Nog geen problemen met auto maar goede instructie was welkom geweest.

Ben vandaag ongeveer 2 uur bezig geweest om uit te vogelen hoe de laadkabel aan te sluiten.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Henk, we streven altijd naar maximale klanttevredenheid en vinden het jammer dat u ons laag beoordeeld. Een laadkabel is gewoon een stekker, plug-en-play; We gaan er gemakshalve van uit dat dat iedereen lukt, helaas is dat dus een verkeerde aanname van ons geweest waarvoor ons excuus. Had u ons even gebeld, dan hadden we u van repliek kunnen dienen en was u hieraan geen extra tijd kwijt geweest. Mocht er in de toekomst dus nog iets zijn waar u niet aan uit komt mag u ons altijd bellen of langskomen, zodat we u kunnen uitleggen! Dit doen wij met plezier voor u! Verder veel fijne en veilige kilometers met uw mooie auto !

Oplossend geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u Michel voor de mooie beoordeling!

Correcte firma, eerlijk verhaal

Nette auto gekocht, papieren compleet aanwezig. Bedrijf met lange historie, weten wat ze doen. Fijn contact.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de mooie recensie!

Vriendelijk

Vriendelijk en snel geholpen

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dank je Frank voor de mooie beoordeling!

Prima en correcte service

Vertrouwd en betrouwbaar familiebedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u Rien voor uw beoordeling!

Leuke mensen die echt wat over voor jou hebben

Goede ontvangst Mooie auto's te koop Vriendelijke verkoper Alles ging goed

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor de mooie Review Stefan, fijn dat u volledig tevreden bent ! Veel plezier met de auto !

Erg vriendelijke garage, we zijn fijn geholpen

Goed en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een auto. Deskundig advies en goed gevoel bij onze aanschaf.

Goede koop

Auto werd geleverd met minder brandstof en zonder matten aan de voorkant. Voor de rest goede garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u voor de beoordeling.

Goede begeleiding en voorlichting bij inruil en aankoop.

Het contact met de verkoper verliep heel plezierig en tevens zakelijk waar nodig. De gekochte auto werd spic en span afgeleverd; zelfs de motorruimte was geheel gereinigd en zag er als nieuw uit.

• Service N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dank je voor de fijne beoordeling Harry, Veel plezier met de auto !

Optimale service.

Snelle afspraak maken, betrof in deze een APK/kleine beurt. Meteen een leenauto ter beschiking. Kleine aanbeveling, als er wat vervangen moet worden, graag een kort overleg. Is geen klacht, slechts een aanbeveling.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u voor de mooie beoordeling, tevens voor uw aanbeveling, hier kunnen we iets mee.

Nette mensen

Klant vriendelijk

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Dank je Johan voor de mooie beoordeling !

Prettige samenwerking, laagdrempelig!

Bij sommige garages mag je blij zijn dat je binnen mag komen! Zeer prettige verkoper goede service, na de poetsbeurt een zeer nette auto! Maken dus waar wat ze beloven!

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u Harry voor de hele mooie beoordeling, fijn dat de inzet gewaardeerd wordt. Veel plezier met uw nieuwe auto !

Positief, niet in 1 zin te verwoorden.

We hadden die week al een paar auto's gezien en elke keer werd onze afspraak (dag na maken van afspraak) afgezegd omdat de auto verkocht was. Dus om teleurstelling te voorkomen, maar op de dag zelf naar Corsten, Frank, gebeld. Zij hielden de auto wel vast tot we geweest waren. Dit gaf al vertrouwen. En wat een vriendelijkheid tijdens ons gehele bezoek. Maar ook service. Omdat we de auto meteen mee wilde nemen, was er natuurlijk nog niet schoongemaakt e.d. Dit werd meteen gedaan, terwijl we het papierwerk in orde maakte.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank je Kim voor de mooie beoordeling!

Geen kopen maar een aankoopbelevenis

Wat een gastvrijheid. De gastheer Frank was meer dan vriendelijk, eerlijk en open in het gesprek en geeft je een vertrouwd gevoel. De reis vanuit Leeuwarden was het meer dan waard. Afspraken zijn nagekomen en de auto is naar wens afgeleverd. Het heeft onze verwachtingen overtroffen.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank je voor de mooie beoordeling! We hebben ook veel klanten uit Friesland en Groningen, die achteraf altijd blij zijn wat verder te hebben gereden naar het mooie Brabant en bij ons slagen ! fijn dat de verwachtingen overtroffen zijn en veel plezier met de auto !

Eerlijk en voelt gelijk vertrouwt aan.

