Service: 10 Deskundigheid: 10 Prijs/kwaliteit: 10

Top garage. Ik had problemen met mijn camperbus die op LPG rijdt. De deskundige medewerker heeft snel de fout gevonden en de bus stond binnen een dag weer klaar. Deze fout heeft een andere bedrijf niet gevonden.

Ik ben bij deze garage al ruim 6 jaar klant met meerdere auto\'s van het gezin. Ik kan niet anders zeggen dat dit een hele goede garage is. Ze hebben verstand van zaken en een hoog kwaliteit en service niveau. De prijs / kwaliteit verhouding is ronduit uitstekend te noemen. Ik heb in al die jaren geen rare dingen meegemaakt en ze staan altijd voor ons gezin klaar.

voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk personeel. Goede service maar absoluut niet goedkoper dan de merkdealer. Redelijk duidelijk factuur. Aantal uren helaas niet vermeldt. Uurtarief nergens te vinden. Voor een kleine buurt van MB E-Klasse plus remblokken voor € 480,- Waarvan€ 177,- voor gewerkte uren. Ik weet niet of ik hier terug kom

voldoende, een redelijke ervaring

Netjes afspraak gemaakt, vriendelijk geholpen en netjes gebeld en uitleg over de kosten.

Niets dan goed en alles wordt netjes uit gelegd.

voldoende, een redelijke ervaring

Bellen altijd netjes over de prijs en wat er dan gerepareerd wordt vóór het daadwerkelijk uitvoeren. Geven je het gevoel dat ze je niet oplichten. Zijn netjes en beleeft.

Ik ben nu al enkele keren bij Autoservice Nieuwenhuijsen langs geweest. Ik vind dat ik op een prettige manier geholpen word. De medewerkers zeer klantvriendelijk. Ook is de communicatie helder en duidelijk.

Vriendelijk te woord gestaan, transparant over wat er moet gebeuren. De leenfiets is erg handig.

Een keer zonder afspraak aangeklopt met een noodgeval en werd onmiddellijk geholpen. Beste garagebedrijf ooit. Ga er nooit meer weg.

Ik vind dit een top garage. Goede en snelle service. Vriendelijke mensen. Ben snel en goed geholpen.

Ik heb zeer goede ervaring met dit bedrijf vanaf 2009, e staan altijd voor mij klaar.

Makkelijk dat ze alle auto\'s van alle leeftijden onderhouden.

Proffesioneel, vriendelijk erg prettig

Vandaag mijn eerste afspraak gehad met Nieuwenhuijsen ivm. reparatie airco. Prima telefonisch contact gehad met Roy: duidelijke uitleg. Bij aankomst keurig te woord gestaan door Roy. Leenauto gehuurd. Hij belde mij al snel op dat mijn auto klaar was. Prijs was volgens afspraak. Complimenten aan Roy voor zijn klantvriendelijke- en klantgerichte opstelling.

Mijn auto begon tijdens het rijden raar te doen, via google hier terecht gekomen. Tussen de extreme vakantie drukte door wilde ze toch even kijken, euvel snel gevonden, onderdelen met spoed besteld(moest half uurtje wachten) alles vervangen en ik kon snel mijn weg vervolgen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring! Auto gebracht voor APK en gevraagd wat het kost om de airco te laten repareren. om daar antwoord op te krijgen moest ik eerst even een factuurtje a €65 betalen toen ik de auto ging ophalen. Achteraf kosten in rekening brengen dus zonder eerst te overleggen. zelfs nadat ik had aangegeven dat ik 4 nieuwe banden bij ze wilde afnemen en uitgelegd dat ik de extra factuur a €65 niet helemaal eerlijk vond werkten ze voor geen greintje mee! Volgende keer ga ik weer naar de dealer, veel betrouwbaarder!

Beste heer Weber, Wij betreuren uw reactie. U bracht de auto voor de APK en de airco werkte niet. U wilde dit gecontroleerd hebben en een offerte ontvangen voor reparatie. Voordat wij begonnen aan uw auto, toen u de auto bracht heeft mijn collega Roy u en uw vrouw verteld dat wij pas een offerte voor de airco reparatie kunnen uitbrengen als wij de auto gecontroleerd hebben. Anders zouden wij niet weten wat wij zouden moeten offreren. De standaard controle en eventueel vullen van de airco zou 99,- euro kosten. U hebt hiervoor opdracht en dus toestemming gegeven. Na de APK keuring en controle van de airco hebben wij uw vrouw opgebeld. En gezegd dat de we de auto kunnen goedkeuren met een adviescode op de banden, de banden zijn versleten en toe aan vervanging. Gelijk hebben wij een offerte voor reparatie aan het airco-systeem gegeven. De airco condensor bleek lek te zijn en zou vervangen moeten worden, waarna deze weer gevuld kon worden. De offerte bedroeg 371,- euro. U gaf aan dat dit voor u erg veel geld was en dat u dit nu niet wilde. Deze reacties zijn ons niet vreemd, immers gaat dit inderdaad om relatief grote bedragen. Het is uw auto en respecteren uw beslissing. net zoals bij al onze andere klanten. U wilde de onderzoekkosten a 65,-euro niet betalen, hij was immers niet gerepareerd. In de telefoongesprekken die hierna met u volgde wilde het er bij u niet in dat er voor een dergelijk onderzoek net als bij andere bedrijfstakken of bijvoorbeeld artsen iets betaald diende te worden als er een dienst geleverd word. Wij respecteren uw besluit tot het al dan niet repareren van uw auto. De gedachtegang die u erop na houdt vinden wij uitermate teleurstellend. Wij hebben onze uiterste best gedaan om uw problemen te vinden en krijgen dan deze reactie van u. Ons uitgangspunt is altijd om de auto’s zo goed mogelijk te repareren tegen zo min mogelijke kosten en altijd in goed overleg vooraf en tijdens de reparatie van een auto. Dit hebben wij ook met u gedaan. Wij wensen u veel succes met het vinden van een goede garage. Met vriendelijke groet, Patrick Nieuwenhuijsen

ben al sinds 2009 klant bij deze garage en altijd alles tot tevredenheid gemaakt en opgelost, prima garage en betrouwbaar.

sinds jaren klant van deze garage; uitstekende service, special dank aan Roy die altijd vriendelijk en erg professional is. prijzen zijn redelijk, de klant is altijd goed geinformeerd, etc..

zeer slecht, onaanvaardbaar

voor de service beveel ik jullie absoluut niet aan. Meedenken met de klant zit er niet in. Een fout kan hersteld worden maar een fout boven fout, waardoor de klant met extra kosten zit is ronduit belachelijk. En dan niet eens meedenken in oplossingen en een tegemoetkoming aanbieden.

Diverse keren al een goed advies gehad bij het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt. Zijn altijd vriendelijk en de rekening valt nooit tegen, daar elk extra onderdeel met je wordt besproken. Heb al diverse kennissen/vrienden verwezen naar deze garage en achteraf zijn ze er allemaal blij mee.

voldoende, een redelijke ervaring

hele goede service en betrouwbare vaklui.