Prima bedrijf. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Goede kwaliteit auto.

2 sterren: slechter dan verwacht

goed, snelle afhandeling

Alles netjes geregeld, kon de bus zelfs eerder ophalen en zelfs op zondag terugzetten. Afhandeling ook prima geregeld. Top service en betrouwbaar!!

Ik weet nog niet eens zeker of ik een auto ga huren, maar de service, snelheid van reageren, klantvriendelijkheid en behulpzaamheid vooraf vind ik al een beoordeling waard. Hier zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Uitstekend geholpen door het personeel. Goede voorlichting, aandacht voor de klant, komen afspraken na en correcte afhandeling met borg. j.v.d. Hel, Dordrecht d.d. 12-12-2012

Erg vriendelijk personeel, die altijd met de klant meedenken naar de beste oplossing. Ook de koffie die altijd klaar staat, kan ik enorm waarderen. Ik blijf vaste klant bij dit bedrijf.

Uitstekend geholpen. Nette voertuigen en vriendelijk personeel.

Uitermate goed geholpen! Alles duidelijk uitgelegd en heldere en scherpe tarieven. Naar mijn mening kon het niet eenvoudiger. M.v.g. Henk van Heeswijk

Positief.

Zeer goede ervaring mee gehad. Zeer snel een auto beschikbaar en ik had de auto 2 dagen langer nodig ook dit was geen probleem. Als ik een auto nodig heb kom ik hier zeker terug.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eerste indruk was goed. Snelle en duidelijke afhandelingen. Voor herhaling vatbaar.

2 sterren: slechter dan verwacht

Er is een verkeerde kilometerstand genoteerd bij terugkomst, waardoor de rekening in eerste instantie te hoog was. Het restant moet ik nog ontvangen. Ik vind het al zeer slecht dat er een verkeerde stand wordt genoteerd en mijn mening is dat als er iets is met teveel gereden kilometers of schade of dat de auto vies is, iig als er kosten bijkomen dit gecommuniceerd moet worden met de klant.

Wij hebben al enkele malen naar tevredenheid auto\'s gehuurd. Elke keer was er iets bijzonders aan onze zijde waar AutorentDrechtsteden goed op inspeelde. B.v. dat wij direct een kleine auto nodig hadden en wij ongevraagd het aanbod kregen om de auto bij ons te laten brengen zodat we gelijk door konden werken.

Netjes en goed

Ik heb 1 keer een personenbusje gehuurd

Molenvliet 83 3335 LH Zwijndrecht

78610 0394

Over INQAR Drechtsteden BV

Lokaal autoverhuurbedrijf met een landelijke dekking onder de vlag van de INQAR organisatie. Bestaande uit een team van enthousiaste, ervaren medewerkers. Ons servicegerichte team adviseert u graag vrijblijvend in de beste manier om invulling te geven aan uw flexibele vervoersbehoefte. Of het nu gaat om een verhuring voor een dag, weekend, week maand of jaar. U kunt voor al deze perioden bij ons terecht. Zowel voor verhuur,(short)lease en private lease. Dit alles op een flexibele basis waarbij meedenken met de klant centraal straat. Wij streven ernaar om een langdurige relatie met onze huurders op te bouwen. Waarbij pro actief handelen, flexibiliteit, kwaliteit, goede communicatie en een servicegerichte werkwijze bijdragen aan een prettige samenwerking op de lange termijn. Inqar Autoverhuur Drechtsteden biedt u ruime keuze uit jonge, betrouwbare en representatieve voertuigen, van diverse merken. Wij kunnen onze klanten extra service bieden omdat wij onze vloot in onderhoud hebben bij ons eigen autobedrijf AutoFirst Molenvliet in Zwijndrecht. Onze vloot bestaat uit personenauto's (ook automaat), bedrijfsauto's, personenbussen, dubbel cabinebussen en bakwagens met laadklep. Graag tot ziens bij Inqar Autoverhuur Drechtsteden, de koffie staat klaar! Team Inqar Autoverhuur Drechtsteden

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.