fijn bedrijf, vriendelijke mensen en prima service

fijn bedrijf, vriendelijke mensen en prima service

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende garage met duidelijke communicatie

al paar jaar mijn auto in onderhoud bij Rovemij Mijdrecht. Goede garage, service gericht, vriendelijk, open en duidelijk in communicatie. bij reparatie vooraf uitleg en prijsopgave. Nooit een verassing. Uitstekend !

Ok

Deskundig

Goede service en kosten

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage die de klant voorop stelt en met je meedenkt.

• Prijs/Kwaliteit

Ik had via de site makkelijk een onderhoudsbeurt voor mijn auto ingepland. Afgeleverd op de afgesproken dag. Werd nog even tussentijds gebeld zoals afgesproken ivm evt kosten. En ik kon de auto weer ophalen op de afgesproken tijd. Ze hadden mijn auto ook nog schoongemaakt. Bedankt voor de service!!

Heel klant en servicegericht

De contacten met de medewerkers verloopt altijd heel plezierig. Als auto 's en autotechniek niet jouw vakgebied zijn wordt ook de tijd en moeite genomen om zaken goed uit te leggen. Erg vertrouwd.

Professioneel en betrouwbaar

Heel fijn bedrijf met gekwalificeerd personeel. Transparante communicatie. Heb alle vertrouwen in deze mensen en laat m'n auto graag daar onderhouden.

APK en beurt

Weer prima. Goed, snel en in overleg.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, de auto rijd weer als nieuw.

De auto had een service beurt nodig, een paar lampjes vernieuwd na telefonisch overleg. Auto werd gewassen. Dus hij is weer als nieuw!

Komt afspraken na .

Zijn service gericht.

Vriendelijk en professioneel

We hebben een nieuwe Kia Picanto gekocht en onze Peugeot ingeruild. Dat ging allemaal heel ontspannen en de gesprekken ademden betrouwbaarheid en degelijkheid.

• Service N.v.t.

Goed en snel service!

Alles ging goed, auto gerepareerd binnen 1 dag. Super service.

Goed verholpen

Snel en efficiënt verholpen.

Vriendelijke verkoper niet opdringerig

Je krijgt alle ruimte om rustig rond te kijken in de showroom. Heerlijk zonder opdringerige verkoper, zelf kijken. Voor vragen staat er iemand voor je klaar. Die deze zo eerlijk mogelijk beantwoord. Mooie autos voor een prima prijs. We komen volgende keer hier weer terug.

• Prijs/Kwaliteit

geven me het gevoel van betrouwbaarheid.

Vriendelijke en betrouwbare garage.

Alles is goed geregeld!

Ik kon snel geholpen worden en alles is naar wens uitgevoerd! Top bedrijf!

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige mensen staan altijd voor je klaar En perfecte service

Goed geregeld

Fijne dealer. Die de zaken op orde heeft En goede service geeft

Snelle en vriendelijke service

Snelle service, probleem snel opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goede service, vriendelijke bejegening, goede prijs-kwaliteit verhouding

Wij komen al jaren bij dit bedrijf. Altijd een uiterst vriendelijke bejegening, zeer goede service en goede prijs-kwaliteit verhouding. Transparant in hun werkwijze. Denken heel erg mee in het belang van de klant. Zeer aan te bevelen!

• Prijs/Kwaliteit

Een goede behandeling, service.

Een goede afhandeling van mijn beurt.

Vriendelijk en vakkundig personeel

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke en heel kundige mensen.

Snel. Vriendelijk. Voordelig.

Prettige garage, duidelijke communicatie

Occasion gekocht bij deze garage, ben erg tevreden over de service, klantvriendelijkheid en communicatie.

Hofland 160

3641 GJ Mijdrecht

Over AutoFirst Rovemij

Autobedrijf Rovémij is een vertrouwd adres voor nieuwe en gebruikte auto’s Bij ons kunt u terecht voor deskundig onderhoud aan alle merken. Daarvoor hebben wij meetapparatuur die voor alle merken en types geschikt is. Onze mensen worden regelmatig bijgeschoold wanneer er nieuwe technieken nodig zijn om voor uw type auto optimale service te kunnen bieden. Onze occasions worden met zorg geselecteerd. Daarom kunnen wij op occasions boven de € 4.500,= BOVAG-garantie bieden. Zodat u als koper, vol vertrouwen, de weg op kan. Wij hebben ons aangesloten bij de branchevereniging AutoFirst. Dat betekent een extra garantie op vakmanschap, de beschikbaarheid van pechservice door heel Europa. En een onderlinge controle op service en kwaliteit.