Netjes en goed

Mijn auto gebracht voor apk. Dat zal allemaal niet mee, er moest een hoop gebeuren. Ondertussen een nette prijsindicatie gekregen. Wat onderdelen waren zo snel niet leverbaar en er kwam ook nog een steekproef. Keurig op de hoogte gehouden over de voortgang en de auto weer keurig terug gekregen!

Super service

Top service, mijn auto hebben ze op gehaald waar ik gestrand was en de volgende dag was die weer klaar. .

• Prijs/Kwaliteit

Super service gericht bedrijf.

Onze auto had problemen met de automaat met een grote reparatie tot gevolg, na een hoop zoekwerk is het prima opgelost en rijdt de auto weer als een zonnetje! Garage Schoolderman heeft er alles aan gedaan om ons tijdens de reparatie mobiel te houden, dank daarvoor!

goede service

goede kwaliteit en uiterst vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en duidelijke communicatie

Goede en snelle service. Duidelijke communicatie over gang van zaken. vriendelijk en behulpzame medewerkers.

prima service

Was voor het eerst bij fa. Schoolderman. Alles is naar wens uitgevoerd. Twee nieuwe banden gemonteerd voor. Dus ik kan zeker weer zorgeloos rijden.

• Prijs/Kwaliteit

Superfijne service, zeer aan te raden!

Fijn contact over de werkzaamheden, en goed en netjes voor mekaar! Helemaal blij mee.

• Prijs/Kwaliteit

Topservice waarvan ik het bestaan bijna niet meer kende...

AutoFirst Schoolderman heeft ons geweldig bijgestaan toen onze auto er ineens (onderweg) mee ophield. Alleen nog achteruit kunnen rijden is niet handig en vraagt dus om diagnose en reparatie. Schoolderman regelde transport naar eigen werkplaats en daarna naar revisiebedrijf voor de transmissie. En zette intussen direct een prima vervangwagen in. We zijn dan ook geen moment zonder auto geweest. Geweldige service die ècht verder ging dan ik had durven verwachten, Dikke complimenten aan Team Schoolderman!

Hele fijne garage

hele fijne garage met oog voor de auto en aandacht voor de persoon!

Uitstekend.

Prima service, duidelijke offerte, vooraf overleg bij onvoorziene problemen, keurig gewassen afgeleverd.

Fantastisch!!

Super service! Vriendelijke ontvangst, snel, behulpzaam, duidelijk! Geweldig garagebedrijf!!

Goede en snelle service

Een hele fijne autobedrijf. Een goede en snelle service , klantvriendelijk, professioneel

• Prijs/Kwaliteit

Toppers! Auto rijdt als een zonnetje

Voor het derde jaar mijn auto voor onderhoud naar Schoolderman gebracht. Dik tevreden. Goede service en de auto rijdt als een zonnetje

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en zijn goed met hun vak bezig

Mijn ervaring, zoals al gezegd

Prima geholpen

Was nog geen klant en werd met mijn kapotte auto snel en prima geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Klantgerichte benadering door vakbekwame mensen

Klantgerichte benadering door vakbekwame mensen. Ik zou er zo weer vanuit Rotterdam naartoe gaan.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Top super

Super goed geholpen top garage Groetjes jeanet kleinreesink

• Prijs/Kwaliteit

Een heel fijn en betrouwbaar autobedrijf

Oplossings gericht en vriendelijk ben ik hier geholpen!

• Prijs/Kwaliteit

Een dikke 10 voor Schoolderman en personeel!!

Altijd vriendelijk, behulpzaam en een heel goede service. Ook altijd een telefoontje als er iets meer moet gebeuren dan alleen een beurt. En, een keurig schone auto terug, ook als je hem (zoals ik) vuil hebt afgeleverd.

Al jaren trouwe klant

Vriendelijk en gezellig en snel geholpen

Zeer klantvriendelijk

Prima garage, vlotte bediening

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren het adres voor onze auto’s

Zeer prettig in omgang, altijd meedenkend en geen moeite is te veel. Advies is eerlijk en niet gericht op zoveel mogelijk verdienen. Speciaal ook de altijd vrolijke Hanna nog even noemen, eindelijk een bedrijf zonder chagrijnige receptioniste maar iemand die er plezier in heeft aan de telefoon/balie

Zeer prettig en accuraat

Deskundig en erg klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Vakmanschap met aandacht gebracht.

Je merkt dat de service gericht is op meer dan alleen het vervangen van onderdelen. Ze willen begrijpen wat het probleem is en de oorzaak bij de wortel aanpakken. Men werkt niet maar de factuur toe, maar naar een tevreden klant Top!!

Betrouwbaar

Zeer vriendelijk en prettig geholpen door de eigenaar van autogarage Schoolderman.

Bedrijfsgegevens

Brinkhorst 15

7207 BG Zutphen

575517 900

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.