Een prettige garage met een uitstekende monteur

Het is duidelijk te zien aan de eigenaar/monteur dat het een liefhebber is van zijn vak. Mijn auto rijdt weer heerlijk. Ook waren ze eerlijk over wat er wel en niet vervangen moest worden.

• Bereikbaarheid

Goede service, kostprijs vooraf bekend en vriendelijke/persoonlijke bediening

Voor nieuwe remblokken voor mijn Mercedes gekozen voor Car Care Rotterdam. Dit bedrijf uitgekozen via "garagevergelijker.nl". Afspraak maken was makkelijk en prijs was vooraf bekend (veel lager dan bij Kwik-Fit!). Snelle en vriendelijke service van dit mooie en moderne bedrijfje. Bestaan dit jaar ook 25 jaar!! Voor eventuele vervolgreparaties kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen.

Profesjonalne usługi

Bardzo miła obsługa z dużym doświadczeniem polecam

• Bereikbaarheid

Pas geleden deze garage ontdekt. Ik ben goed geholpen en Irma is erg gastvrij. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en hebben snel en accuraat de reparatie uitgevoerd. Bij mijn volgende APK weet ik wel waar ik moet zijn.

Uitstekend op alle vlakken

Super garage op ieder gebied. De kwaliteit van reparatie en onderhoud, maar ook advies en klantenservice. Daarbij biedt Car Care Rotterdam dit aan voor een zeer concurrerend tarief! Mijn derde bezoek (oude auto ;)), en weer zéér tevreden!

• Bereikbaarheid

Fijne mensen en zeer klantvriendelijk. Wanneer er ook iets aan de auto ontdekt wordt wordt je eerst gebeld om op de hoogte te stellen en jij bepaalt zelf of de reparatie gedaan wordt of niet. Goede advies en duidelijke uitleg over alles dat aan de auto gedaan werd. Irma is zeer vriendelijk en kon ik zelfs een praatje doen. De werkplaats zelf is ook schoon en netjes. Echt een aanrader!

• Bereikbaarheid

Een hele,fijne garage waar ik en mijn familieleden de auto s altijd in onderhoud hebben.

Vanaf dat ik in Prinsenland kwam wonen was ik op zoek naar een goede garage.Deze werd mij aanbevolen en ik ben er nooit meer weggegaan. Wordt altijd goed geholpen. Mag altijd even langsrijden voor een lampje te verwisselen en dat soort kleine reparaties. Hoef niet van tevoren te bellen, Dit is voor mij de service die ik zoek.

• Bereikbaarheid

hele aardige mensen die verrassend hoge prijzen rekenen

Bij toeval kwamen we bij Car Care aan omdat we onze auto wilden laten reinigen. Onderweg kregen we problemen met de rem en moesten we hen vragen ook hier naar te kijken. We werden heel vriendelijk ontvangen door het echtpaar dat dit bedrijf leidt. Het feit dat mevrouw heel snel - meerdere keren- begon over alle goede recensies en contacten met leasemaatschappijen deed heel even onze verbazing wekken, want waarom zou je jezelf direct zo aan willen prijzen? Maar oké, wellicht is het trots en als je zo hard werkt kan je ook trots zijn denk ik. Er was een onderdeel kapot in onze auto en ze zou dit onderzoeken, de prijs communiceren en het met toestemming repareren. Absoluut heel vriendelijk en correct. Totdat we een telefoontje kregen dat een bepaald onderdeel 400 euro ex btw zou gaan kosten (zonder arbeidsloon) en incl de rest van de reparaties (bijvullen van de airconditioning vloeistof) de total beurt 1000 euro zou kosten. Op internet vond ik het specifieke onderdeel zelf (nieuw) voor 168 euro incl btw ipv bijna 500. En achteraf werden niet alle prijzen even goed gecommuniceerd, waardoor de rekening alsnog hoog uitviel met alleen maar enkele kleine onderzoekjes. We zijn naar onze eigen garage gegaan en voor 225 euro incl arbeidsloon wordt het daar nu gerepareerd en de airconditioner bijgevuld. Wellicht worden prijzen hoger als je vooral leasemaatschappijen bedient, maar als particulier die zelf de rekeningen moet betalen moet je hier niet zijn.

• Bereikbaarheid

Top kwaliteit en erg meedenkend!

Dit is een garage wat ik iedereen kan aanraden. Eerlijke mensen die graag met je meedenken! Ik heb niet eerder een vaste garage gehad omdat alles via mijn leasemaatschappij ging, maar hier ga ik zeker terugkomen als er weer iets is met de auto! Dank voor je advies en hulp Irma! Groeten, Herman

• Bereikbaarheid

Goeie kwaliteit en super service

Uitstekende garage op zowel het repareren als op de randzaken. Goed bereikbaar, meedenkend en transparant. Ook is de monteur een man die zijn vak perfect verstaat. Je wordt als mens behandeld en niet als nummer. Ook qua prijs competitief!

