een vakman en liefhebber

Wij hadden uit een erfenis een TVR ontvangen. Deze moest eens goed nagekeken worden., Daarom kwamen wij in contact met Garage Touw. Wij werden zeer goed ontvangen. Je merkt dat Tom een echte liefhebber is en hart voor zijn zaak heeft.

Zeer ervaren garage, prettige mensen die echt met je meedenken.

Altijd super correct geholpen

Ik kom graag bij dit bedrijf Ik ben zelfstandig ondernemer en ben altijd wel onderweg en als mijn auto dan bij hun is krijg ik altijd goed vervoer mee om iets uit mijn bus te pakken en in de leen auto te stopen dat ik toch door kan voor een dag En kan altijd terecht heb wel is flink wat prijs gehad met een auto kon altijd langs komen Dus daarom alleen steren goud Mensen van garage Touw een dikken prima

Al 40 jaar(!) mijn garage en dat zegt genoeg.

Bij de aanschaf van mijn favoriete merk auto informeer ik eerst bij de merkdealer wat de praktische (en garantie) consequenties zijn als ik mijn auto niet bij hen in onderhoud geef. Ik wil nl. bij voorkeur bij mijn eigen garage Touw blijven. Lekker dichtbij, betrouwbaar, technisch bekwaam en prima communicatie. Ik vergelijk het vaak met mijn tandarts, Voor die specialist gelden zeker dezelfde kwalificaties en moet je weer eens afspraak maken dan duurt het minstens zo lang voor je aan de beurt bent . En zeg het zelf…. Wie vindt dat nou erg, (ik) Blijf bij Touw en je staat nooit in de kou,!

prima werk

Weer goede geholpen met apk en beurt

wij zijn tevreden over garage Touw, ze doen altijd hun werk goed.

Snelle en goede service zoals altijd :)

Goede hulp, maken van afspraak is lastig

Prima garage, goede hulp.

Vriendelijke en goede service

Op zoek naar een nieuwe auto heeft Tom ons geholpen om een goede auto voor een goede prijs te vinden.

Zeer goede service

Prima garage

Goede Service

Een garage waar je goed geholpen wordt en waar service hoog in het vaandel staat. Je merkt dat ze hier van hun vak houden, echte autoliefhebbers en dat geeft het gevoel dat je auto in goed handen is.

Gewoon goed

Prima service en expertise. Vriendelijk en behulpzaam.

prima bedrijf!

Deskundig, zeer vriendelijk, betrouwbaar en snelle service; kortom, een garagebedrijf dat ik alleen maar kan aanbeveken!

Betrouwbaar en persoonlijk

Fijn zo n garage dichtbij waar men je kent, uitleg wordt gegeven over wat nodig is en waarom, en je het gevoel hebt dat je auto in goede handen is

Vakkundig en volgens afspraak werkzaamheden uitvoeren.

Onderhoud en eventuele reparaties worden goed opgepakt en stipt uitgevoerd.

Topservice

Altijd goed en vakkundige hulp. Kan er met vol vertrouwen mijn auto kwijt.

Voor elke auto een prima garage van Oldtimer tot elektrisch

Ik kom hier al zeker 16 jaar als tevreden klant voor mijn oldtimer, maar ook voor mijn dagelijkse auto. Het is een fijn en betrouwbaar bedrijf werkt totaal niet merk- type- of leeftijdgebonde aan auto's, allen zijn welkom hier, en alle expertises zijn aanwezig. Ik hoop hier nog lang klant te mogen zijn.

Goede service, ook bij kleine storingen zonder afspraak.

bij extra reparatie bij service beurten vooraf goede communicatie.

Top garage

Zeer service gerichte organisatie, die echter ook lijdt onder haar eigen succes en een overvolle agenda heeft! Desondanks probeert men altijd hulp te bieden, wanneer gevraagd/nodig.

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

prettig

zoals altijd netjes geholpen

Zeer tevreden.

Aandacht, behulpzaam, zeer tevreden over de auto reparaties!

Deskundige medewerkers/monteurs en leiding.

Plezierige ontvangst ( na afspraak uiteraard) en men neemt de tijd om te luisteren naar de problematiek t.a.v. de auto. Er wordt keurig gebeld als er iets bijzonders aan de hand is en men houdt zich aan de afspraken. Kortom : ik ben tevreden!

uitstekend op alle fronten

zeer klant gerichte benadering vlg afspraak worden de zaken geregeld en uitgevoerd

top

altijd goed en snel geholpen

Over Garage Touw

Garage Touw is opgericht in 1944 aan de Brouwerijstraat te Koudekerke. Willem Touw is het bedrijf gestart en na korte tijd is Adrie Aarnoutse bij hem in dienst getreden. In 1962 is het bedrijf overgenomen door Adrie en Stien, en heeft Stien de administratieve taak op haar schouders genomen. Ook hun zoon Kees heeft olie in de aderen en is in 1978 toegetreden tot het bedrijf. Logisch gevolg is dat zijn vrouw Elly Aarnoutse in de loop der tijd de administratie heeft overgenomen van Stien. In 1995 zijn Adrie en Stien officieel uit het bedrijf getreden en hebben Kees en Elly het samen voortgezet. Doordat de werkplaats al gauw uit z'n jasje groeide is het bedrijf in maart 1997 verhuisd naar de Braamweg in Koudekerke waar een ruime werkplaats, kantoor en showroom een prima bedrijfspand vormen. Het zal je niet verbazen dat Tom, een van de drie zoons van Kees en Elly, net zo behept zijn met de liefde voor het vak als hun vader. in 2011 is Tom mede-eigenaar geworden en vanaf januari 2020 nam Tom het stokje dan ook volledig over van zijn ouders. Momenteel hebben wij een team van echte specialisten op verschillende gebieden. Wij hopen dat wij ons zowel persoonlijk en als team door kunnen ontwikkelen en blijven leren van elkaar en onszelf. Alleen zo kunnen wij de beste service blijven bieden. Daarnaast hopen wij natuurlijk dat ook de volgende generatie(s) het familiebedrijf zullen voortzetten. We zullen zien wat de toekomst ons brengt!