perfect, zeker aan te bevelen

Topservice, personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

goede service, goed behandeld

Ik heb al jaren hele goede ervaringen met garage nieuwenhuijsen. De service is TOP. Ik wordt altijd op de hoogte gebracht wat er gedaan moet worden en wat de kosten ongeveer zullen zijn. Nooit verassingen gehad bij deze garage heb goede uitleg gekregen bij vervangen van de onderdelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ben al een jaar of vijf bij deze garage. Betrouwbare en prettige mensen (o.a. 1 vader en drie broers), met humor, hulpvaardig en benieuwd (o.a. bij elders kopen van een tweedehands auto) en kundig. Nooit spijt gehad van een reparatie. Realistisch over wat nodig is of niet.

goede service, goed behandeld

Ben al jaren (>5) klant bij deze garage. Elke reparatie en onderhoud wordt deskundig en snel uitgevoerd. Ook mijn oldtimer is gerepareerd door de deze garage: een moeilijk te vinden probleem heeft deze garage subliem opgelost. Deze garage is een aanrader voor iedereen die streeft naar een goede balans tussen prijs en prestatie.

perfect, zeker aan te bevelen

In de buurt van de garage reed ik op een betonnen wegmarkering waardoor de achterbumper half van de auto kwam. We vroegen om een noodreparatie, maar de auto werd direct gerepareerd en zonder kosten! Een heel bijzondere en vriendelijke service die een \"warme douche\" verdiend!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima bedrijf met een hele goede service en vriendelijke medewerkers.

goede service, goed behandeld

Al 5 jaar klant bij dit bedrijf, duidelijke afspraken, uitleg over wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn. Bij onverwachte zaken eerst overleg wat de kosten zijn. Duidelijke rekening en altijd vriendelijk personeel.

goede service, goed behandeld

Heldere communicatie vooraf en tijdens werkzaamheden, altijd overleg voorafgaand aan (onverwachte) reparatie. Flexibel bij inplannen werkzaamheden indien op korte termijn eea dient te worden hersteld. Zeer correcte omgangsvormen en normen. Wijzen ook door indien expertise niet aanwezig is, wat erg positief is.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kom al jaren voor het onderhoud en reparatie bij nieuwenhuijsen. De ervaringen zijn al jaren erg goed. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Mijn ervaring is ook dat zij als een van de weinige garages complexe storingen kunnen oplossen. Het belangrijkste vind ik ook dat zij altijd alles met mij communiceren wat ik als erg prettig ervaar. Niets anders dan lof voor dit nette bedrijf.

goede service, goed behandeld

Het was de 1ste keer voor mij dat ik bij het bedrijf langs ben geweest. Onbekend bedrijf maar beoordeling is zeer hoog.

perfect, zeker aan te bevelen

Bij dit garagebedrijf kom ik inmiddels nu zo\'n 5 jaar omdat ik toen een een lpg-installatie in mijn auto moest laten vervangen. Het is een vakbedrijf en heeft een van de beste namen op dit gebied in de regio werd mij destijds geïnformeerd door een garage waar ik een offerte opvroeg voor de reparatie. Niet ieder bedrijf repareert blijkbaar lpg-installaties. Wellicht maar goed ook. Maar goed ik dacht als ze dat goed kunnen dan zal het onderhoud aan mijn auto ook wel met deze vakbekwaamheid gebeuren en dat is mijn ervaring inmiddels. Het is een goede service van de vriendelijke mensen in dit bedrijf wat je krijgt.

goede service, goed behandeld

Pas klant dus kan nog niet zeggen wat het gaat worden. Tot nu toe goede ervaring. Duidelijke uitleg bij vervanging van onderdelen. Professionele handelswijze aan de balie.

perfect, zeker aan te bevelen

Deze garage biedt uitstekende service en flexibiliteit, er is ruimte voor uitleg wat er aan de hand is met de auto en er komt altijd een heel goed advies voor de reparatie. Daarbij is oog wat reëel is, gezien de ouderdom van de auto, prijs- kwaliteit is daarmee in verhouding. Ook op vragen wat op de onderdelenlijn beschikbaar is, wordt met geduld gezocht en gevonden, scheelt vaak veel in prijs. Op het gebied van LPG- auto\'s zijn ze echt een expert en is de auto in vertrouwde handen. Als laatste is de breng- en haalservice ideaal, ik naar het werk en de auto wordt gerepareerd, let wel dit is wel alleen mogelijk binnen bewerkte afstand, voor mij ideaal.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben heel goed geholpen. Ik ben netjes vooraf gebeld wat het ging kosten. Tot mijn verbazing veel goedkoper dan de dealer. Deze garage heeft er weer een tevreden klant bij.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service en er wordt van te voren altijd duidelijk aangegeven waar je aan toe bent. Vandaar dat ik al jaren bij Nieuwenhuijsen klant ben!

goede service, goed behandeld

Ik werd netjes te woord gestaan, snel geholpen en goed overleg vooraf. Als iemand nog een goede garage zoekt is dit zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

- Goede service, en goede klantvriendelijkheid. - Duidelijke uitleg en keurig advies gekregen omtrent het te plegen onderhoud en de onderdelen die vervangen moesten worden. - Tevens keurig advies gekregen over het volgend onderhoud. - Prijzen onderdelen kan denk ik goedkoper. Kortom: Goed bedrijf, niets mis mee en betrouwbaar personeel.

goede service, goed behandeld

Ik ben sinds een paar jaar met m\'n Hyundai H200 klant bij dit bedrijf en ik heb alleen maar positieve ervaringen Vriendelijk en deskundig personeeel. Staan altijd voor je klaar om je te helpen en komen zelfs naar je woonadres als dat nodig mocht zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

altijd behulpzaam, snelle afspraken en soms een extra verassing met een gewassen auto!! helemaal top

Cobbenhagenstraat 2 2288ET Rijswijk zh

070 390 35 54

Over Autoservice Nieuwenhuijsen

Welkom bij JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen. Uw garage voor alle merken in Rijswijk en voor Den Haag. Wij staan voor kwaliteit, service en goede communicatie met onze klanten. Geen verrassingen achteraf. Een gemotiveerd team van technici zal uw (bedrijfs) auto of leaseauto met zorg controleren en u voorzien van het juiste advies. Opleidingen en cursussen worden doorlopend gevolgd en afgerond door onze medewerkers. De werkplaats is modern en uitgerust met de nieuwste testapparatuur, gereedschappen en handleidingen. Of uw auto nieuw of al iets ouder is dat maakt niet uit. Hybride, elektrisch, aardgas, diesel of lpg ook dit is geen probleem. We zien u graag een keer in onze werkplaats, maak een afspraak en ervaar het zelf.