• Bereikbaarheid

Topservice voor auto en klant

Onlangs een auto gekocht bij Carcare. Zeer tevreden denken met de klant mee voor de beste keuze. De auto is keurig afgeleverd.

Fijne garage, eerlijke mensen

Er wordt deskundig advies gegeven en er worden geen onnodige handelingen gedaan waardoor de je voor onverwachte kosten komt te staan

• Bereikbaarheid

Vak mensen die je zo snel mogelijk weer veilig de weg op willen hebben.

Ik hoorde een "rammel" onder mijn auto waarvan ik zeker wist dat die niet thuis hoorde, dus maar even langs John en Irma. Stukje mee gereden, op de brug en het mankement was al snel gevonden. De volgende dag bracht ik mijn auto, zou mijn auto achterlaten en hem later weer ophalen omdat John nog bezig was met andere auto's. Maar het was best koud en ik moest naar huis lopen (nee hoor, smelt ik zeker niet van!!), dus ik ging op weg. Maar na een paar minuutjes belde Irma me op en zei me dat ik terug kon komen omdat John mijn auto gelijk onder handen zou nemen en ik kon wachten!! Maar helaas dacht mijn auto daar toch anders over, want toen John mijn banden eraf had gehaald bleek er ook nog een veer kapot te zijn, dus moest mijn auto alsnog achter laten omdat deze besteld moest worden. Pech voor mij, want toen moest ik alsnog naar huis lopen, haha!! Maar de volgende dag kon ik mijn auto weer ophalen en hij rijdt weer als een zonnetje! John en Irma...........bedankt weer voor deze service! Ik weet dat ik altijd op jullie kan bouwen!

goede en eerlijk service

Kom al jaren bij Car Care Rotterdam over de vloer. Ik ben altijd vriendelijk geholpen. Men is eerlijk over de uit te voeren reparatie. Mocht je nog een degelijke en betrouwbare garage zoeken, dan raad ik Car Care Rotterdam aan.

Zeer behulpzaam.

Erg vriendelijk en eerlijk. Zal altijd mijn auto hier brengen.

Goeie service

Er wordt een gele goeie service verleend

top garage goede service

super garage snelle service, redelijke prijzen en zeer vriendelijk personeel.

• Bereikbaarheid

Altijd weer even hartelijk en behulpzaam

Altijd weer even hartelijk en behulpzaam geholpen. 100 procent aan te raden garage!

Super service

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant. Altijd goede service en vakwerk.

Heel goede ervaring.

Ik ben van begin af aan klant bij Car Care. Iedere jaar voor grote beurt en APK. Altijd goed geholpen. Ik ben een tevreden klant.

• Bereikbaarheid

Geweldig en zorg voor veiligheid

Mijn remmen bleken op en versleten te zijn ook mijn remschijven. Het was vrijdagmiddag dat we er achter kwamen. Ik kon mijn auto gelijk achter laten en 3 uur later had ik hem gerepareerd en al terug. Zodat ik en me dochtertje weer veilig de weg op konden.

zeer goede klantvriendelijkheid

De klantvriendelijkheid was uitstekend, het voelde gelijk vertrouwd. De medewerkers waren zeer behulpzaam en eerlijk. Ik heb hier een nieuwe auto gekocht en heb er zekers geen spijt van, ze hebben fijn ondersteund.

• Bereikbaarheid

Snelle, goede service en heel erg klantvriendelijk!

Car Care Rotterdam levert een snelle en goede service. Ze zijn super klantvriendelijk en denken graag met je mee. Ze nemen de tijd om dingen uit te leggen en gaan net een stapje verder om je te helpen. Ik ben ontzettend tevreden!

• Bereikbaarheid

Geweldig en vakkundige service!!!

Superblij met een garage als CarCare!! Betrouwbaar, eerlijke adviezen, altijd met je meedenken en je geen oor aan willen naaien. Mijn auto pas weer voor een grote beurt en APK geweest en hij rijdt weer als een zonnetje!! Car care takes GOOD care of your car!!!!

Anthonetta Kuijlstraat 17

3066 GS Rotterdam

10751 0596

Over Car Care Rotterdam

Uw auto is onze zorg ! Ondanks de moderne technieken, is een auto nog steeds onderhavig aan slijtage door het gebruik. Car Care Rotterdam is een door Bovag en RDW erkend professioneel bedrijf. Het is ons doel een kwalitatief hoogwaardige dienst te verlenen om u zodoende vol vertrouwen en tevredenheid de weg op te laten gaan. Als universeel autobedrijf zijn we niet gebonden aan een bepaald merk. Car Care Rotterdam is uw universeel garagebedrijf voor reparatie, onderhoud en APK voor alle merken auto´s. We staan voor kwaliteit tegen een concurrerende prijs.

Over Autoservice Totaal