Zie cijfer. Alleen de telefonische wachttijden zijn bijzonder lang; 10 a 15 min. is lang. Dit kan nieuwe klanten kosten. Telefonisch gesprek gehad met uw directeur nav een podcast. Heeft mij dit verklaard en uiteengezet, sprak mij bijzonder aan. In mijn optiek een deskundig en aimabele man!!!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

De overstap is zonder enige problemen geregeld.

De overstap is toppie, voor de rest nog geen oordeel daar ik hier nog geen ervaring mee heb.

tevreden

Ik ben tevreden overstap. Prima service.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.

Veel informatie

Alles duidelijk

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Aanmeld proces prima verlopen

Geen op of aanmerkingen. Gewoon helemaal prima.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Nick, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat alles naar wens verloopt! Groetjes, Mathijs

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Kevin, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Een blije klant is goud waard! Groetjes, Mathijs

Niets anders dan erg prettig.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

Beste Peter, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Wat leuk om te lezen dat alles erg prettig verloopt. Groetjes, Mathijs

Heel gemakkelijk overstappen

Duidelijk en eenvoudig

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen

Beste Ernst, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat het duidelijk en eenvoudig is. Groetjes, Mathijs

Geweldige overstap

Had het veel eerder moeten doen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Henk, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat fijn om te lezen dat de overstap geweldig is verlopen. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Super goed geregeld

Ervaring is goed

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Margo, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Wat fijn om lezen dat het super goed geregeld is. Een blije klant is goud waard! Groetjes, Mathijs

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Zoe, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn om te lezen dat de service goed is. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Geen op- of aanmerkingen. Alles verliep prima.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Rene, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat alles naar wens verloopt. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Groetjes, Mathijs

Pas aangesloten maar tot nu toe alles super

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Henk, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles zeer goed is. Groetjes, Mathijs

prima overstap

De overstap liep perfect. Betaling correct.Geen opmerking dan enkel prima op orde.Alshet jaar voorbij is kijken hoe het dan loopt en de gasprijzen liggen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Sandra, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat alles naar wens verloopt! We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Gerald, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat de afhandeling vlot is verlopen. Groetjes, Mathijs

Tevreden

Overschrijving verliep niet klakkeloos.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Beste Sra, Bedankt voor de feedback. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wat is de reden precies dat de overstap niet klakkeloos verlopen is? Ik hoor graag van je. Groetjes, Mathijs

Tot nu toe prima!

Tot nu toe prima!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Gerda, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles tot nu toe prima verloopt. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groen gas. Groetjes, Mathijs

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Jeanine, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Goede overstap en informatie

Overgang naar Welkom ging zeer soepel

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jj, Bedankt voor het schijven van een review. Wat fijn dat de overstap soepel is verlopen en de informatie goed is. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

prima bedrijf

Processen lopen soepel. Alleen waardeer ik mails met aanhef Lieve niet. Ze leggen het wel uit maar ik ben niet voor Jan en allemaal Lieve, Beste is ook aardig.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Marit, Bedankt voor de feedback. Fijn dat verder alles soepel verloopt. Groetjes, Mathijs

Mijn ervaring is alleen de overgang van Eneco naar Welkom Energie

Het veranderen van Eneco naar Welkom Energie is gegaan naar tevredenheid

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Frans, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overgang naar tevredenheid verlopen is. Groetjes, Mathijs

Perfecte overstap.

De overstap is prima geregeld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Mieke, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Wat fijn om te lezen dat de overstap perfect is verlopen. Groetjes, Mathijs

Goed contact gehad en goede levering.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Beste Jimmy, Fijn dat je met ons meedenkt! Wat fijn dat het contact en de levering goed is. Groetjes, Mathijs

Heb nog niet veel ervaring welkom energie

Ik ben een nieuwe klant en nog maar pas bekend met welkomenergie. Dus kan enkel nog maar een oordeel vestigen over de overstap , en die is prima.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Mattanja, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Fijn dat de overstap prima is verlopen. Groetjes, Mathijs

Nog te vroeg

Overstappen ging soepel! Verder nog niets te meldden

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Petra, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap soepel verlopen is. Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie