Ik ben compleet ontzorgd

Deskundig advies en efficiënt onderhoud geeft bedrijfszekerheid voor een reëele prijs.

goed geholpen, niks op aan te merken verder

Altijd oplossingsgericht!

Goeie service, staat altijd iemand voor je klaar!

Zeer vriendelijk en heel gedoede monteurs

Goed en zorgvuldig geholpen.

Kapotte spiegel. Elektrisch motortje moest vervangen. Erg duur. Maar monteur heeft gezocht naar een goedkopere oplossing. Is gelukt. Scheelde de helft. Erg blij mee...

uitstekend

nog maar een jaar als klant, maar zeer tevreden.

Fijne hulp zowel achter de balie als in de werkplaats.

Onze ervaring is helemaal goed bij Groenewoud. Er wordt naar ons idee goed gecommuniceerd over vervanging van onderdelen/banden etc. voordat er uberhaupt vervangen wordt. Dat is fijn, want geld groeit niet op de rug..... We hopen dat onze C3 nu weer een tijdje rijdt, want er is de laatste keer veel aan gedaan. Dank,

Snel en goed geholpen.

Voor kapot achterlicht kon ik na een telefoontje al de volgende dag terecht. Gelijktijdig werd het wisselen van zomer- naar winterbanden, dat een week later gepland stond naar voren gehaald. Dat is nog een meedenken en service.

Top garage heeft bij vragen altijd tijd voor de klant Bij onderhoud staat er een leen auto klaar Bellen altijd als er extra onderdelen vervangen moeten worden en wat de extra kosten daarvan zij Erg klantvriendelijk is mijn ervaring

Top!!

Problemen met mijn auto werden zeer snel en goed opgelost.

Het vinden van de olie lekkage

Het viel mij op dat het olie verbruik van de motor vrij plotseling hoger was geworden dan normaal. Ik kon direct bij de garage geholpen worden voor onderzoek. Het bleek dat de pakking van de oliekoeler lekte en de oliekoeler moest dan ook vervangen worden. Meteen besteld en de volgende dag was mijn auto weer gerepareerd. Met een leenauto kon ik alsnog mijn ritten maken. Prima service.

Prima communicatie en duidelijkvoor de klant

Geen verdere uitleg, men heeft gedaan wat er verzocht is

Beleefd ,eerlijk ,betrouwbaar

Eerlijk ,betrouwbaar

Na bijna 50 jaar weten we het wel!

Altijd goed!

Zoals het moet GOED!

Altijd vriendelijke en goed meedenkende werkgever en werknemers.

Prima!!

Vriendelijk, kundig personeel.

jullie helpen me altijd prima, meer kan ik daaraan niet toevoegen

zie hierboven

Vriendelijke bejegening en deskundig personeel

Ik ben snel en adequaat geholpen. Er is goed overleg geweest over wat er aan de auto moet gebeuren en welke kosten ermee gemoeid zijn.

Snelle hulp en goede uitleg.

Prettig ontvangen, gelijk op gemak gesteld. Koffie aan geboden, monteur gehaald en het werd gelijk opgelost.

Vakmanschap

Vakmanschap en goede sfeer

perfect !!

Eens per jaar naar de garage voor het jaarlijkse onderhoud. De bediening aan de balie is uitstekend. Altijd een vriendelijk woord en je komt nooit ongelegen. Altijd een kopje koffie en even de krant inkijken. Ik ben heel blij en heel tevreden met mijn garage.!!

Alles naar wens

Vriendelijk en accuraat. Goede communicatie.

Prima, klantgericht

Laagdrempelig, luisterend oor en gericht advies

Prima geholpen

Directe hulp. Goed advies.

Witte paal 306

1742LD Schagen