Goed geholpen product geleverd zoals verwacht en omschreven via de telefoon door 1 van de medewerkers. Dikke 10 ga zo door!

perfect

snelle service , goede prijs

Top service!

Snelle en fijne service.

• Prijs/Kwaliteit

Werd meteen geholpen. Alles tiptop geregeld

Prima bedrijf

Geven vooraf de werkzaamheden door en stemmen dit af. Wachten op de auto voor als je van verder komt goed geregeld; werkruimte beschikbaar. Nette prijzen.

Uitstekend zoals altijd!

Ik kom al jaren bij dit bedrijf en altijd prima. Heel tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Beleeft en netjes bij bali, rekening viel mee en de auto was gewassen. Top

Idem

ik ben zeer tevreden

ik ben zeer tevreden over de service en dienstverlening van dit bedrijf. wordt altijd snel en correct geholpen.

goede service

prima onderhoud en keurige prijs. vol vertrouwen weer op de weg.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk ,goede prijs en snelle service

Vriendelijk geholpen, snelle service en nette prijzen

• Prijs/Kwaliteit

Alles perfect verlopen zeer snelle levering en zeer vriendelijk een echte aanrader voor auto onderdelen

Goede en behulpzame au

Geweldig bedrijf!

Staan altijd meteen klaar bij problemen. Hele goede service

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd voor je klaar!

Duimpje omhoog

Goede en snelle service.

APK van mijn auto kon snel geregeld worden. Leenfiets mee en eind van de dag stond de auto weer klaar.

Alleen maar goede ervaringen

Hele goede, fijne ervaringen met deze garage, al jarenlang! Altijd aardig, respectvol en hanteert normale prijzen. En in een prachtig nieuw pand,

• Prijs/Kwaliteit

Super snelle service en goed werk

De reparatie aan mijn auto bleek veel omvangrijker te zijn dan gedacht, met bijkomende problemen. Maar het is toch gelukt alles op dezelfde dag klaar te krijgen. Top werk!

Behulpzaam en gemotiveerd

Probleem met de auto. Ze hebben goed uitgezocht waar het aanligt en het probleem opgelost. Ze hebben mij in het hele proces meegenomen en uitleg gegeven. Auto rijdt nog steeds goed en zonder problemen.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk duidelijk eerlijke respecterende mensen.

Autobedrijf Roseboom denkt met de klant mee. Je zegt wat je wilt of verwacht en er wordt mee gedacht. De klant wordt gezien. Vriendelijke mensen.

Goede service.

Prettig fijn.

• Prijs/Kwaliteit

Goed onderhoud voor een prima prijs

Er was voor de Aygo groot onderhoud nodig, en bovendien een waterpomp en een condensor. Bij de merkdealer een schrikbarend hoge offerte, dus na wat shoppen bij Roseboom uitgekomen. Duidelijke website, snelle offerte die zo'n 40% lager was dan die van de merkdealer. Alles netjes volgens afspraak nagekomen, super! Enig (klein) minpuntje, de leenauto had een lege tank. Maar dat was niet zo'n probleem, de pomp zit om de hoek.

Tot nu toe prima

Ik en nog veel te koert bij u om een goed overzicht te hebben. Bovendien heb ik geen ervaring met andere soortgelijke bedrijven.

Vriendelijk en kundig

Vriendelijk personeel neemt de tijd voor je en lost problemen naar tevredenheid op. Ze plaatsen niet zomaar nieuwe onderdelen maar denken mee in kostenbesparing. De factuur naderhand is alleszins reëel.

Top bedrijf

Het is een gerenommeerd bedrijf die met je meedenkt in het vinden van een passende oplossing! Goede service en hele sympathieke mannen. Ik ben blij dat ik bij deze garage de auto in onderhoud heb.

Dikke prima.

Niks te klagen.

Vaarkampseweg 2

6741 LW Lunteren

Over AutoFirst Autobedrijf Roseboom

Autobedrijf Roseboom, gevestigd in Lunteren, is een universeel BOVAG autobedrijf dat al jaren het goede adres is voor nieuwe auto’s en occasions. U treft bij Autobedrijf Roseboom betrouwbare occasions aan in alle soorten en maten. Het heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ook op het gebied van bedrijfswagens kunt u terecht bij Autobedrijf Roseboom. Voor het onderhoud aan uw auto hebben wij een gemotiveerd en goed opgeleid team monteurs. Wij beschikken over een moderne werkplaats, die is ingericht naar de huidige eisen. Bij ons kunt u terecht voor een APK, al uw reparaties en onderhoud. Wenst u meer informatie over het bedrijf, over een occasion of over een bepaalde dienst, dan kunt u contact opnemen.