Nog geen mening

Pas twee weken klant

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hoi Ronald, Je bent inderdaad nog maar net klant. We sturen nieuwe klanten dan ook een review verzoek na de overstap om te toetsen hoe de overstap is verlopen. Bedankt voor het schrijven van de review. We hopen dat je lang tevreden klant blijft. Groetjes, Jolanda

Nog maar net overgestapt, supertevreden

Zeer correct en accuraat geholpen bij telefonisch contact

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Hallo Marjan, Wat een mooie review! En heel fijn dat je zeer correct en accuraat geholpen bent. Bedankt voor het schrijven van de review. Groetjes, Jolanda

Snelle reactie op mijn mailwisseling.

Tevens werd mn vraag op een voor mij positief manier beantwoord.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Hallo Sylvana, Wat fijn dat je tevreden bent. We bedanken je ook voor het schrijven van de review en de mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

lekker simpel

houd het simpel

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Simon, Wat fijn dat je onze simpelheid kan waarderen. Bedankt voor het schrijven van de review en je beoordeling.

pijnloze overgang

niks gemerkt van overgang van leverancier, zoals je het graag ziet

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Hallo A, Welkom bij Welkom! Fijn dat de overstap goed is bevallen. Bedankt voor het schrijven van de review en de beoordeling. Groetjes, Jolanda

zeer klantvriendelijk , helder en snel

zeer klantvriendelijk , helder en snel

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Huub, Wat een mooie review! Fijn dat je tevreden bent daar worden we blij van! Bedankt! Groetjes, Jolanda

Tot nu toe prima

Net overgestapt en tot nu toe gaat dat goed

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Debby, Fijn dat je tevreden bent en de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Groetjes, Jolanda

het is tekort om iets zinnigs te zeggen

nog geen tijd voor reviews

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Kees, Welkom stuurt een review verzoek aan nieuwe klanten om te vragen hoe de overstap is verlopen. We begrijpen dat je verder nog niet zo veel over de toekomst kan zeggen. Het is in ieder geval fijn om te lezen dat alles naar verwachting verloopt. Fijn dat je toch een review hebt geschreven, we zijn er altijd blij mee. Groetjes, Jolanda

Snelle en goede overstap

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo C.T. Crooijmans, Fijn dat de overstap goed is ervaren en ook heel fijn dat je voor ons een review hebt geschreven. Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Zeer klantvriendelijk

Houden klant goed op de hoogte.Zijn heel attent.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Wiel, Goed om te lezen dat je ons klantvriendelijk vind. Dat is natuurlijk best belangrijk! Bedankt voor het schrijven van deze reveiw en jouw mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

Positief

Duidelijke communicatie, gegevens om in te loggen op tijd ontvangen, website overzichtelijk

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Henk, Wij zijn helemaal blij als we jouw review lezen. Dank je wel voor het schrijven en de mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

Makkelijke overstap

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Helene, Wat fijn dat je de overstap makkelijk hebt ervaren. Dat is natuurlijk ook de bedoeling. We zijn ook erg blij dat je tijd hebt genomen om de review te schrijven en een mooie beoordeling te geven. Groetjes, Jolanda

Snel...Ik ben er net een Maand

Dus hopelijk hopelijk correspondentie zo vlot als nu het geval is.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Jim, Je bent nog niet zo lang klant maar toch wel fijn dat je tevreden bent. Dank je wel voor het schrijven van je review. Groetjes, Jolanda

N. V. T.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo G.P. Borst, Wat een mooie review en beoordeling! Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Klantvriendelijk

Voel me op mijn gemak

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Twan, Fijn dat je je op je gemak voelt! Dat is toch een warm welkom:). Bedankt voor het schrijven van de review en het geven van een 9 als beoordeling. Groetjes, Jolanda

Soepele overstap

Net overgestapt. Ziet er prima uit.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Mark, Fijn dat je tevreden bent! Bedankt voor het schrijven van de review en het geven van een beoordeling. Groetjes, Jolanda

Tot nu toe op tijd volgens afspraak

Alles op tijd geleverd

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Bob, Fijn dat alles goed is verlopen en we gaan ervan uit dat het in toekomst ook goed blijft gaan. Bedankt voor het schrijven van deze review! Groetjes, Jolanda

Klantvriendelijke, hulpvaardige energiemaatschappij

Makkelijke overstap waarbij een probleem opdook, maar die keurig is opgelost

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Saphira, Wat goed om te lezen dat je probleem opgelost is. Bedankt voor je review en je mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

Heel duidelijke communicatie en soepele overgang.

Heel duidelijke informatie.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Evert, Goed om te lezen dat je tevreden bent. Daar gaat het tenslotte om. Dank je wel voor je review en je beoordeling. Groetjes, Jolanda

Correct en efficiënt behandeld

Snel en effectieve overschakeling;

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo G. Wolters, We zijn blij met je review en je beoordeling. Dank je wel. Groetjes, Jolanda

Soepel

De overstap ging soepel en met duidelijke communicatie. Een 10 wil ik pas geven als ik wat ervaring heb opgedaan met incasso, factureren etc.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Ik ben sinds kort overgestapt ik heb nog weinig ervaring met Welkom Energie

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

tot op heden zeer positief

Fase 1; vlotte, duidelijke en op positieve toon informatie over overstap, aanvang en inhoud ontvangen, waarbij het voelt alsof we een persoonlijke band zijn aangaan, en zeg eerlijk: dat geeft een vertrouwd en fijn gevoel. We zijn nu in fase 2: overstap en start zijn gerealiseerd, de kennismaking achter de rug, nu in afwachting van het proces en verloop. Ik zou Welkom Energie tot dusver aanbevelen, maar vraag het mij of een jaar nog een keer....dan weet ik hoe de verhoudingen zich hebben gehandhaafd en ontwikkeld. Voor nu: een warm welkom, welkom energie, in ons leven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Gerard en Yvonne, Wat hebben jullie de review mooi geschreven dank je wel! Jullie zijn van harte Welkom bij Welkom en we zijn ook heel blij met de beoordeling! Groetjes, Jolanda

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie ivm het overstappen en goede prijzen voor duurzame energie/gas

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Marjanne, Wij vinden het altijd fijn om zo een mooie review over Welkom te lezen en als kers op de taart een krijgen we ook nog een 10! Dank je wel! Groetjes, Jolanda

fsdf

sdfsdf

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo fsdf, We vinden het altijd fijn om een mooie review te lezen en een 10 als beoordeling. Daar zijn we trots op! Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie