kleine beurt, op tijd geholpen ,mijn tweede kennismaking met dit bedrijf.Laat voortaan mijn auto hier in onderhoud.

Ik was hier voor een keuring en een kleine onderhoudsbeurt. Een garage met goede bedoelingen. Informeert je goed over de onkosten die er aan de auto zijn. Als de kosten hoog zijn kan je een regeling treffen, kortom zeer klantvriendelijk.

Wederom prima geholpen. Denkt altijd mee en geeft nuttige en eerlijke adviezen. Kortom: erg goed dus!

Snelle en goede behandeling. Uitstekende kwaliteit en service. Gisteren met de storing (lekkende verstuiver) naar deze garage geweest. Vandaag kon ik al terecht voor de reparatie. Goede schatting van de kosten voor de reparatie en veel goedkoper dan de merkdealer. Het naar huis brengen en weer ophalen is een service die ik enorm waardeer.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

wordt zeer goed en snel geholpen. ze denken met je mee. zeker in mijn geval als rijschool houder.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bolderweg 8243 RD