Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
Zeer goed, boven verwachting.
Zoals verwacht.
Beneden mijn verwachting
Ver beneden mijn verwachting

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie