Goede overstap en informatie

Overgang naar Welkom ging zeer soepel

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen

prima bedrijf

Processen lopen soepel. Alleen waardeer ik mails met aanhef Lieve niet. Ze leggen het wel uit maar ik ben niet voor Jan en allemaal Lieve, Beste is ook aardig.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Mijn ervaring is alleen de overgang van Eneco naar Welkom Energie

Het veranderen van Eneco naar Welkom Energie is gegaan naar tevredenheid

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

Perfecte overstap.

De overstap is prima geregeld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Goed contact gehad en goede levering.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Heb nog niet veel ervaring welkom energie

Ik ben een nieuwe klant en nog maar pas bekend met welkomenergie. Dus kan enkel nog maar een oordeel vestigen over de overstap , en die is prima.

Nog te vroeg

Overstappen ging soepel! Verder nog niets te meldden

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Prima geholpen door klantenservice, fijne leverancier

Zie hierboven

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Nog weinig ervaring, maar tot nu toe tevreden.

Pas net klant, dus nog weinig ervaring. Tot nu toe tevreden, we hebben stroom en gas en het wordt automatisch afgeschreven.

Snel en voordelig

Overstap liep soepel en maandbedrag kan flink omlaag

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Heb er niets van gemerkt

Zie boven

Overstappen zonder problemen

De overstap is zonder problemen geweest. Wat we missen bij deze leverancier is een app waarop je alles kunt bekijken

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Arthur, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de overstap zonder problemen is verlopen. Als je in bezit bent van een slimme meter krijg je maandelijks van ons een overzicht met je energieverbruik. Mocht je dit dagelijks willen inzien raad ik je www.slimmemeterportal.nl aan. Groetjes, Mathijs

Tevreden op de manier hoe de overstap geregeld is.

Kan ik nog niet veel over zeggen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de manier hoe de overstap geregeld is. Groetjes, Mathijs

Goede deal, overstap goed geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Nicky, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je een goede deal met ons hebt kunnen sluiten en de overstap goed is geregeld. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Groetjes, Mathijs

Zorgeloos

Heel makkelijk overstappen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Neil, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Wat fijn om te lezen dat de overstap heel makkelijk verlopen is. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Snelle en prima service bij overstappen

Goede service bij overstappen ondanks wat opstart probleempjes door een typefout aan mijn kant.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Beste Kevin, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Wat fijn om te horen dat de service goed en snel is. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Verzinnen/schatten meterstand terwijl deze is doorgegeven

4 maanden tevreden geweest met Welkom Energie tot we gingen verhuizen. Op 24-02 hebben wij onze eindstanden na de oplevering van het huis doorgegeven aan Welkom Energie. Hiervan hebben wij zelfs een bevestiging gekregen op de mail. Het gas had op 24-02 een meterstand van: 33548 Op 28-02 is er gestopt met leveren. Binnen deze 4 dagen is er geen bewoning in het huis geweest en ook de kachel stond al +2 weken uit doordat wij al woonachtig waren in het andere huis. De meterstanden zijn ook doorgeven aan de verhuurder zodat deze gebruikt konden worden als zijn nieuwe beginstanden. Nu krijg ik een eindafrekening waarop de elektriciteit correct is overgenomen maar bij het gas is een enorm verschil te zien. De meterstand op de eindafrekening voor gas is: 33695 33696 - 33548 = 148m3 aan gas verzonnen! Dit is onacceptabel zelfs als ik zou ik de kachel nog 4 dagen op volle bak laten draaien dan kan het onmogelijk 148 kuub zijn. Sterker nog ik weet bijna 100% zeker dat het verbruik binnen die 4 dagen bijna 0 is geweest. Het enige wat gas verbruikte was de waakvlam in de CV. Het ergste is nog dat ik meestal zulke rekeningen in goed vertrouwen betaal. Helaas is Welkom Energie niet te vertrouwen en verzinnen of schatten ze blijkbaar je eindstand terwijl je deze netjes heb doorgegeven. Enige positieve punt is de klantenservice welke mij zeer vriendelijk te woord hebben gestaan. Helaas moet dit probleem weer worden opgelost door een andere afdeling welke het natuurlijk weer heel erg 'druk' heeft. Ook staat er op de eindafrekening dat het bedrag omstreek 7 april wordt afgeschreven en vervolgens proberen jullie doodleuk vandaag het bedrag al af te schrijven. Helaas heb ik het ook best 'druk' en lukt het mij niet om op tijd te betalen, zeker niet een rekening welke volkomen onjuist is. Als dit is opgelost betaal ik met alle liefde de opzegboete + de correcte rekening om direct naar een andere leverancier te g

