk personeel.

nog een echte auto garage.

uitstekend

Super vakkennis

de auto word netje nagekeken en heb geen klachten.

Betrouwbaar met kwaliteit

Bij Garage Touw wordt je altijd op de juiste manier geholpen. Men is open en eerlijk en stellen altijd de juiste diagnose. Na de diagnose wordt de auto op de juiste manier gerepareerd. Ik kom hier al heel mijn leven en zal niet weg gaan!

Gewoon een prima garage

Vriendelijke en profestioneel personeel staan altijd voor je klaar voor een lampje e.d. gelijk te vervangen. Het onderhoud van de auto wordt altijd prima gedaan.

Staan altijd klaar!

Al jaren ( sinds 1982) laten we onderhoud doen bij garage Touw met verschillende auto's. Dit naar alle tevredenheid. Laatste jaren met Mini's. Als er tussendoor eens wat is wordt het altijd snel opgelost. Top!

Een familie bedrijf met een professionele aanpak ,gewoon top.

In mijn ogen service en hulp voor de klant is de moto van de Garage Touw.

Braamweg 10 4371EN Koudekerke

Over Garage Touw

Garage Touw is opgericht in 1944 aan de Brouwerijstraat te Koudekerke. Willem Touw is het bedrijf gestart en na korte tijd is Adrie Aarnoutse bij hem in dienst getreden. In 1962 is het bedrijf overgenomen door Adrie en Stien, en heeft Stien de administratieve taak op haar schouders genomen. Ook hun zoon Kees heeft olie in de aderen en is in 1978 toegetreden tot het bedrijf. Logisch gevolg is dat zijn vrouw Elly Aarnoutse in de loop der tijd de administratie heeft overgenomen van Stien. In 1995 zijn Adrie en Stien officieel uit het bedrijf getreden en hebben Kees en Elly het samen voortgezet. Doordat de werkplaats al gauw uit z'n jasje groeide is het bedrijf in maart 1997 verhuisd naar de Braamweg in Koudekerke waar een ruime werkplaats, kantoor en showroom een prima bedrijfspand vormen. Het zal je niet verbazen dat Tom, een van de drie zoons van Kees en Elly, net zo behept zijn met de liefde voor het vak als hun vader. in 2011 is Tom mede-eigenaar geworden en vanaf januari 2020 nam Tom het stokje dan ook volledig over van zijn ouders. Momenteel hebben wij een team van echte specialisten op verschillende gebieden. Wij hopen dat wij ons zowel persoonlijk en als team door kunnen ontwikkelen en blijven leren van elkaar en onszelf. Alleen zo kunnen wij de beste service blijven bieden. Daarnaast hopen wij natuurlijk dat ook de volgende generatie(s) het familiebedrijf zullen voortzetten. We zullen zien wat de toekomst ons brengt!