top service

Ik belde op een woensdag morgen of er een leuke betaalbare auto was. Op woensdag middag had ik al een bezichtiging. De service en hulp hierbij was top. Ontzettend tevreden met mijn auto. Ik raad Terpstra autobedrijf iedereen aan!

Erg behulpzaam

Hessel neemt alle tijd voor je. Reageert snel en komt zijn afspraken altijd na. Kort samengevat: erg tevreden!!

Vakmensen met passie

Mijn audi 90 B2 ter reparatie gebracht. Dit omdat het motorblok maar bleef tikken. Na een goed en fijn gesprek besloten om de auto door Terpstra te laten repareren. De auto is mij zeer dierbaar en dit uitgelegd in het gesprek. Maandag kreeg ik telefoon dat de auto weer klaar was. Dinsdag gelijk opgehaald. Eindelijk na jaren en een aantal garages verder loopt dankzij Terpstra het motorblok weer als een naaimachine. Communicatie is uitstekend, duidelijk en helder. Hier werken mensen met passie voor het vak en het merk Audi!! Met een grote glimlach ben ik weer naar huis gereden!

Klantvriendelijk en goede service

Vaste klant en weer geslaagd met alweer de 3e auto via Hessel. Goede inruil gekregen en nette prijs voor een zeer snel gevonden occasion naar mijn wensen. Personeel is ook behulpzaam als je eens spontaan langs komt met een probleem als daar de tijd voor is. Een goede garage.

Goede snelle en fijne afhandeling nieuwe auto

Nieuwe Tiguan bij Autobedrijf Terpstra gekocht. We konden snel tot een deal komen en Hessel is een erg plezierige man om zaken mee te doen.

Goede service met een persoonlijke touch Er werd de tijd voor genomen om alles uit te leggen. Zowel tijdens het bezoek van een proefrit als daarvoor dmv een (persoonlijk) filmpje dat ter voorbereiding naar ons was verstuurd. Absoluut een aanrader om eens bij dit autobedrijf langs te gaan

Zeer tevreden!

Via de website gaspedaal bij Terpstra terecht gekomen. Zeer vriendelijk, no nonsens, to the point en kwam mij meteen betrouwbaar over. Ben erg blij met mijn aankoop voor een scherpe prijs.

Wij hebben al jarenlang een uitstekende ervaring met garage Terpstra.

Onlangs hebben wij een prachtige Audi Q3 gekocht bij Hessel Terpstra.Hij heeft heel Nederland afgezocht om een Audi te vinden die aan onze wensen voldoet en daar is hij uitstekend in geslaagd. Zeer klantvriendelijk en heel transparant en uitstekende service. Een man een man een woord een woord. Wij kunnen garage Terpstra dan ook van harte aanbevelen

Met een prettig en gerust gevoel auto gekocht

We hebben een goede ervaring bij deze garage. Het gesprek verliep prettig; oprechte belangstelling en eerlijke verkoop. Goede communicatie.

Hele fijne autogarage en super service. Hessel is de meest sympathieke autoverkoper die ik ooit heb ontmoet. Heel erg blij met mijn nieuwe auto. Zeker waard om terug te komen in de toekomst. Wens Autobedrijf J. Terpstra het allerbeste toe. Ga zo door!

Heel tevreden

De eigenaar heeft de auto goed beschreven, mij uitgebreide video opname gestuurd en het was dus de moeite waard om vanuit Veldhoven naar Friesland te rijden. Ik heb de auto bijna een week, alles in orde op het trillen in na. Maar mocht dat blijven heeft de eigenaar mij 4 nieuwe banden beloofd wat mij een goed gevoel geeft. Ik geef 4 sterren maar als de trillingen weggaan zijn het er 5.

Vriendelijk en goed bedrijf

Volkswagen T-Cross gekocht Prachtige bijna nieuwe auto ,wij zijn er blij mee. Goede ontvangst gehad en prima uitleg van Hessel de eigenaar van dit bedrijf. Autobedrijf Terpstra is een vertrouwd adres.

Top en vriendelijke service!

Mijn eerste auto hier voor het eerst gekocht. Hessel is een aardig man en heeft het beste met je voor. Ik ben blij met mijn aankoop en zou autobedrijf Terpstra zeker aanraden.