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Danny, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Ik ga er direct voor je achteraan. Groetjes, Mathijs

prima zo

Overstap via gaslicht.com. smooth als altijd

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Hans, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de overstap via gaslicht.com smooth is verlopen. Groetjes, Mathijs

Goed geregeld

Via gaslicht.com aangemeld. Opzeggen van huidig contract is ook in één keer goed gegaan

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Marcel, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat alles in één keer goed is gegaan. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Groetjes, Mathijs

Zonder problemen overgeheveld

Je merkt niet de overgang van de ene naar de andere mij

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Rudolf, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Wat fijn om te horen dat alles zonder problemen is verlopen. Bedankt voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Slechte start

Dat het maandelijkse tarief al in Maart wordt afgeschreven terwijl je per April klant bent vind ik gewoon weg niet normaal. Ik heb nu in Maart 2 maal een afschrijving van energiebedrijven. Nee dit is echt voor mij de reden om voortaan niet weer voor "Welkom Energie" te kiezen en uiteraard de voorwaarden goed door te lezen want daar zal zoiets wel beschreven staan. Al vaak overgestapt maar dit nog niet eerder meegemaakt.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting, Ver beneden mijn verwachting

Bedankt voor de feedback. Wij incasseren inderdaad vooraf. (wij zijn overigens niet de enige energieleverancier die vooraf incasseert) Het is dus mogelijk dat er de eerste maand 2 betalingen elkaar kruisen omdat je vorige energieleverancier achteraf incasseert. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen hoor ik graag van je. Groetjes, Mathijs

Energie is er niet anders de prijs wel

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Michiel, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Groetjes, Mathijs

Ongeloofelijk

Ik was al klant van Welkom Energie. Omdat mijn moeder ineens een nieuw appartement kreeg aangeboden moesten we daar op stel en sprong een nieuwe aansluiting voor regelen. En daarom weer gekozen voor Welkom Energie. Dit is werkelijk de meest teleurstellende ervaring die ik ooit heb meegemaakt. Want een ongelofelijk slechte klantbeleving. Geen hulp, geen begrip en geen enkele vorm van inzicht in de problematiek van de klant. De organisatie is alleen gericht op HUN voorwaarden en beleid. En als JIJ daar niet goed in past ben JIJ dus het probleem. Voorbeeld: mijn moeder kreeg op 18 maart de overeenkomst aangeboden en was op 19 maart huurder. Op 19 maart heb ik haar aangemeld. En dus.... kon Welkom Energie pas op 6 MEI een aansluiting regelen. En hoe ik ik de tussentijd moest oplossen.. tsja... dan had ik me maar eerder moeten melden. Na heel veel discussie is de eerste levering nu naar 6 april gegaan. Maar een bericht aan Enexis kon er blijkbaar niet af gezien de dreigbrief die ik vandaag in de bus vond waarbij die aangaf dat er nog steeds geen leverancier bekend is. En dat de afsluiting dus nabij is....

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Beste Ron, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Wat geeft de netbeheerder aan voor wanneer het aangesloten moet zijn? De levering is inmiddels van start gegaan. Mocht ik nog iets kunnen betekenen hoor ik graag van je. Groetjes, Mathijs

Ik voel me welkom.

De overstap is goed verlopen. Ik voel me welkom.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Esther, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Wat fijn om te horen dat je je welkom voelt. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Goed!

Alles goed geregeld. Makkelijk/Goed te bereiken voor vragen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Rick, Bedank voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat alles goed geregeld is en wij goed te bereiken zijn voor vragen. Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie