Weer goede service en vriendelijke mensen.

Weer goede service en vriendelijke mensen.

Prima ervaring

Roy heeft zich enorm ingespannen om de deal mogelijk te maken, we zijn erg tevreden over de werkwijze.

Kundig en vriendelijke service

Nette auto's en goede service. Klant gericht en goede financiële diensten

Mijn ervaring is goed bevallen. Prima service en vriendelijke mensen.

Goede prijs voor goede auto

Onlangs bij Synyco Franeker een Audi A6 gekocht, ben ik zeer content mee, keurige prijs en correcte aflevering.

Ankooo prima afgehandeld en begeleid!

Top begeleiding en afhandeling van aankoop

fantastisch...

Super service, goede inruilwaarde.

Mooie auto, klantgericht, correcte aflevering

Vanuit huis een mooie Audi op internet gevonden bij auto Synyco uit Franeker. Duidelijke foto's en uitgebreide informatie gaven ons een goed gevoel over de auto. Na een telefonisch contact met Roy de auto gereserveerd en gekocht. Keurige aflevering met een kop koffie in een zaak met nette sportieve auto's. 180 km naar huis gereden met een voldaan betrouwbaar gevoel.

Een geweldige service en ontzettend vriendelijk.

Een proefrit aan huis. De deal was snel gemaakt. Een top service en erg vriendelijk. In één woord, top!!

Geweldig, en overweldigend

Als een grote verrassing, Nooit gehoord van proefrit aan huis, en hierdoor zeer positief verrast.

Super service

Vriendelijk en behulpzaam personeel! Auto top in orde!

Wat een top service om 300 km te rijden om ons een proefrit te laten maken.

Zeer correct, zorgzaam bedrijf. Komen afspraken zeer goed na. Service zoals je het zelden meer meemaakt

Klantvriendelijke garage met een groot aanbod in mooie occasions.

Na de mooie foto's te hebben bekeken op de website zijn wij "even" langs gegaan om de auto te bekijken waar ons oog op was gevallen. De medewerkers zijn niet opdringerig en laten je rustig rondkijken. Na een proefrit de knoop doorgehakt en de betreffende auto gekocht. Alles is keurig afgehandeld. Auto met trust garantie. Perfecte oplossing als je niet om de hoek woont. Echt een aanrader

professioneel, vriendelijk

4 jr terug een auto gekocht naar volle tevredenheid en nu wederom een mooie deal kunnen sluiten. Zeer de moeite waard om even de Afsluitdyk af te ryden. Wat je van ver haalt is het best....in dit geval zeker. Ga zo door en tot over een paar jaar.

Prima service en afspraak is afspraak

Afgelopen zomer een Peugeot 207 CC gekocht bij auto synyco. Voor aflevering moesten er nog een paar zaken aan de auto gebeuren en alles is naar tevredenheid uitgevoerd en afgehandeld. Ook mag met name de klantvriendelijkheid en het servicegericht handelen van verkoper Roy de Vries genoemd worden.

Het is een betrouwbaar bedrijf met uitstekende service.

Wij hebben met dit bedrijf zeer prettig zaken gedaan. Wij hebben ongezien een auto gekocht en ons vertrouwen is volkomen terecht geweest. Binnen 24 uur kwamen zij de auto thuis (afstand 100 km.) afleveren. Fantastisch bedrijf met rustige, ter zake doende houding. Dit bedrijf kunnen wij zeer aanbevelen.

Vriendelijke verkoper met kennis

We mochten onze te kopen auto mee naar huis nemen om hem uitgebreid te proberen.

Kunnen andere van leren

Heb van het voorjaar gebruikte volvo gekocht. Bleek bij aankoop dat meer aan moest gebeuren dan we dachten en zij hebben dat perfect opgelost!!

klantvriendelijk en accuraat

Vriendelijk geholpen bij de aanschaf van onze auto.

Prima geholpen. Eerlijk advies met een duidelijk verhaal.

klant vriendelijk komt afspraken na zakelijk.

komt de auto bij mij thuis vrijblijvend laten zien en een proefrit laten maken super!!!

Uitmuntend!

Vaker auto gekocht bij een handelaar maar dit was toch echt wel een verschil met andere keren. Zeer professioneel en klantvriendelijk. Tip: ga zo door en blijf je onderscheiden van andere autobedrijven. Top concept!

Goede communicatie en snelle afhandeling!

Proefrit aan huis op 3,5 uur rijden was geen probleem en kon snel georganiseerd worden. Daarna bij aankoop vlotte afhandeling en aankoop van mijn oude auto. Chapeau!

Service met een hele grote S

In april andere auto aangeschaft Reeds in het begin erg veel last van banden geluid Na inspectie bleek dat er sprake was van cuppende banden Contact opgenomen . Klacht werd (h)erkend en snel opgelost: 4 nieuwe banden Resultaat : Een heel tevreden klant

Fantastische communicatie, ontvangst, koop en nazorg!

2 weken geleden is MP bericht verstuurd. Snelle reactie terug en er was van alles mogelijk. Bij vragen wederom snelle en duidelijke communicatie. Hartelijk ontvangst, koffie en vriendelijke mensen. Jongens die weten wat een klant nodig is. Tijd en persoonlijke aandacht. Fantastische auto gekocht, voor een nog mooiere prijs. Reuze bedankt. Raadt het iedereen aan!

Leeuwarderweg 10 8801 BV Franeker

Over Auto Synyco B.V.

Wij zijn Auto Synyco, een Fries autobedrijf met een ruim en eersteklas occasionvoorraad. We zijn al sinds 1952 gevestigd in Franeker. Auto Synyco was voorheen een VW en Audi dealer, nu zijn wij allround occasion specialist. Door onze klantgerichte service en concurrerende prijzen behoren wij al een geruime tijd tot de online top 3 van auto verkopend Nederland. Ook zijn we eerder winnaar geworden van de Online dealer Awards. Wij zijn vooruitstrevend in onze branche door onze innovaties in online presentatie en service op maat. Je kunt op onze website jouw toekomstige auto beleven met professionele foto’s en duidelijke video’s. Offline lopen wij ook voorop, zo bieden we jou een vrijblijvende proefrit aan huis. Wij hebben een groot deel van onze auto’s rijklaar op voorraad staan. Hierdoor kun je in de meeste gevallen snel rijden. Bij de aankoop van een auto bij Auto Synyco krijg je standaard landelijke garantie. Elektrische en hybride auto’s worden steeds populairder in het veranderende auto landschap. Hier zijn wij ook in gespecialiseerd. Op onze website vindt u dan ook een ruim aanbod van elektrische en hybride occasions van de verschillende merken.