Eerlijke en betrouwbare partner die ik graag mijn wagenpark toevertrouw.

Ik ben sinds ruim 5 jaar klant bij Hafi en breng onze voertuigen graag van Gouda naar Andelst voor service, onderhoud en reparaties. Inmiddels heeft Hafi mij al bij de aanschaf van 2 nieuwe personenwagens ter zijde gestaan. Waar ik helaas in het verleden bij 2 verschillende merkdealers van Audi en BMW heb moeten constateren dat deze graag misbruik proberen te maken van de, naar hun verwachting, onkunde van een klant, heb ik gekozen voor Hafi. Men neemt de tijd om toe te lichten wat er eventueel gerepareerd moet worden en hoe e.e.a. heeft kunnen ontstaan. Alle opties worden goed doorgesproken en uiteindelijk worden de originele onderdelen tegen een scherper arbeidsloon ingebouwd. Voor ons geen andere partij meer als het gaat om onze auto's.

Goed geholpen ben tevreden

goed geholpen en zeer vriendelijk personeel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

• Kwaliteit

Prettige eerste ervaring, laagdrempelig contact

Eerste keer auto bij van Haarlem Fischer in onderhoud gehad. Zeer tevreden. Uitvoering conform afspraak en tussen tijds contact op de dag van uitvoering onderhoud. Vriendelijk te woord gestaan, plezierig laagdrempelig contact.

• Kwaliteit

Vriendelijk, snel en goede service

De ontvangst is altijd heel erg prettig, vriendelijk en rustig. Ik breng mijn auto hier altijd voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. In dit geval was er echter een ander probleem. Na dit aangehoord te hebben kwam men heel snel met een oplossing. Er word echt meegedacht.

Super service!

Altijd netjes geholpen, super service. Auto wordt weer netjes thuisgebracht, en grote kosten tijdens beurt worden netjes eerst overlegd,dus je komt niet voor grote verrassingen te staan. Ik ben zeer tevreden.

• Kwaliteit

Uitstekende garage met prima service

Op 19 november 2021 daar een Toyota Yaris gekocht. Prima auto...Geert nog bedankt voor het halen en brengen van de auto.

snelle en goede service

goede service en uitleg bij probleem met auto

Klantvriendelijkheid

Snel en vriendelijk geholpen

Betrouwbaar

Voor het eerst gingen we naar van Haarlem en fischer en zeker niet voor het laatst want we hebben besloten om vaste klant te worden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Correcte, vriendelijke en betrouwbare indruk!

De mensen in de receptie en werkplaats stellen zich klantgericht en flexibel op. Ze nemen de tijd voor je en luisteren goed naar de gestelde vragen (en eventuele ‘vragen achter de vragen’). Vakinhoudelijk prima en de prijzen zijn zonder meer redelijk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Netjes geholpen en klantvriendelijk gedacht

Nadat een vrachtwagen mijn achterportier ernstig had beschadig werd door de garage gezocht naar een nette en prijsvriendelijke oplossing door een (zo goed als nieuw) gebruikt portier op te zoeken. Als je het niet weet zie je het niet. Prima geholpen dus,

Top garagebedrijf

Zowel werkplaats, receptie, kantoor en verkoop zijn vakkundig en prettig.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

altijd goede service

Mannen staan altijd klaar als ik langskom, ook soms zonder afspraak, om me te helpen.

• Reden bezoek Andere reden

Super onderhoud gedaan

De bezoeken die nodig waren werden altijd keurig uitgevoerd Personeel ook altij vriendelijk.

Suoer goede service

Kan altijd snel terecht bij problemen met onze auto.

Ben heel goed geholpen

Fijn personeel en goede uitleg over onderhoud en apk

Gewoon fantastisch

Altijd snel geholpen staan altijd klaar. Klantvriendelijk en in voor een praatje. Eerlijke service en prijs Gewoon top

• Reden bezoek Andere reden

uitstekend

vriendelijk personeel. Betrouwbaar

betrouwbare garage

keurig onderhoud aan mijn auto verricht

Fijne service!

Zeer tevreden over de aankoop en het onderhoud van onze huidige auto bij deze garage.

• Kwaliteit

Fijn familie bedrijf met goede service. Zijn alle afspraken perfect nagekomen!

Wageningsestraat 15 6673DB Andelst

Over CarProf Van Haarlem & Fischer Andelst

Bij CarProf en BOVAG Autobedrijf van Haarlem & Fischer kunt u terecht voor nieuwe- en gebruikte personen- en lichte bedrijfsauto’s. In onze ruime showroom staan gemiddeld 25 occasions. De auto’s zijn zo opgesteld dat u er op uw gemak rond kunt lopen. Op ons riante buitenterrein is een ruime voorraad aan personen- en lichte bedrijfsauto’s gestald. In onze moderne werkplaats onderhouden en repareren we alle merken en modellen (lease) auto's en bedrijfswagens, lossen we storingen op en voeren we APK's uit. Ook zijn wij in het bezit van alle GMTO opleidingscertificaten, apparatuur en kennis van wetgeving NEN 9140 om alle voorkomende onderhoudswerkzaamheden, reparaties en storingen aan hybride en elektrische voertuigen uit te voeren. Nieuwsgierig geworden? Bekijk onze website, neem contact op of komt gerust een langs voor een kennismaking. U bent van harte welkom!

Over Carprof