Snelle en goede service

Prima !

• Prijs/Kwaliteit

mijn vertrouwen is in drieëntwintig jaar nog steeds even groot aanwezig

Al drieëntwintig jaar maak ik gebruik van de diensten van Hofsink en Nijland. Naast geweldige service zijn zij een voorbeeld hoe je mensen kunt binden als klanten voor het leven. Geweldig

Nette garage vriendelijke mensen

Auris gekocht tijdens bezichtiging en proefrijden zag ik dat de automat aan de bestuurders kant miste geen probleem dacht ik nog. bij het later in de week ophalen van de Auris lagen er 4 nieuwe matten in de auto zonder er over gesproken te hebben dat is toch een leuk extraatje en service.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle hulp, flexibel in de planningen duidelijke communicatie

Het lukte mij niet om mijn auto op de dag zelf te brengen. Dan breng je hem toch eerder, zorgen wij dat er een vervangende auto voor u klaar staat!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd alles volgens afspraak, altijd correct

• Prijs/Kwaliteit

Ten zeerste aan te bevelen

Mijn ervaring met Hofsink en Nijland zijn uitstekend. 2 maanden geleden onze nieuwe auto hier aangeschaft, na korte tijd op een probleem gestuit wat tijdens proefrit en inspectie van de auto niet waarneembaar was. Contact gelegd met Hofsink en Nijland en kon de auto daar de volgende dag meteen neer zetten. Tevens stond er gelijk een leen auto klaar voor mij..samen gekeken naar het probleem van de aangeschafte auto, en middels een uitstekende tegemoetkoming de auto weer probleemloos in mijn bezit. Vanaf begin tot eind verliep het contact met Hofsink en Nijland perfect, en ik ben er van overtuigd dat deze mensen niets liever doen dan eerlijke auto's te verkopen. Wat mij betreft dus een perfect adres om je auto aan te schaffen, danwel te onderhouden.

Netjes correct en meedenken

Wordt netjes tw woord gestaan, denken mee

Goed voor elkaar.

Prettig

• Prijs/Kwaliteit

Gaan al een tijdje naar Hofsink en Nijland voor onze auto. Altijd goed service, vriendelijk en bellen altijd netjes als ze iets vinden aan de auto en geven de prijs van te voren door.

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed. Het is een net bedrijf met goede monteurs. Flexibel door voldoende vervangend vervoer.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, en verstand van zaken

Super bedrijf

Welk je probleem ook hebt met de auto, Hofsink&Nijland lost het snel en netjes op.

Top bedrijf

Goed service

Super coulance!!!

Bijna een jaar na het monteren van nieuwe remschijven etc. begon de auto wat te trillen bij het remmen. Eerst was het niet hinderlijk maar na een paar maanden begon ik me ongerust te maken. Dus reed Bert zelf de auto en besloot dat het gecontroleerd moest worden. Bij controle bleek dat minstens één van de schijven krom was en werden er twee nieuwe op gezet. Vooral super dat me daarna verteld werd dat Hofsink en Nijland dit onder coulance gerepareerd was en ik geen rekening zou krijgen. Petje af!

uitstekend

Er wordt goed overlegd wat er gebeuren moet. En er wordt mee gedacht wat je het best kunt doen.

• Prijs/Kwaliteit

Bert heeft me goed geholpen en ben erg tevreden over mijn nieuwe VW Polo!

Er heerst een goede sfeer bij de garage. Ik ben erg goed geholpen door Bert en ben super tevreden! Heel erg bedankt :)

Keurig

Veder alles goed geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Lekker vlot en vriendelijk geholpen en bedankt voor de prijsstelling.

Lekker vlot en vriendelijk geholpen en bedankt voor de prijsstelling.

Zeer goede service

Vriendelijk en goed geholpen. Serieuze zaak. Auto werd zelfs in Venlo afgeleverd.

Heel prettig.

Ze nemen alle tijd en informeren je volledig

vriendelijk & nette garage

vriendelijk en warm ontvangst met koffie. duidelijke uitleg over de auto. ruime tijd rond kunnen rijden. bij terugkomst alle details doorgenomen en nette prijs kunnen afspreken. en via de mail leuke update van de status van de auto.

Deze keer erg tegengevallen

Enkele dingen oké Maar bij zoveel gedaan te hebben zou ik het fijn gevonden hebben dat de APK dan wel gratis zou zijn en prijsvergelijking zitten jullie aan de Hoge kant en ik weet dat alles tegenwoordig stuk duurder is En verder de service is nog steeds oké Persoonlijk contact is stuk minder dan voorheen Verder zal ik jullie nog wel aanbevelen Vriendelijke groet

Nette service

Net en klantvriendelijk bedrijf

Over AutoFirst Hofsink & Nijland

Wij zijn een universeel garagebedrijf aangesloten bij de Autofirst organisatie. Gevestigd op bedrijventerrein Haardijk kunt u onze multifunctionele garage vinden. Onze garage is voorzien van de nieuwste uitleesapparatuur voor alle merken. Wij voeren al het onderhoud uit aan uw personen- en bedrijfswagen. Ook voeren wij volgens de BOVAG-richtlijnen onderhoud uit aan uw caravan en aanhangwagen. Tijdens het verblijf van uw auto in onze garage zorgen wij voor vervangend vervoer, leenfiets, haal en breng service. Zodat u mobiel blijft. Bent u op zoek naar een andere auto kijk dan voor onze voorraad op www.hofsink-nijland.nl ook voeren wij zoekopdrachten voor u uit. Kortom tot ziens op Kruiwiel 10.