Prima service. Je wordt eerst gebeld als er iets moet gebeuren. Vriendelijk personeel. Complete uitleg over de rekening.

Top geregeld en vriendelijk personeel

Heel Goede Service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke mensen met vakkennis en een eerlijke adviezen en goede dienstverlening.

Vriendelijke mensen met veel vakkennis en eerlijke adviezen en goede dienstverlening

Snelle en duidelijke service!

In de ochtend m’n auto gebracht. Ik kreeg een prima leen auto mee. Ik werd al snel gebeld over de stand van zaken en de kosten van de reparatie. Aan het einde van de middag stond m’n auto weer klaar. Ik heb een heldere uitleg gekregen over de werkzaamheden en factuur. Heel erg bedankt voor de goede service!

Wat een fantastische garage!

Wij komen al jaren met diverse auto's bij Marco en we zijn en worden altijd fantastisch geholpen. Iedereen is heel aardig en er wordt echt mee gedacht met de klant. Heel betrouwbaar en netjes. Hoop er nog jaren te komen! Vriendelijke groetjes Karin

Professioneel autobedrijf, zeer klantvriendelijk en uitmuntende service!

Vorig jaar overgestapt naar Marco Groen, gezien ik totaal niet meer tevreden was over mijn vorige garage en tot de dag van vandaag zeer tevreden! Vooraf duidelijke prijsopgave en afspraken worden gewoon goed nagekomen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

vriendelijke mensen leveren goede service

zie hierboven

Als vanouds perfect

Al jarenlang mijn vertrouwde onderhoudsbedrijf voor de auto. Ze hebben er daar al vele voertuigen van mij zien komen en gaan. Maar altijd goed en veilig onderhouden. Dus we gaan elkaar nog een lange tijd zien.

Helemaal top.

Bijzonder vriendelijke mensen. Prettige ontvangst bij de balie. Auto na grote beurt weer tip top.

Altijd top service!!

Altijd super service en ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Goede en snelle service!

Altijd vriendelijk, behulpzaam!

• Reden bezoek Andere reden

Alle reparaties worden van te voren in overleg met ons gedan

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Perfecte hulp. Zoals altijd.

Keurig mijn auto opgehaald. Uitgezocht wat er aan de hand was. Met een goede oplossing gekomen en rekeninghoudend met de portemonnee. Ze proberen met alles mee te denken. Echt heel blij met deze groep experts!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Erg tevreden en snel en betrouwbaar geholpen

Als prettig ervaren met een goed gevoel

Altijd een goede service

De service is goed, snel en altijd met een lach. Ik ga er graag naar toe

pech

Wij hadden pech met de auto, bleek accu te zijn, langs de garage gereden gelijk gekeken en nieuw accu er in gezet! Top

Goede. Eerlijke garagehouder

Geweldige garagehouder. Zeer tevreden

Uitermate tevreden

Een geweldige garage met vriendelijke personeel en kennis van zaken.

Vriendelijke service en goede prijs

De service is altijd super vriendelijk! Lopen even mee naar de auto als ik iets niet snap. Leggen rustig en duidelijk het factuur uit en als er apparte dingen zijn, word ik altijd even gebeld!

Altijd topservice!

Elke keer weer een topservice. Fijne leenauto als je je auto achter moet laten, goed overleg als er iets gedaan moet worden wat iets meer gaat kosten dan alleen het onderhoud. Altijd vriendelijk personeel.

Eerlijk en altijd goed.

Een top team dat goed op elkaar is ingespeeld. Ik krijg altijd netjes een kosten berekening voordat er tot reparatie word over gegaan. De prijs is nog nooit hoger uitgevallen eerlijk en transparante werkwijze. Dit zie je niet vaak meer.

Ajs altijd top

is niet veel te vertellen zoals altijd top

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ouderwetse service van hoog niveau

In tijd van nood zet het team van Marco groen zich in om de totale weekplanning om te zetten zodat ze mij toch kunnen helpen. Waar vind je nog dergelijke steun in het klantgericht denken.

Vakmannen

Goede communicatie, super tevreden.

Cornelis de Vriesweg 6 1746 CL Dirkshorn

Over Autovakmeester Marco Groen

Autovakmeester Marco Groen is gevestigd in Dirkshorn, Noord Holland. We zijn een merkonafhankelijk autobedrijf waar u terecht kunt voor onderhoud en reparatie van alle merken personenauto’s, elektrische of hybride auto, lichte bedrijfswagens, campers, caravans en aanhangwagens.

Over Autovakmeester