Professioneel en gelukkig ook informeel

Goed en makkelijk een afspraak kunnen maken. Heel fijn dat ik als klant bij de A.P.K. aanwezig mocht zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Fantastisch geholpen. Erg vriendelijke personeel en een erg goede service!

Altijd goede service

Goede monteur’s met veel kennis.

Goede service vriendelijke mensen

Geweldige garage!

Bij de zoektocht naar een (2e hands )auto ben ik bij vele garages in Nederland geweest. Maar deze garage voelde gelijk goed. Ontvangst was prettig. koffie stond klaar. auto stond klaar. Alles zeer netjes ! Afhandeling heel prima. Er zat een heel klein plekje op de motorkap (niet eens noemenswaardig) die er zelfs nog werd uitgehaald. Ik kon in de middag de auto gelijk meenemen! Superblij mee. Dubbel dwars het ritje vanuit Groningen waard. Een eventuele volgende auto zal ik zeker hier kopen!

• Prijs/Kwaliteit

Voor reparatie/ onderhoud nette offerte en gesprek met monteur over noodzaak van reparaties.

Fijn bedrijf!

Het voelde erg vertrouwd. Vriendelijke en fijne mensen waar je je op je gemak voelt en een gesprek mee kunt voeren. Alles was bespreekbaar. Deal was snel gesloten!

Goede klantenservice en klantvriendelijkheid

Wij hebben er een mooie auto gekocht, en wij werden aan alle kanten geholpen. Een aanrader om daar een auto te kopen. Erg veel keuze in veel jaartallen.en merken auto’s.

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig. Ik werd gelijk geholpen en stond 5 minuten later alweer buiten.

• Prijs/Kwaliteit

Goede communicatie en no nonsens bedrijf en dito verkoop.

Goede communicatie en no nonsens bedrijf en dito verkoop. Voelt aan als de plaatselijke dorpsgarage, maar is veel meer dan dat. Auto moet nog geleverd worden, dus wellicht een update. Maar tot nu toe zeer tevreden.

Top autobedrijf

Ondanks de vakantiedrukte nog een afspraak kunnen maken die binnen afgesproken tijd werd uitgevoerd. Tijdens de reparatie werd ik keurig op de hoogte gehouden over de te vervangen onderdelen zodat we niet voor onverwachte verrassingen kwamen te staan.

• Prijs/Kwaliteit

Serieus klantgericht en niets is ogenschijnlijk te gek. Caravan na onderhousbeurt thuisgebracht vanwege niet halen deadline! Supersevice.

• Prijs/Kwaliteit

goed contact en overleg met Wim

blij dat ik de gehele caravan heb laten keuren ,diverse dingen zef niet opgemerkt en door Wim wel geconstateerd en hersteld .

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend bedrijf met een super Service

Voor de tweede keer een auto gekocht bij dit autobedrijf. Een prima inruil gekregen en de service was ook uitstekend. Een set nieuwe automatten werden zelfs nog nagestuurd. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Fijne garage

Persoonlijke hulp. Kort lijntje door WhatsApp, Zeer schone en mooie werkplaats en goed geholpen.

Vriendelijk, professioneel.

Vriendelijk personeel, ze leggen goed uit wat er gaat of moet gebeuren. Stemmen van te voren af wat de kosten zijn. Prima. Ook prettig om zelf online afspraak te kunnen plannen middels gebruiksvriendelijke tool.

Top geholpen

Goeie service en top geholpen staan direct voor je klaar

Zeer goede service

Geen onzin over je auto. Duidelijke afspraken en haal en brengen doen ze ook met liefde. Ze houden je op de hoogte zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

uitstekende service, klantvriendelijk, transparant

Vanaf het eerste contact is H&N hartelijk en helder, vriendelijk en deskundig. Werkzaamheden worden conform afspraken deskundig uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en vriendelijke ontvangst

Vriendelijk en deskundig geholpen door Marcel met uitstekende service. Heel blij mee. Absolute aanrader.

Prettige gastvrije ervaring

Vriendelijke in omgang, aandacht voor klachten ovrt je auto prettige ontvangstruimte en onbeperkt koffie etc technisch vakkundig en betrouwbaar in het doen van je opdracht van je voertuig Zeer wel mijn aanbeveling voor deze garage!!! Blijf klant.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en plezierige service met allemaal toppers

Snellen en plezierige service met deskundig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Netjes gehopen met onze zoektocht

Onze ervaring was al goed toen we 6 jaar geleden een auto zochten, dit jaar opzoek naar een andere auto, we zijn weer goed gehopen

Altijd tevreden

Goede ervaring, goede communicatie. Vriendelijk Goede service

Kruiwiel 10 7773NL Hardenberg

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universeel garagebedrijf aangesloten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multifunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen- en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de BOVAG-richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze voorraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op Kruiwiel 10.