goed en snel overgestapt

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Goede en snelle service

Alles word perfect goed in mail al uitgelegd ook echt uitgebreid en alsnje nog niet duidelijk is kan je bellen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Geknoei met aanvangsdatum contract.

De aanvangsdatum van mijn energiecontract wordt door Welkom Energie onder her mom van een storing zonder overleg met mij met een week verlengd. Ook als ik aangeef dat het eerder was opgelost krijg ik bijna 3 weken later weer de latere datum per mail. Waarschuw iedereen hierbij dat hun werkwijze niet klopt.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Beste meneer Witteman, Bedankt voor de feedback. Ik ga na of ik wat voor je kan betekenen. Je hoort van ons. Fijn weekend! Groetjes, Mathijs

Geen gedoe met overstappen :)

Overstap heeft Welkom energie voor mij geregeld, erg fijn, en heb het termijnbedrag naar een lager maandbedrag kunnen brengen, was snel geregeld top!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Oude contract opgezegd zonder contact

Welkom energie heeft mijn bestaande contract bij Vattenvall opgezegd zonder dat ik ooit contact met welkom energie heb gehad. Bij navraag bleek men bij de netbeheerder opgevraagd te hebben welke contacten bijna afliepen of variabel waren. Zonder mijn medeweten dus de oude leverancier opgezegd. In mijn boekje lijkt dit toch echt op oplichting.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

Beste Peter, Ik begreep van mijn collega dat het contract bij ons inmiddels al is opgezegd en je terug bent als klant bij Vattenfall. Excuses voor het ongemak maar nogmaals dit is nooit met opzet door ons gebeurd. Groetjes, Mathijs

Tot nu toe alles keurig geregeld

Zeer prettig

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk

Positief

Goed geholpen en klant vriendelijk

Reageren niet op vragen

Ik heb bij de start van dit contract een vraag gesteld via het niet-spoed kanaal. Nooit antwoord gehad. slecht begin van deze relatie en zeker geen welkom gevoel. We gaan dit jaar afwachten.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Beste Kees, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend, ik ga er voor zorgen dat je z.s.m. antwoord krijgt op je vraag. Fijn weekend! Groetjes, Mathijs

eindafrekening puinhoop

2 augustus 2021 liep contract af precies goed in verband verhuizing maar op 1 juli word een schatting gemaakt(in verband geen slimme meter}die veel hoger is dan de eindstand wat ik ook probeer ze houden vast aan hun eigen schatting mijn eindstand is 14096 meter 1 en 5431 op meter 2 de foto,s van de meterstanden gestuurd de verhuurder van de woning heeft deze meterstanden ook gestuurd maar welkom houd vast aan meter 1 14173 en meter 2 5590 dit bedrijf heeft een slechte omgang met klanten , wel email ontvangen maar niet beantwoorden ik ben nu al weken bezig maar nog steeds niets

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Leen, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Ik ga na waardoor er een verschil tussen zit. Groetjes, Mathijs

Niet tijdig doorgegeven, zoals aan mijn huidige leverancier.

Niet tijdig doorgegeven, zoals in mijn levering overeenkomst hieronder vermeld staat. "Wij zeggen je huidige contract automatisch voor je op Zodra je herroepingstermijn is afgelopen, zeggen we het contract bij jouw oude leverancier op. Hier hoef je niets voor de doen" Resultaat: Huidige leverancier incasseert nog steeds over de maand september 2021. Dit kan ik niet permiteren.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Beste Dewnath, Bedankt voor de feedback. Dit kan met verschillende dingen te maken hebben. Ik vermoed dat je vorige leverancier achteraf incasseert of dat dit de jaar/eindafrekening is geweest. Hier kunnen wij geen antwoord opgeven maar je vorige leverancier. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen hoor ik graag van je. Groetjes, Mathijs

Alles verloopt vlekkeloos.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Arjan, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles vlekkeloos verloopt. Groetjes, Mathijs

slecht

Het hele jaar ging het goed .Helaas is er nu een probleem.Welkom Energie heeft een interne fout gemaakt.Ze komen niet met een nieuwe factuur maar problemen bij mij geld terug te halen.Dit is het bedrag wat eraan mij uitgekeerd is.Ook hebben ze de welkomspremie niet verrekend.Heel slecht allemaal.Ga nooit naar dit Energie bedrijf.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ria, Wij zijn bezig met het corrigeren van de jaarrekening, om dat er het een en ander niet aan klopte. Wij hebben ook al meerdere keren contact met je gehad dus je bent op de hoogte dat we er mee bezig zijn! Groetjes, Mathijs

Prima, alleen wel wat haperend bij info overstap vanuit vorige aanbieder.

