Prettige bediening en komen afspraken na.

Prettige bediening Komen afspraken goed na Deskundig op het vakgebied. Denken met je mee.

Afspraak is afspraak. Goede vakmensen.

service goed beter als elders

SERVRVICE

Top ervaring

Staan direct klaar, komen afspraak na en goede service.

Snel geholpen, duidelijke uitleg & vriendelijk

Uitstekende service, vooraf overleg bij onverwachte kosten en vriendelijke medewerkers.

Al vele jaren klant bij deze garage, makkelijk afspraken maken, ook bij een accuut probleem. Tijdens een panne onderwerg met een rolstoelpassagier in de auto werd er actief meegedacht over hoe we zowel de auto als de personen thuis konden krijgen. Altijd meer dan tevreden over de geboden hulp.

Goed en klantgericht.

mooi volgens afspraak

geweldig

Mijn voorste dimlicht defect wat ze direct voor mij hebben vervangen en gemonteerd

Mijn voorste dimlicht kapot wat ze direct voor mij hebben vervangen en gemonteerd terwijl ik er geen klant was

Een geweldige autobedrijf die Vlassak

Klant vriendelijke mensen en je word er goed geholpen en ze hebben ruime ervaring. Ik kom er al jaren voor mijn twee auto's zoals APK als onderhoud van de wagens. Wij zijn erg tevreden met autobedrijf Vlassak. En de monteurs werken netjes en goed, ze lossen elk probleem op. Ik ga voor autobedrijf Vlassak.

Geweldige service

Vriendelijk , goede service , betrouwbaar.

Super bedrijf!

Toppie

gewoon heel erg betrouwbaar

prima garage met eerlijke gasten

Snel en adequaat

Kleine beurt en APK- keuring laten uitvoeren. Alles naar tevredenheid gebeurt.

Top bedrijf

Klant vriendelijk en proberen problemen altijd op te lossen.

Zeer blij met deze garage, ze staan altijd voor je klaar!

Snel en erg goed

Je kunt altijd snel terecht en ze hebben super service. Zo hadden wij geen pech onderweg op vakantie. Vlak ervoor nog afspraak kunnen maken. Heel tevreden.

Gewoon hartstikke goed !

Alles gebeurt gewoon stipt en correct op een klantvriendelijke manier.

Snel, efficiënt, behulpzaam en niet duur!

Ik werd ondanks de vakantie drukte goed en snel geholpen. Ze weten wat ze doen en zijn zeker niet duur!

Betrouwbaar bedrijf

Klantgericht, betrouwbaar, goede prijs/kwaliteit en vriendelijk.

prima geholpen

alles in goed overleg gedaan en snel geholpen mocht zelf de bougies vervangen,

Prettige ervaring, goed geholpen. Tot de volgende keer!

garage met zeer vakbekwame monteurs en service

Geweldige service!

Burg. van Houtstraat 27

6021 AR Budel

Over Autobedrijf Vlassak

Auto Vlassak uit Budel startte in de jaren 80 als gespecialiseerde garage voor de Volkswagen groep maar is inmiddels aangesloten bij de grootste merkonafhankelijke garageformule: Bosch Car Service en Bovag. Sinds de oprichting in de jaren 80 is Bosch Car Service Auto Vlassak gevestigd in Budel op Burgemeester van Houtstraat 27. Vandaag de dag zijn we daar nog steeds gevestigd met de missie om u een full-service ervaring te bieden op het gebied van mobiliteit. Bosch Car Service Auto Vlassak biedt u gespecialiseerd totaal onderhoud en reparaties aan alle merken auto’s. Tevens zijn wij een betrouwbaar adres voor alle APK- keuringen, storingsdiagnoses en alle diensten die u van een moderne garage mag verwachten. Bij ons weet u altijd waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. De voordelen van Bosch Car Service Auto Vlassak op een rijtje Snel en betaalbaar Merkonafhankelijk Passend vervangend vervoer BOVAG Reparatiegarantie Onderhoud volgens fabrieksspecificaties waardoor behoud van Fabrieksgarantie op uw nieuw gekochte auto/bedrijfswagen Pechhulp van Bosch BOVAG-gecertificeerd en Erkend duurzaam Bij ons staat kwaliteit en duurzaamheid voor klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom zijn we ‘’BOVAG’’ gecertificeerd en ‘’ERKEND duurzaam’’ gecertificeerd. Hiermee voldoen we aan de hoogste kwaliteit en duurzaamheidseisen in de mobiliteitsbranche en zijn we toekomstgericht

Over Bosch Car Service