zeer tevrede over service van mijn auto.

lieve mensen, top service,

• Prijs/Kwaliteit

Goede service dat ie is opgehaald en weer gebracht en hij rijd weer goed

snel en fijn geholpen

duidelijk advies en snel geholpen.

Toppers!

Kom al 10 jaar bij Roseboom voor de keuring en jaarlijkse servicebeurten en de nodige reparaties. Altijd vriendelijk vakkundig en een schappelijke prijs. Dank mannen!

Heel klantvriendelijk

Autobedrijf Roseboom is heel klantvriendelijk, staan altijd voor je klaar. Niets is ze te veel.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Fijn bedrijf

Vriendelijke mensen, goede service, gewoon een fijn bedrijf!

Perfecte service

Snel geholpen Vriendelijk en professioneel personeel Geen verborgen prijzen.

• Prijs/Kwaliteit

Snel geholpen, vakkundig en vriendelijk personeel.

Ik was al eerder bij dit bedrijf met mijn peugeot 107. Altijd uitstekend geholpen, kon ook snel terecht. Na inruil van mijn peugeot rijd ik nu een renault captur. Omdat ik dacht dat Roseboom vooral in c107go gespecialiseerd was, liet ik de renault bij een ander bedrijf onderhouden. Maar onder de Autofirst vlag onderhoudt Roseboom dus alle merken. Afspraak gemaakt en multiriem bij hen laten vervangen. Service als vanouds. Echt een geweldig bedrijf!!!!

Die is heel erg goed.

Gewoon een hele goede auto garage. Zijn eerlijk en betrouwbaar. Zou het iedereen aanbevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, eerlijk en kwaliteit!

Perfect!

• Prijs/Kwaliteit

Goeie service en vriendelijke mensen

Goede service en vriendelijke mensen deal snel gesloten en goeie prijs

Eerlijke garage

Altijd goede service!

Betrouwbaar en vakkundig autobedrijf

Ik breng hier graag mijn auto voor onderhoud. Goed en eerlijk advies en deskundige monteurs

Fijn om klant te zijn.

Duidelijke communicatie en goede service!

De service was prima

Ze kwamen de afspraak na

Snelle service

Staan altijd voor je klaar!

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd klaar en helpen zoeken naar oplossingen. Kortom denken mee,

Goede ervaringen met dit autobedrijf. Kennis van zaken. Meedenken naar oplossingen. Ook oog voor kosten en waarde van het voertuig. Kortom tevreden. Misschien een tip. Bij de pakketbezorgdienst wordt er een mailtje gezonden waar het pakket zich begeeft en wanneer het verwacht kan worden. Weet niet of het toepasbaar is in een garagebedrijf maar de klant wordt dan meer betrokken bij de status van de reparatie en wanneer deze gereed is.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen

Al jaren heel tevreden.

Als klant van deze garage geef ik al 10 jaar mijn brommobiel zonder zorgen mee voor reparatie of een servicebeurt. Hier wordt de klant beslist niet het vel over de oren getrokken en hoef je niet bang te zijn dat er half werk geleverd word. Kortom een blije klant.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen product geleverd zoals verwacht en omschreven via de telefoon door 1 van de medewerkers. Dikke 10 ga zo door!

perfect

snelle service , goede prijs

Top service!

Snelle en fijne service.

• Prijs/Kwaliteit

Werd meteen geholpen. Alles tiptop geregeld

Prima bedrijf

Geven vooraf de werkzaamheden door en stemmen dit af. Wachten op de auto voor als je van verder komt goed geregeld; werkruimte beschikbaar. Nette prijzen.

Uitstekend zoals altijd!

Ik kom al jaren bij dit bedrijf en altijd prima. Heel tevreden!

Over AutoFirst Autobedrijf Roseboom

Autobedrijf Roseboom, gevestigd in Lunteren, is een universeel BOVAG autobedrijf dat al jaren het goede adres is voor nieuwe auto’s en occasions. U treft bij Autobedrijf Roseboom betrouwbare occasions aan in alle soorten en maten. Het heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ook op het gebied van bedrijfswagens kunt u terecht bij Autobedrijf Roseboom. Voor het onderhoud aan uw auto hebben wij een gemotiveerd en goed opgeleid team monteurs. Wij beschikken over een moderne werkplaats, die is ingericht naar de huidige eisen. Bij ons kunt u terecht voor een APK, al uw reparaties en onderhoud. Wenst u meer informatie over het bedrijf, over een occasion of over een bepaalde dienst, dan kunt u contact opnemen.