Zeer klantvriendelijk en deskundig.

Ongekende ervaring om zo open en oprecht geholpen te worden, komen zelf uit de buurt van Rotterdam en daar is het veel meer afstandelijk en wordt je vaak alleen gezien als klant. Bij Hessel had je gelijk het gevoel dat je bij een vriend op bezoek was. dit is in deze tijd uniek vinden wij. Hij is altijd eerlijk en oprecht in zijn houding naar de klant. ik zou hem altijd aanbevelen bij vrienden en kennissen van ons. wij moesten wel een eind rijden vanuit de buurt van Rotterdam maar was het zeker waard. Hessel ga zo door met je bedrijf je bent uniek in de branche.

Klant vriendelijk geholpen, en een voorbeeld voor andere garages

Deze garage luistert goed na de wensen van de klant en geeft dan een eerlijk advies, daar door de auto gekocht.

De auto voldoet aan alle verwachtingen en we zijn heel netjes geholpen.

zeer klantvriedelijk bedrijf

auto gekocht en volgens afspraak geleverd.

Prettig contact en auto netjes en vlot opgeleverd.

Goed geregeld

Goed geregeld, netjes bedrijf en super nette auto's! Zeker een aanrader

Vriendelijk, kundig, eerlijk.

In een prettig geprek werd ons alles over de nieuwe auto verteld. Na een geslaagde proefrit waren we het snel eens over de inruilprijs en de koopprijs. Deze was inclusief enkele mooie opties.

Keurig.

Na contact te hebben gehad via de telefoon, een afspraak gemaakt. Goed geholpen.

No nonsense

Snel, duidelijk, transparant, zeer vlotte communicatie, neemt de klant serieus, afspraak is afspraak.

Goede dealer die zijn strepen over de jaren heeftverdiend.

Aan alles was te zien dat deze handelaar weet waarover hij praat. Dat zie je aan de auto's die in zijn showroom staan en de manier waarop hij handeld. Al met al zeer goede ervaring gehad

Niks mis mee.

Goeie garage.

Goed en netjes bedrijf

Net uitziend bedrijf. Komt afspraken na. Duidelijk in communicatie.

Fijne en snelle service

Mooie auto's in verschillende prijsklasses. Voor ieder wat wils. Tevens een duidelijke, vriendelijke en snelle service.

Bedrijf met veel Passie, stelt klant centraal!

Vriendelijk, deskundig en eerlijk. Terpstra levert de auto perfect af. “Auto zo mee”, doen ze niet aan. Gaan enkel voor kwaliteit.

Fantastische service

Zeer betrouwbaar en servicegericht. Hessel is zeer deskundig en heeft ons constant op de hoogte gehouden van de status van onze auto.

Vriendelijk ontvangen, goede service en professioneel

Zeer prettige ervaring , komt eerlijk en betrouwbaar over!

De kennismaking ,en de afhandeling bij de aankoop van de nieuwe Beetle hebben wij als zeer positief ervaren!!

Open en eerlijk TOP!

Goede ervaring zeer goed geholpen alle beloftes nagekomen top!

Ik werd zeer aardig ontvangen door Hessel. Nam goed de tijd om mij alles uit te leggen.Maar al met al werd ik zeer goed geholpen en hebben ze aan mij een trouwe klant gekregen!

Geweldige service. Authentiek bedrijf

Afgelopen zaterdag (30 november) langs geweest voor een Audi A6 occassion. De advertentie tekst en foto's waren zeer gedetailleerd, wat fijn is gezien de ruime afstand die ik moest afleggen. Eenmaal binnen voelde het meteen goed. De authentieke sfeer en openheid van de (mede)-eigenaar zorgde voor een vertrouwd gevoel wat ik al jaren niet meer gevoeld heb. Meteen besloten en aangegeven om mijn auto hier in onderhoud te houden. Dat is die 400 km ruim waard!

Service perfect op maat. Klantgericht en altijd behulpzaam

Top service. Hier wordt je nog als klant gewaardeerd ipv een nummer. Mooie showroom en occasions!

Mijn Audi specialist

Auto is netjes opgehaald en terugbracht. Grote beurt uitgevoerd en alles netjes van te voren besproken. Auto rijdt weer als een zonnetje, beter dan nieuw! (Audi S6 V10)

Goede service , vakmanschap en prettig in communicatie

Heb mijn Volkswagen Polo bij Terpstra in onderhoud. Dik tevreden !

Uitstekende service!

10 jaar na aankoop van onze vorige auto bij Terpstra herkende Hessel ons nog. Binnen 2 weken reden we weer weg in een prachtige auto! Ze zijn zeer betrokken bij hun klanten.

Een uitzonderlijk mooie auto gekocht van een gepassioneerde Audi liefhebber. Super tevreden!

Hearewei 1

8855 AZ Sexbierum