Informatie bij overstap over beëindigen contract vorige aanbieder was wat summier. Maakte het wat lastig om in te schatten of dat allermaal wel goed zou gaan. Bleek goed te gaan, maar tip zou zijn daar wat duidelijkere info over te verstrekken (vanuit alle aanbieders lijkt mij dat verstandig).

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Koen, Bedankt voor de feedback. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Niet wat ze beloven

Destijds gelokt omdat ik een energieleverancier zocht die aan postcoderoos projeccten meewerkt. Inmiddels reageert Welkom al maanden niet op mijn vragen via mails en formulieren. Telefonischh krijg ik beloftes maar die worden niet nagekomen. Al die mooie verhalen maken ze dus niet waar.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Anne, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te lezen. Ik ga er voor zorgen dat mijn collega`s reageren op je e-mails. Je hoort van ons. Groetjes, Mathijs

zie beschrijving hier onder

ben nog niet zo lang bij Welkom Energie maar tot nu toe heel tevreden mocht het zo blijven dan kan het wel eens een lange periode worden van klant zijn

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Rob, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Fijn dat je tot nu toe heel tevreden bent. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Ik heb nog geen ervaring met Welkom Energie

Ik heb nog geen ervaring met welkom energie. Dus kan ik welkom energie ook niet aanbevelen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Cees, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Groetjes, Mathijs

Alles snel en goed geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ramon, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles snel en goed geregeld is. Groetjes, Mathijs

Tot nu toe goed

Alles duidelijk tot nu toe

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jacob, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je een positieve ervaring hebt en alles duidelijk is. Groetjes, Mathijs

Keurig verlopen.

Zie boven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste mevrouw/meneer, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat het keurig is verlopen. Groetjes, Mathijs

Duidelijke informatie/ klantvriendelijk

Ik word tijdig en duidelijk geïnformeerd over de te nemen stappen door jullie en mijzelf.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Wim, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn om te lezen dat de informatie duidelijk is en wij klantvriendelijk zijn. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Oplichters

Ze zeggen je oude contract bewust te vroeg af zodat ze je 100 euro boete laten betalen en 200 euro welkomspremiebook niet betalen Welkom ben je maar belazeren je als je gaat. Wie heeft ook deze ervaring?

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Eric, Dit is uiteraard nooit bewust gegaan. Wij zullen de welkomstpremie alsnog aan je uitkeren. Ook komt de boete te vervallen en wordt dit netjes teruggedraaid. Groetjes, Mathijs

Begin is goed.

Ben net overgestapt. Dit ging prima. Duidelijke uitleg. Tot nu zeker te vreden.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Nicole, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat de overstap prima is verlopen en de uitleg duidelijk is. Groetjes, Mathijs

Vlekkeloze overgang. Moet verder verloop natuurlijk nog bekijken.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Frans, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overgang vlekkeloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Nicolaas, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Ik ben tevreden hoe de overstap gegaan is

Jammer dat het verbruik slimme meter alleen digitaal af te lezen is met een app die je moet kopen dus waardoor je weer extra kosten moet maken als je daar gebruik van wil maken.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Beste Hilbert, Bedankt voor het schrijven van een review. Je krijgt maandelijks een overzicht met je energieverbruik van ons. Mocht je dit dagelijks willen inzien raad ik je www.slimmemeterportal.nl aan. Mocht je je verbruik realtime willen monitoren raad ik je onze verbruiksmonitor aan. Hieronder vindt je de link met meer informatie over de energieverbruiksmonitor. https://welkom-energie.nl/welkomthuis/ Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.