Heb gisteren al een enquête gehad, van Citroën Nederland. Heb daar ook alles ingevuld. Heb daar ook gezegd dat ik altijd keurig en vriendelijk wordt geholpen geholpen. Dus jullie zijn een prima team. En dat ik blij ben met jullie als garage. Ben al heel wat jaren klant. En dat zegt toch ook wel iets.

Prettige en snelle afhandeling.

Duidelijke en vlotte benadering door het personeel. Correcte behandeling als klant.

Lief en behulpzaam!

een geweldig team niet alleen de monteurs maar ook de meisjes bij de desk zijn altijd voorkomend en lief in de benadering

Ik ben compleet ontzorgd

Deskundig advies en efficiënt onderhoud geeft bedrijfszekerheid voor een reëele prijs.

Prima garage.

Fijn om bij deze garage je auto in onderhoud te hebben. Men meld altijd als er iets bijzonders aan de hand is en wat dit kost.

Prima garage

Men komt altijd de afspraken na en geeft bij extra reparaties altijd aan wat het kost.

Prima garage

Altijd goed geholpen met deze ga zo door

Altijd goed voor een bak koffie en, een gezonde rekening !!!!!?

Altijd goed geholpen en snel geregeld!

Ik hoop dat ze op deze wijze door gaan,dan hebben aan mij een zeer tevreden klant!!!