Gewoon goede kwaliteit prijs !!!

Gewoon goede kwaliteit prijs !!!

Klasse

Super service

Ik ben al een paar keer met mijn auto langs geweest voor verschillende dingen. Altijd een goede en snelle oplossing. Vriendelijk te woord gestaan.

• Bereikbaarheid

Wij zijn nog niet zo heel lang een klant van bu-car, maar tot nu toe heel tevreden. Staan vlug klaar Goede service Vriendelijk

Top plek voor je auto

Bij Bu-car zijn ze vriendelijk. Fijne en snelle deskundige service. Een rekening moeten betalen is nooit fijn maar hier valt het altijd mee qua prijs en dat is ook weer mooi meegenomen

Snelle service

Ik hoorde iets aan mijn auto, kon gewoon meteen langs komen en er werd meteen naar gekeken. Snelle top service!

• Bereikbaarheid

Mijn ervaring met BU-CAR is heel goed.

Ik heb geen spijt dat ik op aanraden van mijn vorige monteur naar BU-CAR ben overgestapt. Goede service , zeer behulpzaam en voor zover ik kan beoordelen deskundige monteurs. Prijs-kwaliteit is ook goed.

Echt zeer goed

Eigenaar frans van bucar een man van weinig woorden , maar geeft deskundig advies en dat is top voor de klant. Dat is mijn ervaring al sinds vijf jaar.

Zeer goede service

Fijne en kundige mensen

Klantvriendelijk en behulpzaam

Tijdens een APK waren er kostbare gebreken vastgesteld. Ik kreeg daarover vooraf een telefoontje en een mail met een offerte. Super

• Bereikbaarheid

Word altijd goed en netjes geholpen

Snel en goed geholpen

Om van de service van Bu-car gebruik te maken rijd ik graag een stukje om. De service is top, er wordt goed meegedacht. Keuring en beurten worden goed gecombineerd. Verder is het een no-nonsense bedrijf dat gericht is op het leveren van kwaliteit tegen een betaalbare prijs.

• Bereikbaarheid

Vakkundig garage met uitstekende kwaliteit.

Ik heb al jaren twee auto's in onderhoud. Die zijn al ouder en hebben goed onderhoud nodig. Dit gebeurt altijd in goed overleg en het geleverde onderhoud gebeurt volgens afspraak met kwaliteit.

• Bereikbaarheid

Ik word altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Ik vind dit een prettige garage waar ik ook het volste vertrouwen in heb.

Fijne service

Vriendelijk personeel

• Bereikbaarheid

goede service en gemakkelijk in contact

goed geholpen

goed geholpen

• Bereikbaarheid

Hele goeie service en snel!

Auto snel en keurig afgeleverd na keuring. Tussentijds keurig gebeld voor de kosten. Prima!

• Bereikbaarheid

Klantvriendelijk bedrijf en een zeer goede service !Ik ken

Ik ken het bedrijf vanaf het begin dat het gestart is in Bakel en heb er nog geen klachten over gehoord , de service is zeer goed en de prijs is in verhouding .

• Bereikbaarheid

Kwaliteit, klantvriendelijk en no nonsens

Vanaf het eerste moment een vertrouwde en vriendelijke ervaring en omgeving om hier het onderhoud van onze auto te laten doen. Goede informatie en kennis van zaken. Prijs/kwaliteit is ook in orde.

Duidelijk en direct

Afgelopen jaar heeft BU-CAR de distributieriem van mijn auto vervangen. Is goed verlopen om te beginnen met duidelijke communicatie. Auto doet het weer prima.

Goede communicatie

Ik ben zéér tevreden over het contact met BUCAR

• Bereikbaarheid

Deskundige en vriendelijke behandeling staan altijd voor je klaar als er iets is.

Goede service, correcte afhandeling

No-nonsense. Altijd correcte behandeling en afhandeling. Een juiste prijs/prestatie verhouding

• Bereikbaarheid

staan altijd klaar en werken accuraat

rustige en kundige manier van werken en omgaan met de klant. ik ben er erg blij mee. Top!

Hooieeuwsels 11 5761 DC Bakel

Over BU-CAR

Het bedrijf is gestart als Autoschade- en Onderhoud van Bussel en in 2016 overgegaan in Bu-car. Tijdens deze overgang zijn wij ook verhuisd naar een nieuwbouw locatie op de Hooieeuwsels 11a in Bakel. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een volwaardig uiterst modern bedrijf, voorzien van alle benodigde gereedschappen en apparatuur. Buiten de benodigde diploma's en certificaten, is onze kennis en praktijkervaring het belangrijkste. Technische reparaties, onderhoud en APK kunnen in ons bedrijf worden gecombineerd. Eventueel ook met schadeherstel en laswerk. Ook voor speciale projecten bent u bij ons aan het juiste adres!

Over Autoservice Totaal