perfect, zeker aan te bevelen

Altijd vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Zonder lang te wachten en goede prijzen. Kwam er gisteren zonder afspraak omdat de beschermingskap onder de auto los was gekomen. Ik werd meteen gratis geholpen. Ik was echt verrast. Ik vind de service top!!!

goede service, goed behandeld

Mijn auto rijdt weer als een zonnetje! Bedankt! Super snel, vriendelijk en goed geholpen!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede kwaliteit en geholpen terwijl ik geen afspraak had. En erg vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Prima service, vriendelijke mensen, afspraken worden nagekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

Niks anders dan mijn complimenten Ben zelf een leek maar met alle geduld werden me vragen beantwoord . Echt heren allemaal een dikke 10

goede service, goed behandeld

Goede ervaring ermee! Heb me apk en grote beurt late doen hier. en afgelopen jaar mijn disibrutieriem. Allemaal top goede prijs kwaliteits verhoudig

goede service, goed behandeld

Bij hogere kosten altijd netjes overleg. Auto netjes op tijd gereed. En wat ik heel prettig vind is dat mijn auto aan de binnenkant weer keurig schoon is.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben heel blij dat ik de Firma Nieuwenhuijzen heb gevonden. De auto perfect hersteld, schrok eerst van extra werkzaamheden maar deze waren echt nodig en mijn 12 jaar oude Subaru Forester rijd en remt weer als nieuw..

goede service, goed behandeld

Zeer goede service voor een leuke prijs! Eerlijk en transparant.

goede service, goed behandeld

Deze week had ik een probleem met de deur van mijn auto. Ik ben langs Nieuwenhuizen gegaan en laten zien wat er aan mankeerde. De dopsleutelset werd gepakt. Niet alleen de deur die haperde werd gerepareerd ook de andere deur werd nog even afgesteld. Toen ik vroeg wat het moest kosten, was het antwoord NIETS. Als ik toch iets wilde doen, dan een beoordeling op de website. Dit vind ik pas Service met een hoofdletter S. Op dat soort momenten weet ik weer waarom ik altijd naar garage Nieuwenhuizen ga! Groetjes, Henny de Jong

Service: 10 Deskundigheid: 10 Prijs/kwaliteit: 10

perfect, zeker aan te bevelen

Top garage. Ik had problemen met mijn camperbus die op LPG rijdt. De deskundige medewerker heeft snel de fout gevonden en de bus stond binnen een dag weer klaar. Deze fout heeft een andere bedrijf niet gevonden.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben bij deze garage al ruim 6 jaar klant met meerdere auto\'s van het gezin. Ik kan niet anders zeggen dat dit een hele goede garage is. Ze hebben verstand van zaken en een hoog kwaliteit en service niveau. De prijs / kwaliteit verhouding is ronduit uitstekend te noemen. Ik heb in al die jaren geen rare dingen meegemaakt en ze staan altijd voor ons gezin klaar.

voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk personeel. Goede service maar absoluut niet goedkoper dan de merkdealer. Redelijk duidelijk factuur. Aantal uren helaas niet vermeldt. Uurtarief nergens te vinden. Voor een kleine buurt van MB E-Klasse plus remblokken voor € 480,- Waarvan€ 177,- voor gewerkte uren. Ik weet niet of ik hier terug kom

voldoende, een redelijke ervaring

Netjes afspraak gemaakt, vriendelijk geholpen en netjes gebeld en uitleg over de kosten.

goede service, goed behandeld

Niets dan goed en alles wordt netjes uit gelegd.

voldoende, een redelijke ervaring

Bellen altijd netjes over de prijs en wat er dan gerepareerd wordt vóór het daadwerkelijk uitvoeren. Geven je het gevoel dat ze je niet oplichten. Zijn netjes en beleeft.

goede service, goed behandeld

Ik ben nu al enkele keren bij Autoservice Nieuwenhuijsen langs geweest. Ik vind dat ik op een prettige manier geholpen word. De medewerkers zeer klantvriendelijk. Ook is de communicatie helder en duidelijk.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk te woord gestaan, transparant over wat er moet gebeuren. De leenfiets is erg handig.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Een keer zonder afspraak aangeklopt met een noodgeval en werd onmiddellijk geholpen. Beste garagebedrijf ooit. Ga er nooit meer weg.

goede service, goed behandeld

Ik vind dit een top garage. Goede en snelle service. Vriendelijke mensen. Ben snel en goed geholpen.

goede service, goed behandeld

Ik heb zeer goede ervaring met dit bedrijf vanaf 2009, e staan altijd voor mij klaar.

goede service, goed behandeld

Makkelijk dat ze alle auto\'s van alle leeftijden onderhouden.

Proffesioneel, vriendelijk erg prettig

Over Autoservice Nieuwenhuijsen

Welkom bij JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen. Uw garage voor alle merken in Rijswijk en voor Den Haag. Wij staan voor kwaliteit, service en goede communicatie met onze klanten. Geen verrassingen achteraf. Een gemotiveerd team van technici zal uw (bedrijfs) auto of leaseauto met zorg controleren en u voorzien van het juiste advies. Opleidingen en cursussen worden doorlopend gevolgd en afgerond door onze medewerkers. De werkplaats is modern en uitgerust met de nieuwste testapparatuur, gereedschappen en handleidingen. Of uw auto nieuw of al iets ouder is dat maakt niet uit. Hybride, elektrisch, aardgas, diesel of lpg ook dit is geen probleem. We zien u graag een keer in onze werkplaats, maak een afspraak en ervaar het zelf.