Geweldige en snelle service

Goede communicatie en zeer snelle reactie. Mooie auto voor een hele goede prijs en super service

is altijd goed.

Al vele jaren klant.

Prima geholpen met de inruil oude- en aanschaf nieuwe auto. Als vaste klant ook zodanig behandeld. Vleugje commercie, maar dat mag ook

Zo kom je ze niet meer vaak tegen!

Mijn ervaring met Autobedrijf Terpstra was uiterst prettig. Op een woensdagavond rond 18:30 had ik via een mail gereageerd op een auto die daar te koop stond. Ik werd na 10 minuten al door de eigenaar teruggebeld. Hij heeft dezelfde avond nog een uitgebreide film van de auto toegestuurd. De ontmoeting in de showroom en bij de proefrit was ook erg prettig. Ik werd goed geholpen en hij nam alle tijd om de auto te laten zien. Alle auto's in de showroom zien er fantastisch uit. Wat ik ook erg prettig vond is dat ik de auto gelijk kon meenemen, gezien deze al geheel rijklaar was gemaakt. Dit autobedrijf geeft persoonlijke service, iets waar de meeste autobedrijven (en ook dealers) nog van kunnen leren. Zo kom je ze niet meer vaak tegen!

Klanttevredenheid is prioriteit

Het is pas sinds eind 2019 dat ik in contact kwam met dit bedrijf. Als autoliefhebber klikte het al snel met Hessel en hij heeft altijd goede auto's staan. Hij zorgt ervoor dat je altijd met zekerheid een auto koopt en levert dus altijd binnen de verkoopprijs ruime garantie, iets wat ik niet vaker mee gemaakt heb. Ook als er iets vroegtijdig vervangen moet worden, of iets wat voor aankoop té versleten is kun je daar goed met hem over praten en hij komt altijd met een schappelijk voorstel. Ik heb ook de garantieperiode mogen ervaren, want er waren wat kleine dingen niet waar ik mij aan stoorde (ik ben pietje precies wat dat betreft). Ik krijg het gevoel dat het bedrijf ook streeft naar een goede en langdurige relatie en het is fijn altijd je auto bij een goede garage onder te kunnen brengen. Ik zeg altijd ik geef nooit een 10, maar de intentie, organisatie en klantvriendelijkheid van dit bedrijf is gewoon goed en ben dus zeer tevreden tot nu toe.

Eerlijk en betrouwbaar

Een bijzonder plezierig bedrijf om zaken mee te doen. Eerlijke prijzen voor in- en verkoop van auto’s. Autobedrijf Terpstra is pas tevreden wanneer u dat bent en zo hoort het!

Super gewlel, alles volgens afsp

Ik lag in het umc Utrecht ziekenhuis, en heb met Hessel gesproken, dat we interesse in de VW golf plus hadden, maar dat ik niet wist wanneer ik hem zou kunnen ophalen. Toen kwam Hessel met het plan, om hem bij mij thuis af te leveren (uniek), zodra ik thuis zou zijn kom de auto bij mij thuis. Toch een rit van meer dan 200 km enkele reis. Hele nette auto veel duidelijke foto's, mooie video. Echt een aanrader die hes. Van terpstra auto. Hessel, nogmaals bedankt, Met vriendelijke groet. Theo en Anita

Fantastische service

Autobedrijf Terpstra levert top kwaliteit met fantastische service. Zeer scherpe geprijsde auto’s

heel open en eerlijk zakendoen bij deze dealer.

Vanaf het eerste telefonische contact hebben we een heel prettig en open contact gehad. Uiteindelijk resulteerde dit in de aanschaf van een mooie occasion. Geen loze verkooppraatjes van een verkoper die zonodig moet scoren en je benaderde alsof je samen hebt geknikkerd (zoals je bij sommige grote dealers wel tegenkomt). Het was de ritjes naar Friesland meer dan waard.

Keurige aflevering van de auto

Alles ging erg vlot en het contact was prettig. Naderhand bleek er toch nog een klein defect te zijn en dit werd ook snel opgelost. Wij zijn erg tevreden.

Zeer positief

Goede communicatie en attent.

Zeer goed en enthousiast geholpen en de auto is keurig afgeleverd. Hessel is een echte autoliefhebber en dat is ook te merken in het nette auto aanbod.

Hearewei 1 8855 AZ Sexbierum

0517-59 18 41