nooit gedoe,nietlullun maar poetsen!

Uitstekende service, wij zijn heel tevreden

Goed en snel geholpen als we vragen hadden

prima service.

Prima service en duidelijkheid omtrent kosten, waarvoor na gebeld wordt. Altijd vervangend vervoer geregeld. Prettige behandeling door personeel uit de garage, administratie en de showroom. Bedrijfsruimte ziet er altijd goed verzorgt uit. Personeel is zeer ter zake kundig.

Prima bedrijf.

Uitstekende receptie. Vakkundige monteurs.

Snel en goed geholpen.

goeie service

goeie service

Werken conform gemaakte afspraken, wordt altijd netjes geholpen.

Prima service!

Ze houdennzich aan de afspraak. Je krijgt een kopje koffie aangeboden. De krant kan gelezen worden. De nodige reparaties worden uitgelegd.

Grandioos als altijd

Ben al vele jaren klant bij Groenewoud van Kesteren en dat is niet voor niets. De organisatie, het vakmanschap van de monteurs, de vriendelijke ontvangst door de receptioniste en niet te vergeten het verkoopteam waarmee ik altijd prima zaken kan doen. Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat de showroom er netjes, schoon en verzorgt bij staat, en geloof me dat is bij dit garagebedrijf dik in orde. Kortom: dit bedrijf is de reden dat ik nog steeds Citroen rijd. Ik beveel ze daarom van harte met een gerust hart aan.

Heel goed!!

Bij autopech ben ik direct opgehaald, kreeg een leenauto en binnen no time was mijn auto weer rijklaar. Hulde!

Een top bedrijf met super medewerkers

Even tussendoor omdat de auto niet goed liep, was geen probleem. Het bleek uiteindelijk een defecte bobine te zijn. Direct vervangen en ik kon weer heerlijk rijden.

Tot nu toe, en dat duurt al een flink aantal jaren, ben ik zeer tevreden

Ik heb niet alleen de indruk, maar weet uit ervaring dat jullie goed zorgen voor mijn automobiel. Als er iets is dan helpen jullie me uit de brand en als er niets is, dan ben ik voor elke kleinigheid welkom. Kortom, ik heb de indruk dat ik altijd een beroep op jullie mag doen en dat ik dat nooit vergeefs doe.

Bij mijn vraag is de auto gehaald en weer thuis gebracht.Prima services

Snelle service

Prima mensen

Goede service, duidelijke uitleg, vriendelijke

benadering.

Bijna tevreden, behalve toegelicht punt hieronder

Tevreden over Wintercheck. Zoals advies om remvoeringen en -blokken te vervangen. Blijkbaar was verzuimd om peil motorolie te controleren, want paar dagen later lichtte controlelampje (oliekan) op. Ik heb zelf bijgevuld. Ontving deze e-mail na beantwoorden enquête van Citroën NL. Heb wel een paar maal 9 gegeven en enkele 8.

Op tijd werken, heel flexibel en goed

Heel flexibel en goed!

Super snel geholpen

Ondanks de drukte werd er tijd gemaakt en was ik zo weer onderweg.

Basis van vertrouwen verder verstevigd !

Klantvriendelijkheid en deskundigheid

Klantvriendelijk

Vriendelijk en vooraf overleg over de uit te voeren werkzaamheden en de kosten hiervan.

Accuraat, ter zake en vriendelijk!

Onze buscamper tijden waren over en het was weer tijd voor een personenauto. Via Internet een voorstel gevraagd en direct antwoord gekregen met een redelijk inruil bod. Ter plekke twee auto's bekeken en in een half uur een overeenkomst getekend. Bovag garantie en we mogen nog terugkomen voor een aan en uit lampje. Auto 's kopen is vooral een vertrouwenszaak ; bovag en een serieus bedrijf helpen daarmee.... Dank! Sari & Marcel De Boer

Accuraat, ter zake en vriendelijk!

Goede service en onderhoud.

Goede service en onderhoud. Vriendelijk. Terug bellen bij vervangen van duurdere onderdelen. Gereed melden.

Goede service en onderhoud.

Witte paal 306

1742LD Schagen