Prima geholpen door Frank met de aanschaf van onze "nieuwe auto"

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u voor de mooie beoordeling !

deurkruk perikelen, winterbanden ipv zomerbanden

Onze eerste ervaring was uitstekend. Aardige verkoper. Een auto gekocht en binnen een paar dagen de deurkruk in de hand, deze liet gewoon los. Teruggegaan naar de garage en daar is de deurkruk vastgezet. De monteur deed dit onder het voeren van een telefoongesprek met een telefoon in de ene hand en een schroevendraaier in de andere hand. Beetje vreemd maar had de indruk dat deze man wel wist wat hij deed. Helaas, paar dagen later weer de deurkruk los in de hand,deze was gewoon losgegaan. Nu maar naar de officiële dealer gegaan. Daar bleek dat de auto schade heeft gehad waardoor de deurplaat scheef zat waardoor de deurkruk niet goed aansloot. Ook bleken dat er (oude) winterbanden onder zaten...Jammer dat het allemaal zo gegaan is. Voel me echt niet goed dat de garage mijn vrouw heeft laten rijden met oude verdroogde winterbanden in de zomer. De reparatie aan de deurkruk en deurplaat is door de erkende dealer wel goed uitgevoerd maar koste wel een paar centen..(€674,89) Ook de banden vervangen , veiligheid voorop. ook dit heeft extra geld gekost. Na het plaatsen van de (negatieve) review heeft de garage contact met ons opgenomen en is ons €250 tegemoet gekomen. Erg netjes en daarom de review iets aangepast.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u voor de beoordeling, het betrof gelukkig geen schade-auto maar de deurhendel was vervangen geweest en destijds niet goed gemonteerd door de BMW dealer. Als gevolg daarvan ontstond het probleem. Door ons op zaterdag (werkplaats is dan gesloten) door mijn collega toch geprobeerd op te lossen. De winterbanden waren nog geen 5 jaar oud, net zo oud als de auto zelf. Blij dat u onze oplossing waardeert . We wensen u fijne en veilige kilometers toe met de BMW I3 .

Wordt altijd netjes op tijd geholpen

Komt afspraken na koffie staat altijd klaar prijs is redelijk

klantvriendelijk bedrijf

ik heb een goede ervaring met Corsten. Je wordt goed geholpen en ook met de koop van een occasion werd het netjes afgehandeld.

Heel goed!

Alle vertrouwen in de sympathieke medewerkers hier. Kom graag voor onderhoud vanuit Eindhoven deze kant op.

• Faciliteiten wachtruimte

Erg fijn en meedenkend bedrijf

Vrijwel gelijk een vertrouwd gevoel. Dit bedrijf neemt de tijd voor je en denkt in oplossingen. Top

• Faciliteiten wachtruimte

Super vriendelijk, super service!

Ik kwam bij Auto Corsten om mijn eerste auto te kopen. Ik had een afspraak gemaakt voor een proefrit, en toen ik aankwam werd ik vriendelijk ontvangen door het personeel. Na de proefrit gaf ik aan dat ik nog even een dagje wilde nadenken over of ik de auto wilde. Dit was geen probleem en de medewerker was zelfs zo vriendelijk om de auto voor mij te reserveren. Ik besloot dat ik de auto wilde hebben. Ik kon de auto na een week al komen ophalen. Ook bij het ophalen van de auto gaf het personeel mij een erg fijne service. We hebben alles samen besproken, waardoor ik ook precies wist wat er nog vanaf mijn kant moest gebeuren. Al met al een hele goede ervaring! Super service!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service en vriendelijk personeel

Recent een nieuwe auto bij hun gekocht. We werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Alles is volgens afspraak verlopen en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Een organisatie die zeer klant vriendelijk is..

Je voelt je op je gemak als je voor de eerste keer kennis maakt met het bedrijf. De gesprekken gaan soepel en er wordt goed geadviseerd, betreffende je wensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima vertrouwd bedrijf waar je van opaan kan

Mijn E-mail adres klopt niet meer Kan het hier ook niet wijzigen. Jammer.

Mariastraat 64

5738 AK Mariahout

499422 176

Over Vakgarage Auto Corsten

Wij zijn 51 jaar officieël Opel dealer, lid van de BOVAG en VAKGARAGE.Als erkend Opel dealer is uw auto bij ons in goede handen. Wilt u een NIEUWE auto, van een "ander" merk, ook dan kunnen we u deze auto leveren met behoud fabrieksgarantie!!! Opel Dealer Auto Corsten ligt in Mariahout, dit ligt in de driehoek Helmond - Eindhoven - Veghel. (Zuid-Oost Brabant). Ook voor uw occasion kunt u bij ons terecht. We hebben gemiddeld zo'n 150 gebruikte Occasions op voorraad. Onze werkplaats bestaat uit zeer ervaren en deskundige monteurs die allen APK-keurmeester bevoegd zijn. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie en onderdelen, BOVAG en mobiliteits garantie, schadeherstel, taxatie, inruil, inkoop, bemiddeling, export, financiering, verzekering. Ook voor onderhoud en reparatie van uw Airco systeem bent u op het goede adres. Auto Corsten is Stek erkend. Een gratis leenauto bij onderhoud, schade of reparatie behoort uiteraard tot de mogelijkheden. We heten u van harte welkom in Mariahout, de koffie staat klaar!!