Eerlijk en betrouwbaar.

Ik ben prima geholpen. Geen gladde praatjes, gewoon een eerlijk verhaal in heel nette garage. Ook de werkplaats ziet er goed uit. Goede auto bij goede garage, mooie combinatie.

• Prijs/Kwaliteit

het zyn goede vak mensen

het is goed bedryf ebel

helemaal tevreden.

We zijn goed geholpen. duidelijk geinformeerd en daarom tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige garage met vriendelijke mensen

Maandagmiddag auto voor een beurt gebracht zodat ze er dinsdagochtend mee aan de gang konden dinsdagochtend om 7.00 uur al een berichtje ontvangen met een prijsopgave met vervang advies maar ook wat nog niet hoefde te gebeuren de factuur kwam precies overeen met de opgave en om 15.00 middags al een bericht dat de auto weer klaar stond En belangrijk de auto rijd weer super!! Dat hoor ik in mijn omgeving nog wel eens anders Fijn hofsink en nijland = afspraak is afspraak

Goede service vriendelijk personeel

Goede service , overleg over extra kosten wist precies waar we aan toe waren

Snel en niet te duur.

Geweldig snel geholpen.!!!

Goed en vriendelijk

Goed hulpzaam vriendelijk

Uitstekende service!

Ik ben al 15 jaar klant en zeer tevreden. De eigenaren werken zelf volop mee en dat merk je als klant. Service zit in het DNA van Hofsink en Nijland! Ga zo door team Hofsink en Nijland!

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar bedrijf met goede service

Betrouwbaar bedrijf waar klantvriendelijkheid voorop staat. Vriendelijke ontvangst; prettig zaken doen.

Prima garage

Voor het eerst met onze auto H&N. Alles ging zoals afgesproken. Niks op aan te merken, gewoon top. En de prijs viel best mee. We gaan er de volgende keer weer naar toe.

• Prijs/Kwaliteit

Noodzakelijke onderdeel direct besteld en dit was binnen 2 uur binnen zodat dit dezelde dag nog geplaatst kon worden

• Prijs/Kwaliteit

Zeer deskundige garage, altijd vriendelijk

Zoals altijd weer uitstekend geholpen, vriendelijk en respectvol naar de klanten, Oplossingsgericht, ben hier al meer dan 10 jaar klant, verdienen een prijs voor de schoonste garage.

• Prijs/Kwaliteit

Het onderhoud aan de caravan is heel professioneel verlopen. Het personeel is prettig in omgang en klantvriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Professionele garage met een no-nonsense cultuur

De garage heeft professionele mensen in dienst, die weten waar ze het over hebben. Er wordt duidelijk met je overlegd wat wel en niet kan, zodat je weet waar je aan toe bent. Het bedrijf is schoon en netjes en je wordt er vriendelijk ontvangen, hier ben je echt nog klant.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer netjes en goed geholpen

Bij binnenkomst netjes ontvangen en ter woord gestaan. Na enkele dagen dat wij de auto gekocht hadden werden wij aangenaam verrast met een update van onze nieuw aangeschafte auto. Er waren foto's toegevoegd om te laten zien dat ze de auto rijklaar aan het maken waren voor aflevering.

Goed en mens

• Prijs/Kwaliteit

Goed bedrijf met een Top service

Ben zeer tevreden over dit bedrijf, hebben uitgebreid een proefrit kunnen maken en dit is gewoon top service. Een gemoedelijk bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Betrouwbaar,eerlijk ,vriendelijk,

Betrouwbaar, eerlijk,vriendelijk.

Snelle service

Probleem met de auto en was de eerste keer dat ik hier kwam en gelijk zelfde dag goed geholpen

Vriendelijk en snel geholpen

Ik kom hier al jaren en heb alle vertrouwen in dit bedrijf.

• Prijs/Kwaliteit

Professioneel en gelukkig ook informeel

Goed en makkelijk een afspraak kunnen maken. Heel fijn dat ik als klant bij de A.P.K. aanwezig mocht zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Fantastisch geholpen. Erg vriendelijke personeel en een erg goede service!

Altijd goede service

Goede monteur’s met veel kennis.

Goede service vriendelijke mensen

Geweldige garage!

Bij de zoektocht naar een (2e hands )auto ben ik bij vele garages in Nederland geweest. Maar deze garage voelde gelijk goed. Ontvangst was prettig. koffie stond klaar. auto stond klaar. Alles zeer netjes ! Afhandeling heel prima. Er zat een heel klein plekje op de motorkap (niet eens noemenswaardig) die er zelfs nog werd uitgehaald. Ik kon in de middag de auto gelijk meenemen! Superblij mee. Dubbel dwars het ritje vanuit Groningen waard. Een eventuele volgende auto zal ik zeker hier kopen!

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universeel garagebedrijf aangesloten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multifunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen- en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de BOVAG-richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze voorraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op Kruiwiel 10.