Je wordt snel en vakkundig geholpen

Geheel volgens afspraak

Afspraak volledig nagekomen

Klant is koning

Zeer goed ervaringen mee.Zeer fijne eigenaars en monteurs.Ze zijn gewoon eerlijk.

goede service

goede vak monteurs

gewoon een super bedrijf

Kan niet beter

altijd betrouwbaar

zeer goede Garage al ruim 33 jaar mijn Garage

Goed, betrouwbaar en prima service!

Mijn ervaring is erg positief. Iedereen is vriendelijk, denkt met je mee en is flexibel in het vinden van een oplossing!

Altijd vriendelijk.

Ze staan altijd voor je klaar en leveren goed werk. Erg tevreden.

Staan altijd direct voor je klaar

Onze ervaringen zijn zeer positief. Er zit veel kennis over auto’s en bedrijfswagens. Goed gestructureerd en zijn good eerlijk

Top bedrijf

Super service!

Na een probleem met mijn auto opgebeld en meteen de volgende dag de auto binnen kunnen brengen, vervangwagen stond klaar en s’avonds auto weer op kunnen halen. We gaan hier nu met 3 wagens en men levert een topservice voor een zeer lage prijs in vergelijking met Belgische garagist. Zeer vriendelijk en super behulpzaam. Echte aanrader!!!!

Good service but some problems with communication

I liked the service, but there was some misunderstanding during the process of scheduling, etc. First, the appointment was rescheduled from Monday to Friday. I asked to provide a replacement car, but when I came nobody knew we needed a replacement car. Fortunately they found one - mechanic car for replacement, and told that we would not need to refuel it ( also apologised for inconvenience). Later I got an invoice in my email for car refuel. At the end we agreed I would not pay it. But all the above shows that improvement on communication is needed. Seems like information is not provided to respective employees internally. But the service was great. Thank you!

• Would you recommend us? Yes

Prettig bedrijf alles word goed geregeld

Prettig bedrijf alles word goed geregeld

Fijn bedrijf!

Gemakkelijk een afspraak in te plannen, keurig onderhoud, net bedrijf, prettige communicatie, tot de volgende keer!

heel goed en professioneel geholpen

goed, snel en duidelijke afspraak en netjes geholpen met een leen auto.

Goed en eerlijk

Auto keurig gerepareerd na aanschaf 2de hands auto met motor problemen op marktplaats. Eerlijk advies wat te doen en perfect afgehandeld.

Super tevreden

Top Service!

super

geweldig

Weer helemaal tevreden !

Goede service , vriendelijk en behulpzaam personeel.

Snelle nette service

Ik kon dezelfde dag terecht. En werd heel vriendelijk geholpen

helemaal top

uitstekende service, net voor sluitingstijd. ben opgehaald van de kant van de weg en heb een leenauto meegekregen om alles in huis te kunnen halen wat nodig was - het is fijn om meer te worden geholpen dan met alleen de brokken. mijn eigen auto was de volgende dag al naar de garage gebracht en gemaakt.

Prettige bediening en komen afspraken na.

Prettige bediening Komen afspraken goed na Deskundig op het vakgebied. Denken met je mee.

Afspraak is afspraak. Goede vakmensen.

service goed beter als elders

SERVRVICE

Top ervaring

Staan direct klaar, komen afspraak na en goede service.

Burg. van Houtstraat 27 6021 AR Budel

Over Autobedrijf Vlassak

Auto Vlassak uit Budel startte in de jaren 80 als gespecialiseerde garage voor de Volkswagen groep maar is inmiddels aangesloten bij de grootste merkonafhankelijke garageformule: Bosch Car Service en Bovag. Sinds de oprichting in de jaren 80 is Bosch Car Service Auto Vlassak gevestigd in Budel op Burgemeester van Houtstraat 27. Vandaag de dag zijn we daar nog steeds gevestigd met de missie om u een full-service ervaring te bieden op het gebied van mobiliteit. Bosch Car Service Auto Vlassak biedt u gespecialiseerd totaal onderhoud en reparaties aan alle merken auto’s. Tevens zijn wij een betrouwbaar adres voor alle APK- keuringen, storingsdiagnoses en alle diensten die u van een moderne garage mag verwachten. Bij ons weet u altijd waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. De voordelen van Bosch Car Service Auto Vlassak op een rijtje Snel en betaalbaar Merkonafhankelijk Passend vervangend vervoer BOVAG Reparatiegarantie Onderhoud volgens fabrieksspecificaties waardoor behoud van Fabrieksgarantie op uw nieuw gekochte auto/bedrijfswagen Pechhulp van Bosch BOVAG-gecertificeerd en Erkend duurzaam Bij ons staat kwaliteit en duurzaamheid voor klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom zijn we ‘’BOVAG’’ gecertificeerd en ‘’ERKEND duurzaam’’ gecertificeerd. Hiermee voldoen we aan de hoogste kwaliteit en duurzaamheidseisen in de mobiliteitsbranche en zijn we toekomstgericht

Over Bosch Car Service