Mijn beste vrienden, staan altijd voor je klaar met een glimlach op hun gezicht.

Prima mensen goede sfeer

Oké

• Prijs/Kwaliteit

Nette service, eerlijk, flexibel en vollop meedenken

Mike denkt goed mee met wat je wensen zijn. Praat je niets aan en is zeer flexibel.

Prima werk

• Prijs/Kwaliteit

Snelle, correcte en betaalbare service

Vanwege de apk keuring van mijn auto was ik bij Rovemij. De auto stond ruim binnen het afgesproken uur klaar. Het liep op rolletjes.

in een zin PRIMA!!!!

Zeer goed . Prima service! Weet waar je aan toe bent. Geen verrassingen. Vriendelijke mensen.

• Prijs/Kwaliteit

Zo als altijd vriendelijk en goed.

Uitstekende Service

Ik had een storing aan me auto, werd gelijk geholpen ondanks dat ze het druk hebben

Een 10 voor klantvriendelijkheid

Wederom goed geholpen

vriendelijke professionele adequate hulp

Ben al jaren klant en zeer tevreden. Zeer vriendelijke professionele en adequate hulp.

Aankoop Volvo V70 bij Rovemij

Zo’n 2 maanden geleden hebben wij hier een Volvo V70 aangeschaft. De foto’s en advertentietekst waren duidelijk en compleet. Bij ontvangst was er een vriendelijke verkoper die ons goed heeft begeleid met de aankoop. Er heerst een prettige en familiaire sfeer in dit autobedrijf. Na aflevering bleek dat er een klein technisch mankement was; dit werd echter spoedig en goed hersteld door hen. Absoluut een aanrader!

Deskundig

De reparatie kon vlot en deskundig verholpen worden

• Prijs/Kwaliteit

Wat fijn dat we zo snel geholpen zijn.

We hadden zo bleek een spijker in de band. De werd uiteraard gerepareerd. Maar tegelijkertijd werden de winterbanden omgezet. Dit scheelde weer een nieuwe afspraak maken. Tijdens een kleine algemene controle bleek ook de ruitenwisser aan vervanging toe. Wat wel handig bleek gezien het weer.

Supergoed

Super service. Heel vriendelijk

fijn bedrijf, vriendelijke mensen en prima service

fijn bedrijf, vriendelijke mensen en prima service

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende garage met duidelijke communicatie

al paar jaar mijn auto in onderhoud bij Rovemij Mijdrecht. Goede garage, service gericht, vriendelijk, open en duidelijk in communicatie. bij reparatie vooraf uitleg en prijsopgave. Nooit een verassing. Uitstekend !

Ok

Deskundig

Goede service en kosten

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage die de klant voorop stelt en met je meedenkt.

• Prijs/Kwaliteit

Ik had via de site makkelijk een onderhoudsbeurt voor mijn auto ingepland. Afgeleverd op de afgesproken dag. Werd nog even tussentijds gebeld zoals afgesproken ivm evt kosten. En ik kon de auto weer ophalen op de afgesproken tijd. Ze hadden mijn auto ook nog schoongemaakt. Bedankt voor de service!!

Heel klant en servicegericht

De contacten met de medewerkers verloopt altijd heel plezierig. Als auto 's en autotechniek niet jouw vakgebied zijn wordt ook de tijd en moeite genomen om zaken goed uit te leggen. Erg vertrouwd.

Professioneel en betrouwbaar

Heel fijn bedrijf met gekwalificeerd personeel. Transparante communicatie. Heb alle vertrouwen in deze mensen en laat m'n auto graag daar onderhouden.

APK en beurt

Weer prima. Goed, snel en in overleg.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, de auto rijd weer als nieuw.

De auto had een service beurt nodig, een paar lampjes vernieuwd na telefonisch overleg. Auto werd gewassen. Dus hij is weer als nieuw!

Over AutoFirst Rovemij

Autobedrijf Rovémij is een vertrouwd adres voor nieuwe en gebruikte auto’s Bij ons kunt u terecht voor deskundig onderhoud aan alle merken. Daarvoor hebben wij meetapparatuur die voor alle merken en types geschikt is. Onze mensen worden regelmatig bijgeschoold wanneer er nieuwe technieken nodig zijn om voor uw type auto optimale service te kunnen bieden. Onze occasions worden met zorg geselecteerd. Daarom kunnen wij op occasions boven de € 4.500,= BOVAG-garantie bieden. Zodat u als koper, vol vertrouwen, de weg op kan. Wij hebben ons aangesloten bij de branchevereniging AutoFirst. Dat betekent een extra garantie op vakmanschap, de beschikbaarheid van pechservice door heel Europa. En een onderlinge controle op service en kwaliteit.